Roger
Diana Cleió Malfoyová. 16 rokov, dobrá postava, tmavo-modré oči, dlhé blond vlasy. Hrdá, občas trochu namyslená, občas trochu priateľská, má pekný smiech. Baba, na ktorú letia všetci chalani. A v poslednom čase aj ja.
Diana
Áno, Aurora má pravdu. Naozaj sa ma veľa chalanov snaží zbaliť. Ale Roger Danielson Rycroft určite nie. No, dobre možno ale iba možno trochu. Ale naozaj možno. Ale on ma vôbec nezaujíma.
Aurora (Dianina kamarátka)
Klame. Diana Cleió Malfoyová klame až sa hory zelenajú. Je síce Malfoyová a vie perfektne klamať. Ale ja ju už poznám dostatočne dlho. Jasné, že sa jej Rycroft páči. Veď komu by aj nie. Ani sa im nečudujem. Je pekný ale najviac baby priťahuje svojím pohľadom. Pod čiernymi vlasmi padajúcimi do čela sa ukrývajú tmavo modré oči. Modré oči s intelektuálnym bystrohlavským výrazom. Alebo sa na vás zadíva hlbokým pohľadom. Alebo sa srdečne zasmeje a v očiach má malé iskričky. Alebo sa zamračí a škaredo pozrie, vtedy teplota klesne aj o 10 stupňov. A teraz sa zahľadel do Diany Malfoyovej, ktorá to síce popiera, ale určite si je toho vedomá.
----------------------
Bolo asi osem hodín večer. Vonku bola tma a zima. Zrazu z hradu vybehla dlhovlasá dievčina. Prevliekla si cez hlavu čiernu mikinu, strčila ruky do rukávov a rýchlo si uhládzala dlhé blond vlasy, ktoré svietili v tme do drdola a na hlavu si dala kapucňu z mikiny aby neboli jej vlasy až také nápadne. Bolo už po večierke a ona nemala čo robiť vonku. Celý deň však pracovala s profesorkou Elixírov na jednom projekte a ona sa chcela dostať aspoň na chvíľu na čerstvý vzduch. V jej slizolinskej izbe v žalároch si nemohla ani len otvoriť okno. Tak si šla prevetrať svoju blonďavú hlavu von.
Tráva bola ešte mokrá a vzduch voňal po daždi. Bola asi v polovičke svojej cesty okolo hradu keď uvidela slabý pásik šedého dymu.
"Kto to len môže byť? Zrovna na tomto mieste by som nikoho nečakala." pomyslela si. Potichu šla ďalej. Tam v zákutí, medzi výčlenkom veži a šikmej steny hradu uvidela siluetu chlapca sediaceho na kameni. Mal na sebe rifle, tričko s krátkym rukávom. V ruke mal cigaretu. Podišla ďalej a chlapec ju zaregistroval.
"Malfoyová? Čo ty tu robíš?" spýtal sa so zdvihnutým obočím.
"Ako vidíš, narozdiel od teba Rycroft, sa prechádzam. "
"Keď Ti budem hovoriť Diana, budeš ma volať Roger?" zahľadel sa na ňu tým jeho pohľadom
"Možno" pokrčila plecami "ako to, že Ti nie je zima?"
"Lebo som drsný chlap vychovaný v tvrdých podmienkach" rozosmial sa Roger. "Ale nie, to je tou cigaretou."
Diana sa rozosmiala tiež. Ale keď spomenul cigaretu znechutene pokrčila nosom. "Mohol by si ju zhasnúť."
"Keď ju zhasnem, pôjdeš so mnou na rande?" vyrukoval Roger s ponukou a zase sa na ňu zahľadel.
"Hmm, nie. Nepôjdem. A nepozeraj sa tak." povedala so úplným pokojom Diana, hoci časť jej JA s tým nesúhlasila.
"A prečo nechceš ísť?" pýtal sa ďalej Roger akoby sa nič nedialo. "Pozri, naozaj sa mi páčiš. Myslím to vážne."
"Nepovedala som, že nechcem, ale že nepôjdem." odvetila Diana a Roger sa usmial:
"No vídiš, ty sa páčiš mne, ja tebe. Tak kde je problém? Prečo nechceš ísť na to rande? Uniklo mi, že máš frajera?"
"Nie, neuniklo. Ale jednoducho nebudem chodiť s niekým,koho pľúca plačú.S niekým kto len tak bezohľadne ničí nielen svoje zdravie, ale aj zdravie svojich kamarátov a všetkých naokolo. Áno, teraz si tu síce sám, ale čo tvoji spolužiaci, ktorí sú s tebou na izbe? A tá partia, s ktorou chodíš do Rokvillu? Všetci musia s tebou pasívne fajčiť. O pár rokov z nich budú kvôli tebe väčšie trosky ako z teba. A to len kvôli tebe. Ja som Malfoyová. A to znamená, že si môžem dovoliť ťa teraz chladne a necitlivo odmietnuť. Pekný zvyšok večera. A neber to tak, že sa na teba hnevám alebo som urazená" skončila svoj monológ, podišla k nemu, pobozkala ho na líce, otočila sa na päte a odišla.
YOU ARE READING
Rokfortské príbehy
FanfictionKrátke príbehy, ktoré mi napadli v tých najrozličnejších situáciách. Všetky sa odohrávajú v Rokforte a okolí, prevažnú časť postáv poznáte z HP, niektorých existenciu som zistila na fan-stránkach alebo som si vymyslela. Príjemné čítanie Jo,už d...