Petrecerea

765 18 0
                                    


Numi vine sa cred ca am fugit ca o pisica speriata...........cum o sa ma mai uit in ochi lui Max......

Ma duc si ma trântesc lângă Aidan.....

Aidan:Ce sa întâmplat!?

Keyt:NMK dece întrebi!?

Aidan:Nu arați prea bine.....

Keyt:Pai ști iubire nu pot sa fiu perfecta mereu deci taci si culcate...

Aidan:Ști ce zici mergem mâine la un film....

Keyt:Sigur!

Keyt:Chiar miar trebui unul......

Aidan:Știam eu!si ma săruta.....

Eu merg pana jos sa vad ce fac aia trei

Aidan:Stai ca vin si eu....

Si la fel cum ma gândeam ma ,,fura" din nou asta infurianduma destul de tare........

Ari a început din nou sal înjure pana sa ma recupereze dar de data asta a intervenit si Black care a dat cu furtunul in noi 3 pentru a ne trezi la realitate.eram...

Eu cu Ari neam gândit sa facem o seara a fetelor asa ca am pus băieți pe fuga si am mers la mine in camera...

Keyt:Ok deci cu ce vrei sa incepem!?

Ari:Știu eu!Sa mergem sa facem niste clătite si pop-corn iar cat le mâncam sa ne uitam la un film de dragoste ce spui!

Keyt:Mi-ai citit gândurile sau ce!!! Incepem sa radem copios........

Cat timp ne uitam la film au început sa se audă tot felul de zgomote....

Keyt:Ști Ari cred ca ar trebui sa vedem cine este......noroc ca stiu casa....bine mio prezentați Black când eram mai mici dar asta e o asta poveste....

Ari:Ai dreptate dar ar trebui sa ne înarmam.....

Keyt:Ok!

Eu mi-am luat pușca....
Ari:Pușca!Serios!

Keyt:Da acum taci si inarmeazate in stil mare!

Ari sia luat un cuțit.....

Keyt:De unde ai mai scos si cuțitul ala!

Ari:A din trusa ta de omorâre.....

Keyt:Ok......sa mergem....

Coboram ușor pe scări unde vedem o silueta neagra care intra in camera....

Noi ne ascundem după frigider.....

Keyt:Hei....Ari....cu siguranță nu e un criminal!știe prea bine casa deci putem sa fim sigure cas retardați aia doi....!

Ari:Mi-am dat seama de asta....

Ari:Ce o sa facem.....

Keyt:Ce zici de câteva farse..!?

Zâmbim amândouă malefic si ne indreptam spre camera mea unde ne încuiem......

Keyt:Ce zici!sa le punem culori in balsamul de par!?

Ari:La asta ma gândeam si eu!

Keyt:Ok!tu dute in camera de oaspeți eu merg in camera lu fratemiu

Eu adaug colorant verde iar Ari colorant albastru.........

Coboram jos unde suntem întâmpinate de cei doi ,,hoți".......unde ne prefacem ca ne sperie dupa care aruncam pe ei cu niste frisca cu ciocolata pentru a merge sa se spele....

Când auzim cum urla fugim in camera si ne încuiem....

Aia doi erau la ușă....

Ari:Keyt....ceam făcut am trezit niste diavoli.......o sa ne omoare la cum tipa....

,,Queen"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum