alebo aj Diana Malfoyová II. Nie, pokračovanie k mojim príbehom nerobím, ale k tomuto očividne hej. Čiže ak ste nepochopili, toto je druhá časť príbehu s názvom Diana Malfoyová.
Ak sa nebude niečo zhodovať s prvým príbehom(napr. opis postáv...), ospravedlňujem sa.
A inak píše sa radčej alebo račej?? Alebo aké iné synonymum existuje pre tento výraz?
A veľmi sa ospravedlňujem Randomgirl038 . Mala som už myšlienku ako spraviť príbeh o Lily a Jamesovi ale potom som na to zabudla a fakt si neviem spomenúť. Možno nabudúce.
"Roger, Roger, Roger..." kričala Diana berúc dva schody naraz. Vletela by priamo do zatvorených dverí Bystrohlavskej klubovne keby nie vysokého modrookého chalana stojaceho pred nimi.
"Pŕŕ! Kam sa tak hrnieš Blondie? " zasmial sa a v poslednom momente ju zachytil.
"No, .... " lapala dych Diana, "zistila som, že som sa ťa úplne zabudla spýtať čo s Vianocami. Chystáš sa domov alebo ..." spýtavo na neho pozrela. Hoci včera sedeli spolu asi tri hodiny pri jazere, o Vianociach teda reč nebola.
"Fúú, dobrá otázka. Nad tým som ani nerozmýšľal. Čo sa týka našich, počítajú s tým, že prídem domov. A vlastne ani nevedia, že spolu chodíme." zasmial sa.
Diana sa na neho šokovane pozrela " Chodíme spolu už pol roka a vaši to nevedia?? Hádam mi len nechceš povedať, že sa za mňa hanbíš? Malfoyovci nie sú dosť dobrý pre Rycroftovcov??"
Roger ju naoko urazeným tónom prerušil " A ty si to vašim povedala?? Silne o tom pochybujem."
"Nooo, vlastne ani nie." zamračila sa Diana a objala ho. "Ale aj tak budú chcieť aby som šla domov. Ale prázdniny sú tri týždne a my si už po troch dňoch budeme liezť na nervy. Ďalšie tri dni strávime na povinných návštevách a potom sa budeme hádať, prežierať a tak. Nepodnikneme račej niečo?"
"Dosť dobrý nápad. Našim by vôbec nevadilo keby si prišla. Zimné sídlo je veľké, doma budeme štyria a naši aj tak budú chodiť po návštevách, brácho bude asi 24/7 u kamárata, čo býva oproti, hmm, no nebolo by to zlé, ja som v celom krídle sám, môžeš mať izbu hneď vedľa mňa..." začal sa usmievať Roger no vtom sa zarazil "Nie, to určite nie! Mama síce bude stále niekde na návšteve ale bude aj doma a celý čas bude o mne hovoriť trápne historky. Ani náhodou!"
Diana sa rozosmiala na plné hrdlo.
"Veľmi vtipné." zaksichtil sa Roger.
"Môžeš prísť ty k nám" začala Diana ale Roger ju hneď zastavil "Dík za ponuku ale nie. Niežeby som sa tvojho tatka bál ale myslím, že chodíme spolu príliš krátko aby to strávil. Môj bratranec býva na Bali, čo by si povedala na to keby som ho na dva týždne vyhodil z bytu? "
Diane na neho neveriacky pozrela. "Čože?? Na Bali? Roger ty si úžasný!!" začala výskať a obímať ho.
"Úžasný? To viem už dlho. " žmurkol na ňu ale potom zvážnel. "Pozri, mi síce bývame v honosnom sídle, ale bratranec sa asi pred 5 rokmi pohádal s jeho mamou a za peniaze z brigády si kúpil malý domček. Nie je to naozaj nič extra, budeme tam sami, nikto nás nebude obsluhovať má tam všade škaredé sochy, žiadny Picasso a ..."
Diana ho prerušila. " Roger, prosím Ťa. Aj keby to bola stará, polorozpadnutá chata, nevadí. Hlavne, že budeme spolu. Padaj si do izby po pergameny, ideme napísať našim, vašim a podpísať sa profesorovi, že tu na Vianoce nezostávame."
Roger sa usmial, rýchlo ju pobozkal a zmizol vo dverách. O chvíľu už obaja uháňali do soviarne poslať listy.
The end
Tu dole máte odkaz. Nudila som sa a tak som vám vybrala ubytko na Bali. Vľavo hore je zobraziť fotky, kliknite na to a popozerajte si ich :D
https://cs.airbnb.com/rooms/20787557?location=Bali%2C%20Indon%C3%A9sie&adults=1&children=0&infants=0&s=DYstgrq1
KAMU SEDANG MEMBACA
Rokfortské príbehy
Fiksi PenggemarKrátke príbehy, ktoré mi napadli v tých najrozličnejších situáciách. Všetky sa odohrávajú v Rokforte a okolí, prevažnú časť postáv poznáte z HP, niektorých existenciu som zistila na fan-stránkach alebo som si vymyslela. Príjemné čítanie Jo,už d...