(Yarım saat olmuştur ambulans hala gelmemiştir. Herkez gözü yaşlı ambulansın gelmesini bekliyordur. Aşık Ateş'i hayatta tutabilmek için uğraşıyordur. Feyzullah ve Mücahit ise Nazlı' yı teselli etmeye çalışıyordur.)
Aş. : Ko...ko..mutanım daha fazla dayanamıyacak. Nabzı git gide daha da yavaşlıyor.
M: Oğlum ne yap et kardeşimizi hayatta tut.
Aş. : Komutanım şuan benim tek yapabilceğim kanamasını durdırmak onuda yapıyorum zaten zar zor.
N: (Yan yan bakar.) Ne demek bu Aşık abi şimdi, Ateş ölicekmi, sen ne diyorsun. (Ayaklanır.) Hani birşey olmiyacaktı hani he.
H: Nazlı sakin olurmusun. Sana ölicek mi dedi, elinden geleni yapıyor işte.
N: (Haddini yeniden aşmıştır sesini yükseltmiştir, Nazlı.) Komıtanım o zaman elinden gelenin fazlasını yapsın.
F: (Kulağına yaklaşarak) Nazlı bak bugün ikinci sefer yapıyorsun bunu istersen birazcık sus ve sakin olmaya bak, gel otur hadi lütfen.
N: Komutanım gerçekten çok özür dilerim öyle demek istemedim, saygısızlık yapmak istemedim sizin karşınızda gerçekten. Lütfen affedin.
H: (Yanına yaklaşır elini tutar.) Bak Nazlı normal zamanda olsa gerçekten saygısızlık diye sayar bir cezası olurdu fakat seni anlıyorum o yüzden sadece dinliyorum ve susuyorum.
( Nazlı Hafız'a sarılır.)
Aş. : (bağırıp seslenmeye başlar .) Komutanım ambulans nerde kaldı dayanamıyacak daha fazla. Yeniden arıyıp sorun.
Ft. : Tamam, ben hemen arıyorum.
(Tam arıyacakken arkadan Yavuz ve Erdem Yarbay'ın sesleri gelir.)
Y: Dur,dur geldik nerde Ateş.
(Hemen sağlık görevlileriyle yanına gider.)
E.Y :Ateş, dayan oğlum geldik.
(Hemen ambulansa alırlar. Ateşle birlikte ambulansta Erdem ve Aşık'ta giderler Nazlı'da Ateş' in yanında gitmek ister ama izin vermezler eğer ambulamsta talihsiz birşey gelir ve Nazlı'nın yıkılmasından korktukları için. Nazlı Feyzullah' larla arabayla peşlerinden gidiyordur.)
F:Nazlı ağlama bak yeter. Perişan ettin kendini Ateş abi ölmiyecek sapa sağlam dim dik karşımızda olcak, en yakın zamanda inşallah.
N: Güzel diyorsun da, Feyzullah ben onu kaybedersem yaşayamam ben kaybetme acısını iki kez yaşadım daha yaşamak istemiyorum, onu kaybedersem ben ölürüm, Feyzullah ölürüm.
H: (Ön koltuktan arkaya doğru çevirir kafasını) Nazlı o nasıl laf Allah korusun, Feyzullah'ın dediği gibi hiçbirşey olmiyacak Ateş'e, ağlamak yok tamam mı?
( Nazlı cevap veremiyor sadece düşünüyordur. Yüzünde hafif gülümseme vardır, gülümsemesinin nedeni ise aklından Şuana kadar Ateş' le geçirdiği vakitler geliyordur. Kavgaları, tartışmaları, birbirlerine sataşmaları, Ateş'in Nazlı' nın hayatını kurtarması, geçirdiği bütün anlar evet geçirdiği bütün anlar....Birden gözyaşlarını siler o an konuşmaya başlar.)
N: Haklısınız ya, ölemez, ölmiyecek ölürse ben kendi ellerimle gebertirim onu. O yaşıyacak biz yeniden kavga edicez, tartışıcaz, hatta onunla yeniden birbirlerimizin hayatını kurtarıcaz. Ölmiyecek evet ölmiyecekk.....
