Πέντε.

51 11 0
                                    

«Όνομα;»

«Rosalie Austin»

«Ηλικία;»

«20»

«Που ήσασταν όταν δολοφονήθηκε η μητέρα σας;»

«Στο δωμάτιο μου»

«Και δεν ακούσατε καμία κραυγή, ούτε κάποιον να μπαίνει στο σπίτι σας;»

«Όχι» κατέβασα το κεφάλι μου για να κρύψω τα δάκρυα μου.

«Είστε σίγουρη;» με κοίταξε σηκώνοντας τα φρύδια του.

«Όχι, δεν άκουσα, ούτε είδα τίποτα»

«Τότε, δεσποινίς Austin, μου φαίνεται ότι θα σας κρατήσουμε λίγο παραπάνω εδώ»

10 ώρες πριν.

Δυστυχώς, για μένα, ξύπνησα στις 9. Απογοητευμένη - αφού όλες μου οι προσπάθειές να κοιμηθώ περισσότερο πήγαν χαμένες - σηκώθηκα από το κρεβάτι, ανοίγοντας τις κουρτίνες του παραθύρου μου για να μπει λίγο από το πρωινό φως του ήλιου στο δωμάτιο μου. Άλλαξα τις πιτζάμες μου σε καθαρά ρούχα από την ντουλάπα μου και έπιασα τα μαλλιά μου σε ένα πρόχειρο κότσο.

Όταν πήγα στην κουζίνα και δεν είδα την μητέρα μου - συνήθως σηκωνόταν πριν από μένα - υπέθεσα ότι κοιμάται ακόμα και δεν πήγε μόνη της στο τμήμα.

Έφτιαξα ένα καφέ για τον εαυτό μου και κάθησα μπροστά από το laptop μου, κοιτώντας παλιές ειδήσεις και φωτογραφίες του νεκρού αδερφού μου. Νιώθω σαν να τιμωρώ τον εαυτό μου διαβάζοντας όλα αυτά και καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο δύσκολο να βρεθεί ο δολοφόνος.

Ώρες αργότερα, όταν αποφάσισα να κλείσω τον υπολογιστή και να ηρεμήσω μετά από όλα αυτά που διάβαζα, κοίταξα το ρολόι και ξαφνιάστηκα που είχε ήδη πάει μεσημέρι. Ήταν περίεργο που η μητέρα μου δεν είχε ξυπνήσει ακόμα, έτσι σκέφτηκα να ελέγξω το δωμάτιο των φιλοξενούμενων.

Μόλις άνοιξα την πόρτα και δεν την είδα μέσα ένιωσα το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι μου. Είναι τόσο ξεροκέφαλη που πήγε στο τμήμα μόνη της.

Σχεδόν τρέχοντας πήγα προς το μπάνιο για να ετοιμαστώ γρήγορα, αλλά σταμάτησα απότομα στο θέαμα.

Θεέ μου...

___

Το έχω ξαναζήσει αυτό. Είναι ακριβώς όπως την μέρα που δολοφονήθηκε ο αδερφός μου.

Οι αστυνομικοί έχουν αποκλείσει το σπίτι μου και έχουν μετατρέψει το γύρω χώρο σε ανακριτική αίθουσα.

Ο Ryan συνεχώς με κρατάει στην αγκαλιά του και με αφήνει να κλάψω πάνω στον ώμο του.

«Όλα θα πάνε καλά». Αυτό είχε πει και τότε.

Ένας αστυνομικός μας πλησίασε και ο Ryan κράτησε τους ώμους μου σκληρά. «Δεν υπάρχει κανένα ενοχοποιητικό στοιχείο στο σπίτι σας. Ούτε αποτυπώματα, ούτε έχει παραβιαστεί η πόρτα και τα παράθυρα. Κάποιος μέσα στο σπίτι το έκανε αυτό».

«Μα μόνο εγώ βρισκόμουν στο σπίτι»

«Το ίδιο πράγμα λέμε αγαπητή μου» χαμογέλασε με με ένα όχι και συμπαθητικό χαμόγελο. «Δεσποινίς Austin, είστε ύποπτη για το θάνατο της μητέρας σας»

"Πιστεύετε πως εγώ έσφαξα την μητέρα μου στο ίδιο μου το μπάνιο;» ρωτάω. Η φωνή μου σπάει στο τέλος. Ακούγεται τόσο γελοίο στα αυτιά μου, που απορώ μόνο που το σκέφτηκαν.

"Αυτό ακριβώς. Θα σας παρακαλούσα να με ακολουθήσετε στο τμήμα» απομακρύνθηκε από κοντά μου και μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο, περιμένοντας με να τον ακολουθήσω.

Μπορεί να είμαι σώα και αβλαβής, αλλά όλο αυτό θα αφήσει άλλο ένα βαθύ σημάδι μέσα μου.

___

Η εικόνα της ακόμα στριφογυρίζει στο μυαλό μου και επιστρέφει ο πόνος της φρικτής ανάμνησης. Ήταν απαίσιο. Τα νύχια μου έχουν ακόμα ξεραμένο αίμα από όταν έπιασα το σώμα της, ελπίζοντας ότι όλο αυτό είναι ένας εφιάλτης, ένα τρομαχτικό όνειρο και θα ξυπνήσω.

Άρχισα να καθαρίζω τα νύχια μου με μανία, θέλοντας να διώξω κάθε ίχνος αίματος από πάνω μου. Αν με έβλεπε κάνεις θα νόμιζε ότι θέλω να βγάλω το δέρμα μου.

«Rosalie, ηρέμησε» ο Ryan χάιδεψε απαλά την πλάτη μου. «Τι σου είπαν πριν στην αίθουσα ανάκρισης;» ρώτησε.

«Θα μείνω εδώ ένα βράδυ και μετά... Δεν ξέρω» τα μάτια μου γεμίζουν δάκρυα. Προσπαθώ να τα νικήσω.

Με κοιτάζει έκπληκτος. «Εννοείς ότι μπορεί να σε βάλουν φυλακή για κάτι που δεν έκανες;»

«Ryan, στα αλήθεια δεν ξέρω»

«Τηλεφώνησες στον πατέρα σου;» ρώτησε.

«Το πήρε τηλέφωνο ένας αστυνομικός πριν από λίγο και είπε ότι έρχεται. Θα πρέπει να είναι κομμάτια»

«Πραγματικά λυπάμαι Rosalie. Δεν ξέρω πως είναι να χάνεις τον αδερφό σου και την μητέρα σου, αλλά ακούγεται απαίσιο» αναστενάζει. Είναι απαίσιο. «Σε θαυμάζω που είσαι τόσο δυνατή».

Νιώθω ένα έντονο πόνο στο στήθος, σαν κάποιος να μου ξερίζωσε την καρδιά. Άραγε θα μπορούσα να είχα κάνει κάτι για να την σώσω; Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το σώμα μου για να ηρεμήσω, να βρω την ψυχραιμία μου.

«Γιατί κάποιος να σκοτώσει την μητέρα σου;» βλέπω την σύγχυση στα μάτια του. Το ίδιο ερώτημα είχα και εγώ για τον αδερφό μου τότε και τώρα για την μαμά μου.

«Μακάρι να ήξερα».

Rosalie. Where stories live. Discover now