Шөнөжин халуурч хэвтсэний эцэст арай гэж үүр цайлгалаа. Орноосоо арай ядан өндийж гэдсээ дүүргэн сууж байтал Жонгүг залгалаа.Жонгүг- сайн уу? Ажилаа цэвэрхэн дуусгасан биздээ? Чи хэр байна?
Би- тиймээ бүгд цэвэр. *санаа алдах*
Жонгүг- ямар нэг юм болоюу?
Би- *санаа алдах* тиймээ болсон
Жонгүг- юу болсон юм?
Би- ажилаа хийж дуусаад байшингаас гарахад намайг буудсан.
Жонгүг- ЮУ? ХЭН?
Би- Юнги
Жонгүг- Тэр хөдөлж эхэлжээ. Ойлголоо. Нэг хэсэгтээ болгоомжтой байгаарай!
Би- ойлголоо.
Жонгүгтай ярьж дуусаад гэрээ цэвэрлээд гарж дэлгүүр орохоор болж гэрийнхээ хаалгыг нээхэд хаалганы урд нэг ууттай зүйл байлаа. Аваад нээж үзвэл өвчин намдаагч, боолт, эм зэрэг бууныхаа шархыг цэвэрлэхэд хэрэгтэй бүх зүйлс байлаа.
Би утсаа гаргаж ирэн- Жонгүг баярлаа гэж мэссеж бичиж явууллаа.Дэлгүүр ороод үүднээс нь нэг тэрэг түрэн дотогш орлоо.
Би- би хангалттай тарчилсан тийм биздээ? Гэж өөртөө хэлэн чипсэн дундуур явж тасгийг нь хоослоод, ундаан дундуур явж хийжүүлсэн ундааны тасгийг ч мөн хоослоод, зайрмагны хөлдөөгчийг хоослон бэлэн хоолны тасаг дээр очин хэсэг харж зогссоны эцэст дахиад л хоосолчихлоо. Мэдээж шоколадны тасгыг яаж орхиж болох билээ? Новш гэж хэзээ ч ийм жаргалтай байсангүй.
Хэтэрхий их юм авсан болохоор яаж гэрлүүгээ оруулах вэ? гэж баахан толгой гашилгалаа. Хүнд биш ч арай л овортой юм. Хоёр хоёроор нь арай гэж зөөсөөр гэрлүүгээ орууллаа. Гэртээ ороод авсан бүх юмаа эмхэлж цэгцлээд хураасны дараа хөргөгчөө амттан хийдэг шургуулгатайгаа нээж харлаа. Хараал идсэн үнэхээр сайхан байна. Амаа задартал инээсээр зурагтныхаа урд талын ширээг дүүртэл нь авсан юмнаасаа өрж тавьж байгаад идэж гарлаа.Сайхан мөчийг минь нураан хаалга тогшлоо. Овоолж тавьсан идэх юман дундаасаа арай ядан гараад салж ядан хаалгыг зүглэлээ. Хаалгаа жоохон онгойлгоход хар бээлийтэй гар орж ирээд намайг хойш түлхээд унагачихав. Новш гэж энэ яг ахар сүүл гээч юм нь хугарсан байхаа. Уг нь ахар сүүл нь хугархаар инээгээл байдаг гэсэндээ. Тэгсэн би энд ямар хүчтэй түлхдэг новш вэ? Хэн бэ? гэж бодоод газар сууж байдаг. Тэр гар намайг түлхэж газар унагачаад буцаж гараад орж ирэхдээ нэг зуйван хар зүйл оруулж шидчээд бупан гарлаа. Түүний шидсэн хар зүйлээс утаа савсаж авьсгал боогдож эхэллээ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ransom⚜️Payment [Дууссан]
Misteri / ThrillerБи буруу ойлголтоос болж хайртай залуугаа алчихсан. Бас найзуудыг нь. Энэ бүхнийг буцааж байранд нь оруулахын тулд би цаг хугацаатай мөрий тавьж өөрийгөө золиосолсон. Ranking #75 in Mystery / Thriller