,,Lucius ťa chcel zabiť!" Kričal Snape
,,Ja viem Severus! Ale nemôž-" Chcel dopovedať ale do izby vkráčal Max.
,,Počul som váš rozhovor. Ale... Vy ste už mŕtvi... Už dávno. Nie?",,Máš pravdu. No napriek tomu sme tu." Usmial sa Dumbledore a postavil sa zo stoličky.
,,Max... asi sa už nestretneme.. Nieje to pre teba bezbečné." Povedal Dumbledore a už už sa chcel premiestniť no Max zareval na celý dom ,,NIE!"
,,Teraz to chcete vzdať?! Teraz!?" Max bol celý zúfalý.
,,Severus poď!" Povedal Dumbledore.
Snape prišiel k nemu. Dumbledore načiahol ruku. Severus sa ho chytil. A PUK! Boli preč...
,,Nie!! Ty starý čarodejník!!!" Max bol celý zúfalý. Nevedel čo robiť. Sedel na zemi asi 10 minút.
Zrazu sa okolo neho začalo celé triasť. Stený odleteli preč. Bol v nejakej veľkej žltej špirále. Točil sa a točil. Veci okolo neho lietali kade tade. A BUM!!
Max sa zobudil v lese.
,, Halóóó!!! Je tu niekto?!!?!?!"
Kričal z plných síl no nikto sa neozýval.Zrazu som videl Emmu. Kráčala k tomu pomiešanému stromu zo sna. Načahovala k nemu ruku... Dotkla sa ho. PUK!!!
Ocitli sme sa v našom dome. Mama, otec a Emma išly ku prestretému stolu. Ja som sa obhliadal okolo že či je toto naozaj pravda. Nikto nechápal čo robím.
,,Max?? Si v poriadku??" Povedala moja mama nechápavím pohladom.
,,Áno" odpovedal som.
Sadol som si k stolu a zrazu som zazrel na gauči sedieť to dieťa.
,,Pozrite!!!! Tam je ten diabol!" Vylakane som ukazoval na gauč.
,,Max.. É nikto tam neni." Pozrela na mňa mama a ironicky sa na mňa usmiala.
To dieťa sa na mňa len diabolsky usmialo a zakývalo mi. Pozrel som sa na otca a znova na gauč. No nikto tam nebol. Spadla mi sánka až na kolená no Emma sa len zachechtla a zatvorila mi ústa.
Pustili sme sa do jedenia......
Okey okey....
Nemám žiadne nápady. Neviem ako mám pokračovať. Pôvodne táto kniha mala skončiť už teraz ale rozhodol som sa že budem pokračovať. Prosím vás poraďte mi aspoň trochu.😯😯
Ďakujem😉Čauteeee