BÖLÜM 6: OPERASYON SU

531 29 6
                                    

(Ateş Nazlı'yı öpmüştür. Nazlı çok sinirlidir. Fakat hiç birşey yapamıyordur görevde oldukları için.)
N: Sen dua et görevdeyiz yoksa sen bitmiştin gerçi görev bi bitsin seni geberticemde neyse.
A: Nazlı napabilirim komutan öp dedi.
N: ( Gizli mikrofona) Komutanım alıcağınız olsun.
Y: Nazlı hadi. Bende özür dilerim ama yapmak zorundaydık.
Adam: Ne konuşuyorsunuz aranızda.
N: Hi,hi,hiççç
A: Sen onu bırakta inandın mı hadi sal bizi içeri girelim kardeşim.
Adam: (Gülerek) Tamam hadi geçin.
(İçeri girerler. İçeri girdiklerinde hiç hoş bir manzara ile karşılaşmazlar. Nazlı gördüklerinden dolayı çok sinirlenmiştir.)
N: Ya bu nasıl şerefsizlik adiliktir ya.
A: Tamam sakin ol Nazlı. Hemde konuşmana dikkat et biraz istersen Yavuz komutanım bizi, dinliyor.
N: Haaa, doğruya pardon komutanım afedersiniz öyle demek istemedim.
Y: Boşver Nazlı hakediyorlar hatta daha fazlasını da. Hadi o adamı alın gelin almadanda dönmeyin sakın Nazlı, Ateş tamam mı.?
N-A: (Hafif bir ses tonuyla çaktırmadan) Emredersiniz.
(Ateş ve Nazlı orda o pislikle uğraşırken Su ise amiliyatta kendi, canıyla boğuşmaktadır.)
(Feyzullah saatler geçtikçe daha da endişelenmeye ve korkmaya başlar. Mücahit ve Fethi onu sakinleştirmeye çalışşa bile işe yaramıyordu.)
M: Oğlum, hadi kendini toparla artık ağlama erkek adam ağlar mı?
Ft. :Oğlum öyle deme lan adam ağlar öyle bir ağlarki hemde
M: Sen, sus, filozof.
F: Abi iyi diyonuzda tam 7 saat 45 dakikadır amiliyatta napim. Normal çok kritik olmadığını, söylediler. Fazla değilmi be abi. İçimde kötü bir his var bir terslik var sanki.
M: Ee, oda doğru. lan mansur bi sen mi baksan
Ft. : Evet sen bi baksana ya.
Mn. : Tamam ben bir bakim.
(Mansur doktorla konuşmaya gider. Doktorun verdiği haberler pek iyi sayılmaz. Mansur öbürlerine haber vermek için onların yanına gider.)
F: (Çömeldiği yerden kalkar gözyaşlarını siler.) Abi nolmuş.
Mn. : Aslında Su bu saate kadar amiliyatta değilmiş.
M: Nee
Ft. :Ne diyon oğlum nasıl.
Mn. : Çok kan kaybı olduğu için heryerde kan arıyorlarmış.
F: Yaa benim içime doğdu bir terslik var dedim ben off.
Ft. : Tamam sakin ol biz ne duruyoruz yardım edelim kan Arayışına yoksa burda böyle bekleye bekleye daha çok kafayı yarıcaz.
M: İlk defa doğru birşey dedin filozof hadi.
(Tim heryerde kan arıyordur. Su'yun kanıda zor bulunan kan (0 RH (-)) olduğu için abisiyle bile uyuşmuyor. Anne babası desen babası zaten vefat etmiş, annesi de haberi yok abisi korkar diye haber vermemiş. Tim heryerde kan arıyordur heryere haber yaymış herkezi tek tek arıyorlardır. En sonunda pes ediceklerken çaresizce kalakalmışlardır. Fethi'nin aklına Ateş ve Nazlı'ya da sormak, gelir hemen onları ararlar.)
(Ateş'e Fethi' den telefon gelir. Ateş hemen başka bir odaya gidip telefonu açar.)
A: Noldu Fethi, Su'ya mı birşey oldu.
Ft. : Yok yok sakin ol ama kana ihtiyacı var seninkiyle uyuşuyor mu diye soracaktım.
A: Tühh ya Su'yun kanıda çok zor bulunan bir kan. Off Allah'ım sen koru yarabbim.
Ft. : Oğlum Nazlı yanındaymış ona bi sorsana.
A: Tamam bekle.
( Ateş eliyle hemen Nazlı'nın yanına gelmesi için işaret eder.)