M: Hah, şöyle ya Nazlı sakin ol rahatla kardeşimiz yaşıyacak.
(Onların içi biraz olsa bile rahatlamıştır ama Ateş'in durumu düzeliceğine yere kötüye gidiyordur.)
Aş. : Hemşire hanım kalp atışı yavaşlıyor(derken kalbi durur birden.)
E.Y : Noluyor Aşık, noluyorrr..?
-------
(Ambulansta olaylar biraz karışıktır.)
-------
F: Yavuz Komutanım hangi hastane haberiniz varmı?
Y: Ne diyon oğlum senin kafa bu aralar geriledi sanırım, Karabayır'da zaten bir tane hastane var.
F: Doğru ya ben bu aralar ne yaşadığımı bilmiyorum ki,kafa gitti cidden.
Y: Sahiden Su'ydu sanırım adı onun durumu nasıl.
F: Bilmiyorum komutanım. Bahar Doktor vardı onunla görüşeceğim. Bi Ateş abim sağsağlim amiliyatına girip çıksın.
Y: Amin, amin inşallah
(Nazlı camdan dışarı bakıyor hala Ateş'i düşünüyordur. İçi bi yandan rahat bi yandan ise korku dolu, endişe doludur.)
( Hastaneye sonunda gelmişlerdir. Ateş' i acil amiliyata girmek için hazırlıyorlardır.)
(Nazlı arladaşı Bahar'ın yanına gider. Ağlıyordur Bahar'a sarılır.)
B: Noldu, bitanem arkadaşına mı birşey olmuş demin yanındaydım normal odaya aldılar.
N: Hayır, ama sana sürekli bahsettiğim Ateş vuruldu, ben biliyorsun kimseye güvenemiyorum, lütfen amiliyatına sen gir. Tek sana güvenebiliyorum. Lütfen Ateş'i yaşat lütfen Bahar.
B: Ya bi dakka, bi dakka yoksa demin kalbinin yanından vuruldu, bir asker var acil geliyor hazırlanın, durumu kritik dediler yoksa o, omu
N: (yutkunur.) Ee.. Evet o.
B: Bak Nazlı şimdi sana birşey diyeceğim lütfen sakin olucaksın tamam mı?
N: Noldu, çabuk söyle Bahar.
B: Nazlı Ateş'in kalbi durmuş zar zor hayata getittirmişler. Şimdi bak sen, sakin ol ben hemen amiliyatına girim.
N: Bahar kurtar onu, Bahar.
(Olduğu yere çöker. Saatler geçmiştir Ateş amiliyattam çıkmamıştır hala. Feyzullah Ateş abisi amiliyattayken sevdiği kadını görmeye gider onu yattığı yoğum bakımında bulamıyınca panikler hemen hemşireye sorar.)
F: Bi, bi bakarmısınız bu yoğun bakımında yatam Su Hanım vardı, nerde o şuan birşeymi oldu.
Hemşire: Sakin olun, ters bir durum yok. Durunu iyi olduğu için normal, odaya alındı.
F: Ohhh, peki hangi odada.
Hemşire: Tam arkanızdaki.
F: Teşekkür ederim, iyi günler.
(Feyzullah içeri girmek için can atıyordır ama içeri girmekte istemiyordur bir yandan çünkü Ateş abisine olanları nasıl anlatıcaktı ona.)
(Neyse girmişti odaya sonunda.)
S: Feyzullah sen misin?
F: Evet benim Su ee pardon Su Hanım.
S: Su Hanım mı? Ya hani bırakmıştık bu hanımı beyi.
( Feyzullah hafif gülümser)
F: Tamam, tamam o zaman Su.
S: Feyzullah ters giden bi durum mu var betin bezin atmış yüzün bembeyaz.
F: Yo, yoo herşey yolunda
S: Eminmisin?
F: Ya, tamam söylicem ama lütfen sakin ol bak biz sen yogun bakımındayken operasyona çıktık acil operasyon geldi. Ateş abi operasyonda şey..
S: (Gözleri fırlar.) Ateş abiye noldu Feyzullah!
F: Ya bak sakin ol ama Ateş abi vuruldu, şuan amiliyatta.
(Su ağlamaya başlar.)
S: Ya nasıl ya olamaz durumu kritik mi peki.
F: Şeyy, evet kritik
------
3 saat sonra
------
(Hala amiliyattan çıkamamıştır Ateş, herkez bekliyordur. Nazlı daha fazla, bu acıya dayanamamış koridordan gelirken küt diye bayılmıştır. Tamda Su'yun odasının kapısında bayıldığı için kimse farketmemiştir ama odadan çıkan Feyzullah hemen abilerini seslenir.)
F: Abi, komutanım, Mücahit abiii
(herkez arkasına döndüğünde farkeder Nazlı'nın bayıldığını hemen Feyzullah' a yardıma koşarlar.)
(Mücahit Nazlı'yı kucaklamış hemen müşahede odasına götürür. Hemşireler Nazlı' ya iğne vurur.)
------
Yarım saat sonra
------
(Nazlı kendine gelmiştir. Yanında Mücahit ve Feyzullah vardır.)
N: Ay, noldu bana ya?
F: Uyandın mı, iyisin dimi bi ağrı, sızı, varmı?
N: Yok, yok Feyzullah iyiyimde noldu bana.
M: Galiba çok yoruldun, stresten felan oldu.
N: Aaa, aa Ateş ateş çıktı mı amiliyattan durumu nasıl ha?
(Kapıdan içeri girer.)
B: Nazlı'cım Ateş' in durumu yalan söyliyip çok iyi demiyeceğim, Çünkü; hala hayati tehlikesi var.
N: Peki beş dakika görebilirmiyim. Lütfen Bahar sadece beş dakika.
B: Hadi, iyi tamam ama sadece beş dakika
N: Tamam, söz iyilik meleğim benim.
(Bahar odadan çıkar. Yavuz Ateş'in durumunu sormak için Bahar' ın yanına gider.)
Y: Merhaba, ben Yavuz KARASU Ateş'in komutanıyım sağlık durumunu sorucaktım.
B: Ee, şuan Ateş Bey' i müşade için yoğun bakımda tutuyoruz uyanana kadar sonra hocalarımız karar vericek.
Y: Teşekkürler, eee ayıp olmazsa birşey sorabilirmiyim?
B: Buyrun, tabiki sorabilirmisiniz.
Y: Burda yeni mi çalışmaya başladınızmı?
B: Hmm, hayor 3,50-4 yıkdır burdayım.
Y: (sessizce) Ben nasıl farkedemedim senin gibi bir meleği acaba
B: pardon, birşeymi dediniz.
Y:Yoo, yo birşey demedim neyse görüşürüz,iyi günler.
(Nazlı yogun bakıma Ateş'i görmeye gider. Gözünden yaşlar sel gibi akıyordur onu öyle makineye bağlı gördükçe)N: Ah be Ateş sen niye atladın kurşunaki keşke ben ölseydim de sen yaşasaydın yani sen ölmedin ama ölebilirdin. Sen ölseydin ben napardım ben bu acıyı iki kez yaşadım birdaha yaşamak istemiyorum. Bak Ateş AÇAR bunu o kalın kafana sok sana ölüm mölüm yok.
(Nazlı Ateş'in elini tutar.)N: Aslında ben bile kendime itiraf edemiyordum ama bunu bugün azıcık olsun anladım. Ben SENİ SEVİYORUM BE ATEŞ AÇAR sen beni şuan duymuyorsun ama olsun ben söyledim o yeter bana.
(Nazlı yogun bakım odasından çıkar. Feyzullah' ta Su'yun odasından çıkar. Odalar karşı katşıya oldukları için karşı karşıya gelirler. Hafif gülümserler ve birbirlerine sarılırlar.)ARKADAŞLAR YORUM YAPMAYI LÜTFEN UNUTMAYIN..
😘💞😘💞😘💞😘💞😘💞😘💞😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FEYSU VE NAZAT AŞKI
FanfictionAytaç şaşmaz fanının kaleminden feysu ve nazat hikayesi