8. Бэлэг

301 17 0
                                    



Жонгүг- эмнэлгээс гарах тийм сайхан байна уу?

Би- мэдээж! Олигтой ч хоол өгөхгүй хэцүү юм байнэлээшд

Жонгүг- чи ч хоолонд л санаа зовнолдоо.

Би- тэгхээр ямар төлөвлөгөөтэй байна?

Жонгүг- одоохонлоо бодсон юм алгадаа.

Би- ямар нэгэн юм төлөвлөвөл надад хэлээрэй

Жонгүг- хэлнээ. За чи ордоо.

Би- баяртай.
Гэрт ороход нөгөө утаа юу ч үгүй алга болсон байлаа.
Би- гэр минь гэсээр буйдан дээрээ лаг хийтэл суугаад зурагтаа асаалаа. Зайрмаг идэх санаатай хөргөгчний урд ирж нээгээд зогсож байтал ард хөлийн чимээ гарлаа. Хөлийн чимээ надруу ойртон алхана. Ямар новш нь вэ? Магадгүй би хий юм сонсож байгаа байх. Энэ тохиолдолд эргэж харах хэрэгтэй. Гэхдээ хэн ч байхгүй. Үргэлж л ийм байсан. Удаанаар эргэж харахад

Би- АААААААААААААА НОВШ ГЭЖ!!! золтой л зүрх зогсож, ухаан алдаад уначихсангүй.

Би- чи энд ямар новшоо хийж байгаа юм?

???- чамайг хүлээж байсан юм.

Би зүрхэн дээрээ гараа тавьсаар- манайд яаж орж ирсэн юм?

???- намайг хэн гэдгийг мэднэ биздээ. Тэглээ ч танай гэрийн код үнэхээр тэнэг хүн ч мэдхээр амархан байсан 951230 тийм биш гэж үү?

Би- би чамаас болж золтой л өмдөндөө сад тавьчихсангүй, дээрээс нь зүрх зогсож ухаан алдаж унахаа дөхлөө.

???- хха уг нь чамайг өмдөндөө сад тавьж, зүрх нь зогсож ухаан алдаж унахыг чинь харсан бол хөгжилтэй байхгүй юу?

Би- солиор. Ямар хэргээр ирсэн юм?

???- чамд бэлэг өгөх гэж ирсэн юм. Уг нь ч бэлэг өгөх гэж ирээгүйлдэ. Гэхдээ зорилго өөрчлөгдчихсөн.

Бэлэг гэхээр нь миний нүд сэргээд- юу юм?

???- тэр шэрээн дээр байгаа.

Би хурдхан шиг заасан ширээрүү нь гүйж очоод хартал нэг зураг байлаа. Аваад харахад гэр бүлийн зураг бололтой. Аав, ээж, хүү гурвын жаргалтай нь аргагүй инээлдэн авхуулсан зураг байлаа.

Би хачин царайлсаар- энэ үү?

???- Тиймээ. Миний чамд өгч байгаа анхны бөгөөд сүүлчийн бэлэг. За баяртай гэсээр юм хэлэхийн завдалгүй гараад явчихлаа. Анхны бөгөөд сүүлчийн бэлэг? Яагаад энэ гэж? Энэ юу юм бол? Миний таамаглаж байгаагаар энэ зурган дээрх хүү бол..........
Өгсөн зургийг нь сайтар ажигллаа. Зурагны ард талд нэг үл ойлгогдом үгс бичигдсэн байлаа. Phriscon ezokatry. Үүнийг олж харсны дараагаар би гайхширлаар дүүрэн харцаар тэрхүү үгрүү ширтэж байлаа.

Ransom⚜️Payment [Дууссан]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