2.

349 11 0
                                    

Levi szemszöge:

-Majd jövök kb 1 hét múlva. Vigyázzatok magatokra!-Indulok a főhadiszállásra. Ma indulunk az ismeretlennel hogy megmutassa a rejtekhelyét.
-Ne hagyd hogy félre vezessen titeket.-mondták a gyerekeim egyszerre.
Szeretlek Levi.-mondta Hanji . Megfogtam a derekát, magamhoz húztam és megcsókoltam.
-Én is szeretlek Hanji.
-Szeretlek apuci -futott hozzám Ava és felvettem a karomba. Megpusziltam a homlokát és szorosan átöleltem. -Szeretlek Ava.
Majd odajött Remy is és tőle is elbúcsúztam.

Elindultam. Az utat fél óra alatt megjártam.
Beérve bele is futottam Erwinbe.
-Oi nem tudsz jobban vigyázni idióta.
-Levi?- Már itt is vagy?-kérdezte Erwin felhúzott szemöldökkel.
-Tchh...Mit nézel így dzsumbuly szemöldök? Mi van a rabbal kikérdezhetjük?
-Már kikérdeztem.
-Tchh...és megvárni nem tudtatok volna?-sértődtem be.
-De nem sokmindent tudtunk meg róla mert keveset beszélt.

Lementem a picébe ahol a rabok vannak. Odaértem az új rabhoz aki aludt.
-Hé te!!!-kiabáltam rá hogy biztosan felébredjen.
Felkelt de csak bámult.
-Mi a neved seggfej?
-Hagyjanak már végre békén.
Ő Guren Ichinose és egy másik fal mögötti városból jött de még nem szedtük ki belőle a város nevét.
-Nem is fogom elmondani.-mondta halkan megjegyzésként.
Legszivesebben pofán basztam volna de tűrtősztettem magam.
Inkább az irodámba mentem.

Kopogás hallatszott. A szokásomhoz híven válaszoltam:
Név és indok?
-Erein vagyok
-Gyere be!-mondtam unottan.
Erwin leült a kanapéra és csak nézett.
Mit akarsz?-türelmetlenkedtem
-Van egy tervem.
Erwin elmondta a tervét majd elment.
Én folytattam a melót és gondolkodtam a terven.

Másnap felkeltem . Rendbeszedtem magam és mentem a rabért
Gyere Guren-fogtam meg a gallérját és magammal húztam.
Mindenki felült egy lóra és elindultunk. Gurenen látszódott hogy fél. Valamit nagyon meg akar védeni. Mi baja lehet? Talán a társait,családját. Igazából legbelül reménykedem hogy jó ember. Hiszen akkor összeállhatnánk. Főleg ha többen vannak. -Levi....nem szabad következtetéseket hozni. Nem bízhatsz meg benne. Neked is van családod és bajtársaid. Nem sózhatsz rájuk egy ismeretlent.-hesegettem el a túl hamar jött reményem és indultam tovább a lovakhoz.

.....

A lovakon ültünk Erwin ment elől. Mellettem Guren.
Eren Mikasa Jean és Armin is eljött.
Erwinnel kiterveltük hogy Erwin és Jean jobbra halad tőlünk . Armin és Mikasa pedig balra mivel a srác félrevezethet minket és elterel. Èn Erennel s Gurennel maradok azon az úton ahova vezet minket.
-És Guren hányan vagytok azon a helyen?-kérdezte meg tőle Eren.
-Pont annyian.-mondta az elég flegma választ.
-OI seggfej rendesen válaszolni nem tudsz?-montam érzelemmentesen de hangosabban a kelleténél

......

Kb egy órája lovagolok Erennel Guren mellett.
Amikor a távolból láttam hogy Armin közeledik
Megtaláltuk a helyet.-üvöltötte Armin
Guren idegesebb lett de tudta hogy nem tehet semmit. Hiába menekül.
-Szép munka! Száltam le a lóról hogy kikérdezzem Armin-t a részletekről de olyan távolságba hogy ne hallja.
-Eren addig figyelj rá.
-Igenis.-mondta rögtön.
Arminnal arréb mentünk amikor megjelent Erwin. Elèggé ideges volt vagy inkább rémült Kíváncsi voltam miért jött.

Te minek jöttél Erwin?-kérdeztem monoton hangon. Voltam a város felé. Baj van.
Erwin! Beszélj már érthetően.

-Levi.....a falat ledöntötték.


A szemem kikerekedett . Nem tudtam elhinni amit Erwin mondott. A térdem összecsuklott és a földre zuhantam. Majd a könnyeim kezdtek hullani. Hanji......csak legyetek életben!

Sziasztok! Itt az új rész. Igen itt nagyon eltér az animebeli Levitől de kicsit lehet másabb is és nekem így is bejönne Levi hiszen csak a családját hiszi hogy meghal és emiatt ilyen. Sajnálom ha valakinek nem tetszik de igy gondoltam hogy legyen ilyen s ez kiborítsa. Ha nem tetszik sajnálom. De remélem tetszik. Hamarosan kövi. Puszi 😘

Levi x HanjiWhere stories live. Discover now