CINTAIMAMKU 1

2.4K 49 0
                                    

" Aisy !! Tunggulah aku " . Liyana berlari mengejar Aisyah kerana dia memarahi Liyana yang terlambat bangun . Sudah 1 jam Aisyah menunggu Liyana di kantin . " Apa !!! Kau janji dengan aku pukul berapa penat tau aku tunggu kau !! " . Aisyah memang betul betul memarahi Liyana dengan muka mendengus . " Maafkan aku , aku penat semalam assignment banyak kau tahu " . Liyana berkata dengan mengah kerana berlari mengejar Aisyah tadi . Liyana terus meminta maaf pada Aisyah dan Aisyah pun maafkan Liyana

Petang itu pula mereka ada kuliah jam 3 . Aisyah dan Liyana memang suka duduk bahagian tengah . Tiba tiba ada seorang lelaki bernama Rayyan dan kawan kawannya yang lain duduk dibahagian belakang antara Aisyah dan Liyana . " Awak , boleh tak awak duduk tempat lain " . Aisyah dengan muka marah " Apa masalah kau , aku yang dapat dulukan tempat ni " . Rayyan berbicara dengan baik . " Cik Adik , saya bercakap dengan awak elok elok tau saya tak suka nak marah perempuan . Saya minta izin dengan baik " . Aisyah dengan muka geram terus berlalu dan duduk di tempat lain . Aisyah berkata dalam hati " nasib baik kau mintak cara elok kalau tak dah lama aku belasah kau " . Liyana pun menegur Aisyah . " Aisy , aku rasa aku dah jatuh cinta dengan mamat tu lah . Dalah hensem pulak tu aduhai luluh hati aku ni " . Aisyah pun menolak kepala Liyana . " Kalau kau suka sangat dia pergilah kat mamat tu , erghhh !! " . Liyana pun berkata " Eii kau ni , takde hati langsung dah lah hati batu " . Aisyah pun mengangkat buku " kau nampak buku ni , sebelum hinggap kat kau baik kau diam " . Liyana pun diam dan buat hal sendiri . Jam 5 habis sudah kuliah mereka .

Cinta ImamKu 💕Where stories live. Discover now