Keyt:Voi ați înnebunit sau ce....încep sa rad pe seama lor......Keyt:A...voi nu glumiți.....ok...
Keyt: dar de unde știți cami place Max?
Mara:Hmm....stai sa ma gândesc...aa gata...in felul in care va priviti......va sorbiti din cuvinte...!!!
Keyt:Aaa....ați auzit si voi atunci când iam zis cai dobitoc! sau!?
Keyt:In fine lăsa!Vreți sa faceți cunoștință cu gasca mea?
Toți:Sigur!!dece nu!
Gasca mea:Salut.....!!!!!!!
Gasca lui Max:Hei!! Ne bucuram sa va cunoastem.....
Si nush cum am ajuns sa dau o petrecere la noi acasă..........
Se pare ca Max avea dreptate....nu mai facem mate....
Max:Mai mai mai se pare ca domnisoara nu a avut încredere in mine......afara mai si ploua
Eu nu aveam umbrela....firar........
Max:Ori o sa ma lași sa te conduc ori o sa mergi înghețată.......
Keyt:Cred ca voi alege a doua varianta.....!!!!
Keyt:Acum e momentul pentru a deveni o persoana dispărută!!!!
Deja muream de frig si mai cata parca deliram.........acum va veți întreba unde e puișorul meu....lo luat prostul de fratemiu.......
Max:Daca nu urci in mașină sa mor eu de nu te voi lua pe sus si te voi baga!!!
De fapt mam răzgândit.......uite cine delirează....
Totuși il ascult....ce e....muream de frig...Max:Ia asta pe tine!
Arunca in mine de parca ne jucam un joc cu jacheta lui neagră de piele
Max:Iao pe tine!
Kayt:Dar...fara sa mai apuc sa spun vrun cuvânt domnișorul acesta ma săruta pe frunte după care afirma ca am putina febra care va trece cu timpul promitandumi Cami va face o supa când ajungem acasă.......
Când am ajuns Max făcea exact cesi propuse.....
Max:Keyt cat timp se face supa tu dute si schimbate hainele tale sunt ude!
Keyt:Asta vroiam sa fac mama!
Urc sus si ma îmbrac asa:
Cobor jos pentru a ma uita la film cu ceilalți.
Max:Keyt!Keyt:Ce vrei?
Max:Dute si schimbate!
Keyt:Dece?
Max:Pentru ca vor mai veni niste băieți si nu vreau sa se uite după tine ai înțeles!
Keyt:O mai ta......înainte sa mai spun ceva Max ma ia in brațe si ma tine prea strâns
Max:Keyt stiu eu......
Usa se crăpa ușor după care ne dam drumul din îmbrățișare......
Max:Michaell tiam zis ca ești idiot!?
Michaell:Am întrerupt ceva......SORRY BRO!
(Uite acum dați pe muzica de mai sus pentru ca e dedicație pentru Michaell)
Max:Îmi......îmi pare rău...
Eram confuza....ori e Bad Boy ori e Mother Boy?Serios acum...ști ceva sparg eu ghiața si il sărut.....
Pam!Pam!Pam! Mereu ma bag când nu trebuie!stiu stiu!sunt cea mai tare! Ce credeți ca se va întâmpla?user31937884
CITEȘTI
,,Queen"
Teen FictionEste vorba despre o fata pe nume Kitley Smith.O Bad Girl si noaptea o fata cu care toți ar vrea sa se întreacă si chiar sa se bata. Este o luptătoare ai carei inimi ii este furata de rivalul ei cel mai Mare