BÖLÜM 04: SU DAMLALARI

562 34 17
                                    

(Yasin Feyzulah'ın üstüne atlamıştır. Feyzullah bir iki yumruk yer. Nazlı'da bunu görür. Hemen Feyzullah' ı kurtarmak için Yasin'in kolunu bükerek bir hareketiyle yere serer.)
(Su şaşkınlıkla bakınmaktadır. Feyzullah ise biraz Yasin'den tırsıyordur.)
Y: Noluyor, Nazlı napıyorsun?
N: Çocuğun üstüne niye atlıyorsun anlamadan dinlemeden.
F: Oh, be anlamadan yargılamayan birisi çıktı.
Y: Sus lan sen!
S: (Kızarak) Abii! Yeter artık.
(Ortalık sakinleşir. Bir yere otururlar.)
Y: Anlat bakalım Feyzullah efendi. Noluyor?
S: (Abisinin ayağına yavaşca vurur. Ve öksürür.) Öhömmöhömö
N: Anlat artık Feyzullah.
F: (Sesi titriyerek) Su'yun yani Su Hanım'ın ayağı takıldı düşücekti bende düşmesin diye tuttum. Bu kadar.
S: Evet, abi bu kadat.
Y: Tamam bunda birşey yok niye baştan anlatmadınızki?
(Herkez Yasin'e bakar.)
F: Anlatmaya fırsat olsaydı hemen daldınız.
Y: Tamam, kusura bakma. Ama sakın ha kardeşimin yakınında görmiyeyim seni. Yoksa olucakları biliyorsun.
S: Abii!
N: Ohh. Bu işte halolduğuna göre gidebiliriz.
(Nazlı Feyzullah'ıda alır alaya giderler.)
(Feyzullah yaralarını temizliyordur.O ara odaya Fethi, Mücahit ve Ateş girer.)
M: (Gülerek) Noldu lan?
F: Birşey yok abi, ya.
A: Ben biliyorum nolduğunu, Yasin'den almış dersini.
(Feyzullah göz çevirir.)
A: Oğlum ben, sana demedim mi? Su'ya yaklaşanı diye. Hem sende haketmisin be oğlum.
Ft. : Noluyor, bi anlatında bizde bilelim.
(Nazlı gelir ve araya girer.)
N: Ben, anlatıyim. Su'yun ayağı takıldı kız, tam düşcekken Feyzullah onu tuttu. Yasin  bunları görünce dangalak hemen anlamadan, dinlemeden boş yere çocuğa daldı.
A: Bir dakika bir dakika Nazlı Hanım birincisi boş yere daldı derken, ikincisi dangalak derken.
N: Tabi boş yere anlamadan, dinlemeden daldı. Ve dangalak değilmi dangalak işte.
A: Nazlııı!
N: Ne be, Ateş
F: Yeter abi ya, bide siz başlamayın.
Ft. : Gerçektan ama bir insan anlamadan dinlemeden böyle birşey yapmaz.
M: Sus lan, sen filozof. Dalacak tabi
F: (Dik dik Mücahit'e bakar.) Abi Allah aşkına sen kimin tarafındasın.?
M: Tabiki de Yasin'in.
F: Hee?
M: Oğlum varya biri benim kız kardeşimi sevsin ben dalmakla kalmam öldürürüm o adamı.
(Feyzullah gözlerini berertir Mücahit'e bakar.)
F: Nee, nee sevmesi abi.
(Ateş kaşını çatar Feyzullah'a bakar.)
F: (Bir etrafına bakar.) Abi bak valla öyle birşey yok. Dünya'da tek kız o kalsa ona bakmam
(İçinden töbe töbe demeye başlar.)
(Nazlı Feyzullah'a doğru gözlerini belertir.)
M - Ft. : Heheh.
(Sonra herkez odadan çıkar.)
( Akşam olduğunda Aşığın (Mansur) yanına giderler. Aşık sazına eline alır türküler döktürüyordur. Herkez sevdiğini düşünüyordur. Ateş ve Nazlı ise birbirlerine çaktırmadan bakıyordur.)
(Sabah olmuştur. Kahvaltı yapıcaklardıki, Feyzullah'ı bekleyen bir misafir var diyerek bir asker çağırmıltır. Feyzullah merakla aşağı inmiş. Karşısında Su'yu görünce heycanlanmıştır. Hemen yanına gidip.)
F: (Heycanlı heycanlı) Suu. Su hanım, buyrun.
S: Hanım 'ı bıraksakta biraz yürüsek olurmu.
F: Tamam, Su hanım pardon Su.
(Alaydan, dışarı cıkmışlardır.Su konuşmaya başlar.)
S: Eee, Dün yaşanan yanlış anlaşılma ve tatsız olay yüzünden abim adına özür dierim.
F: Önemli değil, dediğiniz ımm yani dediğin gibi yanlış anlaşılma sorun değil.
S: Sevindim anlayış gösterdiğiniz gibi
(Feyzullah arkaya bakınmaktadır. Arkada silah doğrutmuş bir adam vardır.o ara.)
(Su'da tam arkasına dönicekken Feyzullah onu durdurmuştur. Ama ne yazık ki çok geçtir. Su o mermıyi sırtına yemiştir. Yağmurda su damlacıkların yere düştüğü gibi Su'da aynen öyle yere süzülmüştür.)

  ÇOK GEİKTİRDİM KUSURA           BAKMAYIN ARKADAŞLAR.

ARKADAŞLAR İYİ KÖTÜ NE DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ YAZIN LÜTFEN SAYGI İÇERSİNDE

     

❤️😍❤️😍❤️😍❤️😍❤️😍❤️😘😘

BİR FEYSU VE NAZAT AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin