Bağrışmalı ve tokatlı bir gecenin ortasında kendimi sokakta bulmuştum.
Annemin bana attığı tokadın etkisinden henüz kurtulmuşken 'daha fazla bu evde kalamam' düşüncesiyle elime geçen ilk bavula sığdırabileceğim kadar eşyamı koyduktan sonra kapıyı büyük bir hışımla çarpıp çıkmıştım evden.
Nereye gideceğimi ya da nerede kalacağımı düşünerek bizim evin bulunduğu sokaktan çıkıp gecenin verdiği ürpertici etkiyle ıssız ve karanlık sokaklardan birine girdim ,neden girdiğimi bilmediğim sokaktan sarhoş bir adamın bana doğru sendeleyerek gelmesiyle geldiğim yeri geri dönerek sokaktan çıktım ve caddenin karşısındaki parka doğru ilerledim ,karşı karşıya kaldığım banklardan birine oturdum ve düşünmeye başladım ,düşündüm ,düşündüm ve sesli bir şekilde iç geçirdikten sonra etrafı incelemeye başladım. Belki de cafe gibi bir yerde işe girebilir ve kalacak bir yer bulana kadar orada kalmama izin verilebilirdi ya da evsizler için bir sığınma tesisine falan giderdim tabii bu son çare olaraktı ama durumum pek de iç açıcı değildi. Az ileride bana doğru yaklaşan bir siluet gördüm.Merhaba bu watty de yazdığım üçüncü hikaye ilki tutmadığı için kaldırmıştım şuan yazdığım ikinci hikaye ise 'Heart' hikayenin tanıtımını profilimden bulabilirsiniz.
Bu hikayeye gelirsem oy ve yorum ilk bölümlerden geleceğini sanmam ama okuduysanız ve beğendiyseniz lütfen oylayın veya yorum yapın
Bu bölüm ilk bölüm olduğu için kısa eğer ilgi görürse diğer bölümler uzun olacak.
Olmayan okuyucularım sizi seviyorum. (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Home *DÜZENLENECEK*
Roman pour Adolescents"Sanırım mantar sosu demek istedin çünkü ben fesleğen sosundan nefret ederim." © Tüm Hakları Saklıdır