4. Алуурчин

355 25 0
                                    


Нэгэн том байшингийн үүдээр хар хувцастай хүмүүс алхална. Дотогш орон нэгэн өрөөнд орвол Ким Тэхён гэх бичигтэй цэцгэн хэлхээсүүд. Өөрөөний гол түүний зураг. Түүн дээр ирсэн 6 залуусаас өөр хүнгүй.

Жин- Жэхи яасан?

Жимин- тэр ирэхгүй.

Намжүүн- ирээгүй нь ч дээр биз.

Залуус жоохон хүүхэд шиг уйлж байна гээд төсөөлөөд үздээ.  Мэдээж хэнд ч сонин байна. Гэвч яг одоо бол тэд хэн гэдгээ үл умартан нулимсан далайд живж байна.

▪️◾️▪️

Тасралтгүй хаалга балбах дуунаар арай гэж орноосоо өндийн хаалга зүглэлээ. Хаалга нээхэд өөдөөс танил хэдэн царай намайг угтан авлаа. Тэд үг ч дугаралгүй дайран орж ирлээ. Тэднийг харахлаар Ким Тэхён новш бодогдоод уур хүрэн зогсож байхад гэрт дайрж орж ирнэ гэнээ хараал ид гэж эд нар ч мөн тэрэнтэйгээ таарсан өөдгүй новшнууд юм даа.

Би- яасан найзынхаа амийг төлүүлхээр ирээ юү? Хха яадаг билээ би яаж туслах уу? Гэж хэлэхэд бүгдийнх нь тайван, шийдэмгий байсан царайнд уур хилэн өшөө хорсол тодрон ирж намайг буйдан руу түлхэн унагалаа.

Би- хха яасан одоо найз чинь байхгүй болохоор намайг дураараа эдэлхээр ирээюү?

Намжүүн- НОВШ ГЭЖ И ЖЭХИ ЧИ ЧИНЬ ЯАЧИХАА ВЭЭ? Хараал идсэн эцэг эхийг чинь тэхён хороогоогүй.

Би- өө одоо бүр найзыгаа цагаатгахну?

Хусог- Жэхи тайван сонс л доо Тэхён үнэхээр энэ бүхнийг хийгээгүй

Би- яасан та нарыг нөгөө мафийнхан нь явуулсан уу?

Хусог- ямар маф?

Би- яагаав танай Тэхёны мафийн хүмүүс

Хусог- Тэхёнд ямарч мафийн бүлгэм байхгүй харин бид байгаа

Би- хха та нар хэн юм?

Жимин- чи бангтан гэж сонсож л байсан байлгүй

Би- мэдээж. Тэднийг мэдэхгүй хүн байхгүй. Та нар бангтан гэжүү хха больж үз. Үнэмшилгүй байна.

Жонгүг- тгвэл бид яаж чиний гэрийг олж ирсэн юм? Бас яаж чамайг Тэхёныг хөнөөж байхад олж очсон юм?

Би- мэдээж тэр бол та нарын найз. Гэж хэлэхэд тэд- хараал ид эргүү хүүхэн гэсээр бангтан ахан дүүсийн бэлгэ тэмдгийг гаргаж ирлээ.

Ransom⚜️Payment [Дууссан]Where stories live. Discover now