Эхлэл

911 40 1
                                    

Жирийн хэрнээ ариухан охин хүү 2н хайрын гунигт түүх хүүгийн гэр бүл нас барсанаар дууссан юм.

▪️◾️▪️

Охин жаргалтай нь аргагүй хайртай хөвгүүн лүүгээ яарна. Харин хөвгүүн яах ёстойгоо үл мэднэ. Гагцхүү хайртай охиных нь аав өөрийн гэр бүлийг нь хөнөөснийг л мэдэх аж.

▪️◾️▪️

Хөөе гэж орилсоор охин хүүгийн хажууд ирлээ. Гэвч охин хайртай хөвгүүнээ уйлаад сууж байна гэж огтхон ч төсөөлөөгүй аж.
Охин- хөөе яасан бэ? Тоглоод байгаа юм уу? гээд их л санаа зовсон харагдана.
Хүү- ..........
Охин- яаа яагаад уйлаад байгаа юм бэ? Юу болсон юм? Хэн чамайг ингэсэн юм? Хэлчих л дээ? Би очоод болгоод өгөх үү? гээд хүүгийн сэтгэлийг засах гэж их л цовоо хэлэв. Харин хүүд энэ үнэхээр хүнд туссан бололтой гэнэт л

Хүү- НОВШ ГЭЖ! ЧИ ОЧИЖ БОЛГОЖ ӨГНӨ ГЭСНҮҮ? ТЭГ Л ДЭЭ ТЭГ!! ЧИ ААВЫГАА ОЧООД БОЛГООД ӨГ!!! ЧИ ЧАДХЫМУ? гээд өмнө нь хэзээ ч харж байгаагүй тийм л айдас хүргэм харцаар охиныг ширтлээ.

Охин- хөөе юу яриад байгаа юм бэ? Битгий тоглоод байлдаа? Чи намайг айлгаад байна.

Хүү улам л дургүй нь хүрсэн бололтой- ХАРААЛ ИД ТАНАЙ ТЭР МАФИЙН ТОЛГОЙЛОГЧ ААВ ЧИНЬ МИНИЙ ГЭР БҮЛИЙГ БҮГДИЙГ НЬ ҮГҮЙ ХИЙЧИХЛЭЭ. ОДОО СЭТГЭЛ ЧИНЬ ХАНАВ УУ? ЧАМД САЙХАН БАЙНА УУ? АНХНААСАА МАНАЙ ААВЫГ МАФИЙН ТОЛГОЙЛОГЧ ГЭХЭД ЧИ АЙХЧГҮЙ БҮР ГАЙХАХЧГҮЙ БАЙСАН ИЙМ УЧИРТАЙ БАЙЖЭЭ? ТГД Л ОДОО НЭГ БҮЛГЭМИЙГ УСТГАХ ГЭЖ АЛБААР НАМАЙГ ӨӨРТӨӨ ДУРЛУУЛАА ЮУ? ТЭРИЙГ НЬ Ч МЭДЭХГҮЙ БИ ЧАМД ЭРГЭЛТ БУЦАЛТГҮЙ ХАЙРТАЙ БОЛЧИХСОН БАЙДАГ гэж хэлээд уйлж эхэллээ.

Охин- үгүэ тийм биш. Тийм БИШЭЭ. Чи буруугаар ойлгоод бн. Би зүгээр л энгийн охин байхыг хүссэн. Тиймээс л би аавыгаа хэн болохыг чамд хэлээгүй юм. Би зүгээр л. Зүгээр л чамд хэлэхээс айсан юм гээд уйлж эхэллээ.

Гэвч түүний энэ үг хүүд огтхон ч хамаагүй. Учир нь хүү энэхүү бодолдоо бат итгэсэн юм. Нэг л мэдэхэд охин гацаараа уйлан сууна.

Хүү охин 2н хайранд тэдний гэр бүлүүд ихээхэн саад болж байлаа. Учир нь тэдний аавууд мафийн толгойлогчид.
Энэ явдал жирийн нэг 16 настай хүүхдүүдэд хэтэрхий хүндээр туссан юм. Үүний дараагаар хүү ор сураггүй алга болсон түүнийг хэнээс ч хаанаас ч сураглаад хэн ч олж үл чадсан юм.
Зарим нэг нь түүнийг үхсэн гэлцэнэ.

ГЭВЧ ЭНЭ БОЛ ЗӨВХӨН ЭХЛЭЛ

Ransom⚜️Payment [Дууссан]Where stories live. Discover now