Max:Pentru cea fost asta?
Keyt:Pentru ca ești eroul meu!
Max:Bine!ma săruta pe nas urmand sa mergem sa mâncam.
Max:Deci cum e supa!?
Ari&Black:Delicioasa!
Sarah&Mara&Michaell&Rayley:Magnifica!
Keyt:Perfecta iubire! Ou nuuu........mia scapat!!!!!
Toți înafară de Max:Cum? Ce? Cum? Când?
Black:Ceeee????
Mara&Michaell&Sarah:știam noi....
Ari:Știau ei si nu știe cea mai buna prietena a ta?
Keyt:Ari!Pot sati explic! Mor am făcut ca ea!:))
Ari:Fara explicați te omor! Si a 2 tuburi de frisca....
Keyt:Aaa nu sacrifica frișcă Te Rog! Încep sa tip la ea......
Keyt:Ari ești nebuna!!
A început sa ma stropească cu frișcă si ciocolata!!
Keyt:Aaa
O data ajunse in camera eu am putut sa ripostez
Am luat o perna si am început sa ne batem.........
Mam încuiat in camera pentru a ma spala si pentru a ma schimba.......un dus rece normal.Ma schimb asa:
Pentru ca da...venise deja vara......nu cam zis....sorry...noi plănuisem de ceva vreme sa mergem la mare.
Deschid ușor ușa pentru a verifica daca mai e cineva si spre surprinderea mea toți erau in fata uși....
Toți înafară de Max:O sa ne spuneți mâine totul ok!
Keyt-Max:Ok promitem.....
Il trag pe Max in camera si inchui ușă pentru a nu avea vro surpriza.când ma întorc Max nu mai avea tricou....Îmi pun mâinile la ochi...nu ca nu miar placea ce se întâmpla dar mna....
Max:Ești chiar asa de rușinoasă!?
Keyt:Ce..nuuu..pffff eu rușinoasă.....chiar crezi ca nam mai avut băieți.....apropo so știți ca stiu ca Max nu a avut nici o data o relatie mai lunga de o noapte pentru ca nu și dorea.....nu eram prea îngrijorata pentru ca știu la cel poate duce mintea dar si el știe place ma duce si pe mine mintea....
In dimineața următoare Max normează lângă mine ne vrând să-mi dea drumul asa ca ma hotărăsc sai dau un pupic pe obraz.....observ ca rade puțin după care ii dau un sărut.....
Max:Asa mai merge!
Keyt:Hai ridicate ma strivești.....supa care ma pun la loc pe pieptul lui.......
Hei prieteni a mai trecut un capitol si eu sper sa va placa in continuare!
CITEȘTI
,,Queen"
Teen FictionEste vorba despre o fata pe nume Kitley Smith.O Bad Girl si noaptea o fata cu care toți ar vrea sa se întreacă si chiar sa se bata. Este o luptătoare ai carei inimi ii este furata de rivalul ei cel mai Mare