Λοιπόν έχουμε και λέμε, δεν θα μιλήσω περαιτέρω για την ζωή μου, μιας που ένα σκυλί περνάει πιο ωραία από εμένα την μέρα του.
Το βράδυ κοιμήθηκα αργά, γιατί δεν ήθελα να ξυπνήσω στις 9, όπως συνήθιζα. Χρειαζόμουν να σταματήσω να κάνω τα πράγματα που έκανε και αδερφός μου, αλλιώς δεν θα ξεπερνούσα ποτέ τον θάνατο του. Όμως, σηκώθηκα στις 9. Είχα κλείσει το κινητό - μην τυχόν χτυπήσει - είχα κλείσει τα πατζουριά, για να μην μπει το φως του ήλιου και με ξυπνήσει, ώστε να είμαι σίγουρη ότι δεν θα σηκωθώ στις 9. Δεν πέτυχε τίποτα από αυτά. Αλλά θα προσπαθήσω ξανά σήμερα. Όλοι άρχιζαν να ξεπερνούν το θάνατο του, έπρεπε να το κάνω και εγώ. Προς Θεού, δεν θα σταματήσω την έρευνα. Δεν θα ήταν δίκαιο να μην μάθω τι συνέβη στον αδερφό μου - θα ήταν και αδικία προς αυτόν.
Όταν το κουδούνι χτύπησε, υπέθεσα πως θα ήταν κάποιος αστυνόμος να με ρωτάει γιατί έφυγα χθες, ενώ είχα ανάκριση. Ξέρω τι θα έλεγαν, ότι τους αποφεύγω, αλλά όχι, απλώς βαρέθηκα και έφυγα. Ανακουφίστηκα, μόλις είδα τον Ryan με ένα λαμπερό χαμόγελο στα χείλη του και δεν μπόρεσα να μην του το ανταποδώσω.
Ανταλλάξαμε ένα φιλικό "γειά" και τον έβαλα να κάτσει στο καθιστικό, ενώ περίμενα να μιλήσει.
«Γιατί έφυγες χθες;» με ρωτάει με ένα καχύποπτο βλέμμα, αλλά ξέρω ότι με κοροϊδεύει.
«Βαρέθηκα» ανασήκωσα τους ώμους και έγνεψε καταφατικά, ενώ του πρόσφερα ένα φλιτζάνι καφέ, πριν συνεχίσω στο θέμα που με έτρωγε συνεχώς να μάθω περισσότερα. «Πριν φύγω, είδα τον Harry Styles»
"Που τον είδες;"
"Στο αστυνομικό τμήμα" λέω, σαν να είναι το πιο λογικό πράγμα στον κόσμο.
«Και;» με κοίταξε ερωτηματικά. Τι να του έλεγα; Ότι ήταν πολύ όμορφος για εγκληματίας;
«Εμ...απλώς μου τράβηξε τον ενδιαφέρον» είπα διστακτικά και περίμενα την βόμβα να εκραγεί.
"Σου τράβηξε το ενδιαφέρον;! Θεέ μου, Rosalie, τι δεν κατάλαβες από το μείνε μακριά του;!" φώναζε, σαν τρελός, που αναγκάστηκα να απομακρυνθώ ελαφρώς από δίπλα του. Πρώτη φορά τον έβλεπα έτσι - το πρόσωπο του είχε κοκκινίσει ολόκληρο, κάτι που με έκανε να ανησυχώ - συνήθως ήταν ήρεμος χαρακτήρας, ξεσπούσε μια φορά στο τόσο, μόνο για σοβαρά θέματα.
«Το κατάλαβα, απλά όταν τον είδα ήθελα να μάθω περισσότερα για αυτόν»
Τα μάτια του με κοιτούσαν έντονα, λες και έβλεπα την μάνα μου να με κατσαδιάζει για κάτι "κακό" που έκανα.