12.Harry

1.1K 108 20
                                    

Geçmişte Alex'le Harry arasında tekrar bir şey yok, sadece olduğu bölümlerde belirttiğimi anlamışsınızdır umarım. İyi okumalar.

5 Mayıs 2011 *lise 3*

Elimdeki oltada hareketlenme olmadan önce iskele tarafında ayaklarını suya sokan Alexis'i izliyordum. Üzerinde açık yeşil, sevimli bir elbise vardı ve saçını yine örmüştü. Örüğün uç kısmından elbisesiyle aynı renk bir kurdele sarkıyordu.

"Sanırım bir tane yakaladım Al." Yüzünde kocaman bir gülümsemeyle yanıma geldi ve oltayı çekmeme yardımcı oldu. Kocaman bir ringa tutmuştum, tıpkı Alexis'in sevdiği gibi.

"Tanrım! Harry bu kocaman!" Kollarını havaya kaldırarak dans etmeye başladı. Ruh hali oldukça neşeliydi. Elimde balıkla onu koşturmaya başladım.

"Robin, tanrı aşkına oğluna benden uzak durmasını söyle! Yoksa o uyurken kıvırcıklarını tıraş ederim." Aniden durduğumda kahkaha atıyordu, ikimiz de yorulmuştuk. Balığı pişirmeleri için annem ve Robin'e verdikten sonra Alexis'le deniz kıyısına oturduk. Hala güneş gibi parıldıyordu, bu sıralar Bridget'ı umursamak yerine birlikte sıkça vakit geçiriyor olmamızın onu memnun ettiğinin farkındaydım.

"Anne istersek kalabileceğimizi söyledi. Bu gece kalacak mısın? Çünkü, ben, seni telefonda Bridget'la akşam hakkında konuşurken duydum ve gideceğini düşündüm. Belki de-"

"Kalmamı istiyor musun?" Bakışlarımı uzun kirpiklerinden ayırarak kararmaya başlamış gökyüzüne çevirdim. Nathan'ın evinde bir parti vardı ama Bridget'ın partide yapacağı gövde gösterisine eşlik etmektense Alex'le kalmayı istiyordum. Onu uzun zaman ertelemiştim.

"Eğer gitmek istiyorsan bu sorun değil." Ilımlı cümlesinin altında gitmemi istemediğini biliyordum.

"Gitmem-" Çalan telefonumla cümlem yarıda kaldı. Mesaj Bridget'tandı.

"Harold. Kulübede vakit nasıl geçiyor? Umarım orada kimse yokken sıkılmıyorsundur. Beni almaya gelecek misin? Çünkü neredeyse hazırım xx" -7.36

Onu aramak yerine bir mesaj yazmaya karar verdim.

"Gemma ve Alex'le bu geceyi burada geçirmeyi düşünüyoruz bebeğim, belki bir sonraki sefere? :) xx"

Cevap gecikmedi.

"Pekala."

Bridget asla anlayışlı davranmıyordu. Onun yanında olmaktan daha çok istediğim bir şey yoktu ama zaten uzun zamandır Alexis'i onun için reddediyordum. Başımı kaldırdığımda meraklı bakışlarını yakaladım.

"Gitmeme gerek yok, bu geceyi birlikte geçirebiliriz." Yüzünün aydınlandığını görmek içimi ısıttı.

"Hadi kıvırcık," Kafama gelen darbenin sahibi tabiki Gemma'ydı. "O kadar açım ki."

Alex masaya otuduğu an benim yakaladığım ringadan kocaman bir parça aldı. "Bu mükemmel. Teşekkür ederim Harry." Minnettar bakışları üzerimde dolandıktan sonra yemeğine geri döndü. Onu mutlu edebilmek içimde bir yerlerde tarif edilemez bir huzur duygusu yaratıyordu.

***

"Alexis'e göz kulak olmanı istiyorum Harold. Ve sen de her ikisine birden göz kulak olmalısın Gem. Yarın çok geç olmadan eve dönseniz iyi olur, Hood'lar akşam yemeği için bizde olacaklar." Üçümüz de usluca başımızı salladığımızda annem nihayet ikna olarak hepimize birer öpücük verdi ve arabaya bindi.

she's like heroin // hsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin