Y: Ne demeye çalışıyorsun doktor.
Sağlık Görevlisi: Yasin Bey sandığımızdan da iyi geçmedi amiliyatı. Yoğun bakıma alınması gerek.
(Feyzullah lafa atlıcakken tam o sırada Ateş feyzullah'ı bi kenara çeker.)
A: Dur, oğlum sen bi.
F: Ama abi.
A: Oğlum dur, abisi sorar sorulacakları. bak bide abisi alevlenecek bide onunla uğraşmayalım. Zaten sana gıcık.
F: Tama abi, ama Su'ya birşey olmicak dimi.
(gözleri dolar.)
A: Hayır, herşey iyi olucak.
( Ateş Feyzullah'ın ağlamasına dayanamayıp sarılır. Ateş'inde gözleri dolar.)
( O ara Nazlı' da onların yanına gelir.)
N: Beyler Su'yu yoğun bakıma alıcaklar şimdi. Gelin isterseniz.
A: (Gözyaşlarını siler.) Tamam, Nazlı geliyoruz. Sağol haber verdiğin için.
N: Ne demek.
A: Hadi kalk oğlum gidelim.
F: ( Oda Gözyaşlarını siler.) Tamam abi tamam.
( Yoğun bakımın önüne giderler. Nazlı Feyzullah'a dayanamayıp doktorun yanına gider.)
N: Doktor Bey, ee yoğun bakıma alınan Su Hanım'ı görebiliyormuyuz.
Sağlık Görevlisi : Bu mümkün değil Hanımefendi.
N: Tamam Doktor Bey sizide anlıyorum. İyi günler.
(Nazlı odadan dışarı çıkar aklına bu hastanede çalışan arkadaşı olan Doktor Bahar gelir hemen onu arar.)
B: Hayırdır, Nazlı birşey mi oldu.
N: Ya sen nerdesin şuan Bahar.
B: Hastanedeyim Nazlı nerde olucak.
N: Hah, iyi bende hastanedeyim sama ihtiyacım var acil.
B: Nazlı noldu birşey mi oldu sana. Hangi kattasın çabuk söyle geliyorum.
N: Ya Bahar sakin ol. Bana birşey olmadı, ama yanıma gelirsen çok iyi olur ikinci kattayım.
B: Tamam kapat hemen geliyorum.
(Bahar Nazlı'nın yanına gider.)
B:Noldu, Nazlı hayırdır?
N: Bizim bir arkadaşımız burada yoğun bakımda da içeri girmemize müsade etmediler ama sen birşeyler yapsan beş dakikalığına ha?
B: Tamam Nazlı, sırf senin hatrın için deniyeceğim nerde, hangi yoğun bakımda?
N: Şurda aha. Ben içeri giricek arkadaşı çağırayım.
B: Tamam ben bekliyorum burda.
(Nazlı Feyzullah'ın yanına gider. Onu çağırır. Feyzullah Nazlı'nın yanına gitmiştir ama Ateş' te boş durmamış gine birşeyler çevirirler diye oda gitmiştir yanlarına.)
F: Noldu Nazlı.
A: Evet noldu gine ne işler çeviriyorsun.
N: Sana noluyor be. Ama neyse seninle tartişmayacağım
A: Ayy.
N: Evet konuya gelelim. Feyzullah sen Su' yu görmek istiyorsun dimi?
(Feyzullah Ateş'e bakar.)
F: (Tam söyliyemez ama) Eevett.
N: Tamam, ben şimdi götürücem sende hemen beş dakikalığına görebilirsin.
A: Bi dakka bi dakka Doktor izin vermiyordu nasıl giricek çocuk.
N: Ya tanıdığım bi arkadaşım varda o yardım etti.
(Feyzullah çok sevinmiştir bu habere sevinçten Nazlı'ya sarılmıştır. Ateş..)
A: Öhömmöhm
(Yoğun bakımın kapısının önüne giderler.)
F: (Biraz tırsar) Ee Su' yun abisi Yasin gelirse.
N: Onuda Ateş yapar artık dimi Ateş.
A: Tamam tamam, ben Yasin gelirse söylerim sana.
F: Aslansın be abi.
A: Ama bak çok ileri gitme Yasin'e gerek kalmaz ben gebertirim seni.
F: Abi ne yapabilirim.
A: Hadi çok konuşma gir.
(Feyzullah içeri girer. Kalbi küt küt atıyor. Karmakarışık duygular içerisindedir. İçeri girip sevdiği kadını gördüğü için mutlu ama hasta yatağında yattığı için üzgündür.)
(Feyzullah söze nerden başlayacağını bilemez.)
F: (Ağlıyordur.) Sen bunları haketmedin Su o kurşun sana değil bana isabet etmeliydi. Şuan burda sen değil ben yatmalıydım. Sana daha kötü birşey olsaydı ben ne yapardım ben. O bir çift güzel masmavi deniz gibi gözlerden nasıl marum kalırdım. Sen eğer ölseydin ben nasıl yaşardım hep kendimi suçlardım. Su kendime bile itiraf edemiyordum ama ben seni seviyorum Su belki de beni duymuyorsun ama yinede ben söyliyim sen bir iyileş karşına geçip takır takır smyliyeceğim Su.
(Ateş kapıya vurur. Feyzullah'a işaret eder.)
A: Hadi Feyzullah.
F: (Gözyaşlarını siler.) Tamam abi.
(Feyzullah dışarı çıkar.)
F: Abi, Nazlı valla Allah razı olsun sizden beş dakkalığına olsa bile görüşebildim, o gül yüzünü görebildim.
N: ( Feyzullah'a ufak dokunur.) lan yavaş. İzin verdi ama o kadarda değil.
A: Cidden biraz ağır ol ya.
( Hafif gülüşürler. O ara Mücahit, Fethi ve Aşık gelir.)
M: Aga hadi görev var acil çıkmamız, gerek.
Ft. : Feyzullah biliyoruz, durumun biraz bozuk ama..
M: Filozof sen bi sus. Ne morali aga görev görevdir.
F: Abi tamam zaten ben gelmicem demiyom ya.
M: Deme zaten valla kafanı kopartırım.
N: eehhh! Bi susum hadi gidelim.
(Hazırlanmak için alaya giderler.)
Y: Evet Çolak gine pislikler peşinde.
M: Gine ne pislik yapmış komutanım söyleyin temizleyelim hemen.
H: Oğlum bi sus.
M: Pardon komutanım.
Y:Tamam neyse Çolak sivillere karşı katliam düzenlemiş bugün Karabayır Meydan'da düzenlemişler.
M: Komutanım, salın bizi bitirelim işlerini.
Ft. : Oğlum bi sus daha.
Y: Hadi görim sizi.
(Helikoptere binmek üzere dışarı çıkarlar.Helikoptere bindiklerinde Mücahit..)
M: Oh be sonunda göreve çıktık valla patlıcaktım. Uzun zamandır Otur, otur.
Ft. : Allah'ından kork be Mücahit. Robotmusun sen.
A: Kurtlu robot kurtlu.
(Herkez güler sadece Feyzullah'ın yüzü biraz asıktır. Zar zor gülüyordur)
M: Noldu lan niye suratın asık.
Ft. : (Mücahit'e biraz tuhafça bakar.) Oğlum sevdiği kadın hastanede napsın çocukta.
M: hmm tamam ama kendini toparla oğlum. Böyle olmaz bak göreve gidiyoruz.
A: Çocuk napsın işte.
M: Bakın oğlum beni örnek alın hayatımda kadın yok misss.
Ft. : (Sürekli Mücahit'e dokunur.) öhömöhöö. Mücahit sussana oğlum Nazlı burda unuttun haralde.
N: Sorun değil ya boşver.
(Helikopter durur herkez iner helikopterden)
(Dağılırlar herkez grup grup gider. Sağlam biryerde sallanırlar. Ateş ve Nazlı yeniden bir aradadırlar.)
A: Nazlı ne dersin kaderimize mi yazılmış hep bir aradayız.
N: Sus da önüne bak. Şimdi birşeye çarpıcan etrafına bak.
(Sağlam yere geçerler.)
A: yuva 1 yerleştik.
H: yuva 4 tamam.
(Uzun zaman olmuştur hala boş boş oturuyorlardır.)
N: Of adam gibi karşımıza çıkmayı bilmiyorlar da gizli saklı
(Bir anda bağırmaya başlar.)
N: Lan savaşıcaksınız adam gibi karşımıza çıkıp savaşın. Hadi bekliyorum sizi adamsanız çıkarsınız.
A: Napıyorsun Nazlı gelsene kızım şuraya.
(Ateş aniden silahı Nazlı'ya doğru tutan adamı görmüştür hemen Nazlı' nın üstüne atlamıştır.)
(Vurulan Nazlı değil Ateş olmuştur.)
(Ateş kımıldıyamıyordur. Yere Nazlı' nın üstüne küt diye çakılmıştır.Son gözlerini kapamadan sadece..)
A: Na.. Nazlı..
(Sözünü tamamlıyamamıştır. Gözlerini yummadan son baktıgı gördüğü yer Nazlı' nın melek gibi olan yüzüdür. İşte Ateş'in son bakışı odur.)
(Ateş' in vurulduğunu anlayan Nazlı çok korkmuştur.)
N:Aaaa... Ateşşş!!ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. BEN, ŞAHSEN BÖLÜMÜMÜN BAZI KISIMLARINI ÇOK SAÇMA BULDUM SİZ NASIL BULDUNUZ EĞER SİZDE BELİRTİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM BENDE ONA GÖRE DİĞER BÖLÜMLERİMİ YAZARIM.
😘😘😘😘😘😍😍😍😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FEYSU VE NAZAT AŞKI
FanfictionAytaç şaşmaz fanının kaleminden feysu ve nazat hikayesi