Esoknya , Rayyan terus mencari Aisyah di cafe , class dan dimana selalu Aisyah berada . Tiba tiba Rayyan teringat tempat yang selalu Aisyah amik ketenangan . Sampai sahaja tempat itu , memang betul Aisyah berada disitu sambil menangis dan Rayyan terus duduk disebelah Aisyah . " Hi , awak okey tak ni ? Dari semalam saya tanya awak kenapa awak menangis ? Saya ada buat salah ke ? Kalau saya ada buat salah bagitahu saya " . Aisyah terus mengelap air matanya yang terus mengalir itu . " Saya ada benda nak cakap dengan awak 😔 ... sebenarnya saya punnn .. emm sukakan awak ... tapi sebelum tu siapa perempuam yang bersama awak dekat cafe semalam ? " . Rayyan ketawa kecil setelah mendengar . " Ouhh , itu ... itu awek saya lahh .. hehehe .. " . Aisyah terus merajuk . " ehh , takdelahh itu adik saya lahh .. saya gurau je 😁😁 . Tak percaya ke? " . Aisyah dengan muka marahnya " dia ni memain kan 😑 ... eiii padan muka kena cubit 😑 " . " aduh2 sakitlah , garang betul lah harimau saya ni hehehe 😂 . Gurau je lahh 😁 ." Sejak dari tu , kemana sahaja mereka pergi berdua , makan sama sama sampai Liyana pun Aisyah pinggirkan 😋 . " Hamboi2 , pasangan bahagia ni aku pun kau lupakan eh beb , sampai hati kau 🙁 merajuk dengan kau lah 🙁 " . Aisyah ketawa kecil melihat gelagat sahabatnya . " alolo sian sahabat aku sorang ni , ke kau nak pasangan jugak 😂 haaa? " . " taknak lahh aku , kau mentang2 dah bahagia senang je kau campak aku kat orang lain 🙁 " . Aisyah hanya mampu gelakkan sahaja sahabatnya yang manja dengan Aisyah walaupun kadang2 Aisyah selalu memarahinya .
Hari pun makin berganti , sehinggalah hari konvo mereka . Rayyan terus mendekati Aisyah dan memberikan sejambak bunga pada Aisyah . " Tahniah Sayang ! Nah bunga untuk sayang 😊 semoga sayang berjaya dunia dan akhirat 😙 " . Aisyah dengan terharu terus menngucapkan terima kasih pada Rayyan . Sudah selesainya hari konvo mereka berdua , Rayyan membawa Aisyah ke satu tempat yang paling indah . Iaitu tempat kegemaran selama ni Aisyah teringin sangat nak pergi . Bila sampai sahaja tempat itu , Aisyah sangat terkejut . " Waw !! Ini bukan tempat sayang nak pergi ke ? Macam mana biy tahu ni 😍😍 .. omgg terima kasih biy 😄😄 " . " Sebenarnya, sabahat sayang bagitahu , tu yang biyy bawa ke sini and biu tahu sayang memang nak sangat pergi tempat ni kan? So , biy bawa lah .. suka tak? " . " Suka sangat!! Thankss biy !! Biy , sayang nak ke sana .. jumm ... " . Cukup dengan mengenali Aisyah , itu dah cukup bermakna buat Rayyan . Lagi lagi bila sudah dapat memiliki hati Aisyah .
YOU ARE READING
Cinta ImamKu 💕
RomanceKisah Ini Menceritakan Seorang Wanita Yang Bernama Aisyah . Aisyah Ini Seorang Pelajar Kolej UITM . Dia ni seorang yang sangat degil , kuat cemburu , kuat merajuk , ego dan pemarah . Tetapi Aisyah ni seorang yang pandai dan bijak . Aisyah memang tid...