N: Noldu ya bak dikkat çekiyoruz. Seni bekliyorlar.
A: Ya bi dur. Senin kan grubun ne? Su' ya acil kan, lazımmış Nazlı.
N: Ne, bi dakika hatırlamam gerek he şey ya ( 0 RH(-)) kan grubum.
A: Fethi Nazlı' yla uyuşuyor ama şuan gelmemiz imkansız.
( Feyzullah hemen telefonu eline alır.)
F: Abi gelmeniz, gerek.
A: Tamam bi dur oğlum bi hal çaresi vardır.
F: Yok abi yok kan hemen bulunmazsa Su' yu kaybedebiliriz.
A: Tamam, biz şurayu hemen halledip gelicez. Hadi görüşürüz .
N: Noldu, anlatsana
A: Su'yun acil kana ihtiyacı varmış senin kanınlada uyuşuyor. Acil burayı temizleyip gitmemiz gerek.
N: Hadi o zaman zaten çok sıkılmıştım burda daha fazla durursam dayanamıcam hemen temizliyip Su'yu kurtarmaya gidelim.
( Ateş ve Nazlı birşey çaktırmamak için gülümseyerek masaya Veysel'in ve orda satılmak için beklenen küçük kız çocuklarının yanına gider.)
V: Noldu, bir terslik mi var?
A: Yok, yok işte bizim işler.
V: He iyi öyle olsun.
(İçeri bir adam girer. Bir kızı, alıcaktır. Nazlı çok sinirlenmiştir ama birşey yapamıyor sadece o düşünüyor plan kuruyordur kafasında. Sessizce Ateş'in kulağına)
N: Ateş şimdi dediğimde tek tek temizliyoruz tamam mı?
A: Tamamdır.
N: ( İki, dakika sonra) Şimdiii.
(Adamları temizlemişlerdir. Veysel denilen adamıda teslim edip hastaneye yetişmeye çalışıyorlardır.)
(Feyzullah dört dönüyor, çileden çıkmaktadır.)
F: Of Allah'ım off nerde kaldıkar ya.
M: Tamam sakin ol. Gelirler şimdi.
(Mansur Su'yun bekletildiği müşahede altında olduğu odadan çıkar.)
Mn. : Eğer Ateş ve Nazlı yetişemezse kaybedebiliriz.
(Feyzullah'ın gözleri dolar.)
F: Hayır ya hayırr
(Su amiliyata alınıyordur tekrar.)
F: Noluyo, nereye götürüyorsunuz?
Sağlık görevlisi : Amiliyata almamız gerek yoksa böyle giderse daha erken kaybedicez en azından orda tetikte olacağız.
(Su'yu amiliyata alırlar. Su zor dayanıyodur. Birden nabzı düşer.)
Sağlık görevlisi : Artık çok geç olabilir en fazla 10 dakikası var.
(Hemşire haber vermek için dışarı çıkar.)
Hemşire: Su Hanım'ın yakınları.
(Hemen abisi atlar lafa.)
Y: Ben abisiyim.
Hemşire : Su Hanım'a kan vericek kişinin hemen gelmesi gerek. Yoksa kaybedicez hastayı.
F: Abi hemen Ateş abimleri arayın lütfen. Yetişşinler abi.
(Fethi Ateş'i arıyor. Mücahit' te Nazlı sürekli arıyordur ama telefonu açmıyorlardır. Hemen karşıdan geldiklerini görürler bağırmaya başlarlar çabuk diye.)
N: Evet nereye kan veriyoruz.
Hemşire : Bu taraftan.
N : Hadi gidelim hadi.
(Nazlı kan vermeye gitmiştir.)
Ft. : Nerde kaldınız oğlum.
A: Abi napim görev görevdir. Yani kusura bakma Yasin ama. Aman neyse Su kurtuluyorya
F: (gözlerinin içi gülüyordur.) Evet.
( Tim herşeyin güzel gittiğini zannediyordur fakat amiliyatta hiç öyle değildir amiliyatta hala kaybetme riski ve felç kalma durumları vardır.)
(Sağlık görevlisi suratı asık dışarı çıkar.)
Sağlık görevlisi : Su hanım'ın yakınları.
Y: Abisiyim ben.
Sağlık görevlisi : Evet kardeşinizin durumu sandığımızdan da iyi gerçekleşmedi......

          ARKADAŞLAR NORMALDE ÇARŞAMBA GÜNÜ ATICAKTIM FAKAT HASTANE İŞLERİMİZ ÇIKTI İNTERNETİM DE YOKTU.HASTANEDE DE YAZMA ŞANSIM DA DÜŞÜKTÜ. O YÜZDEN BU GÜNE KALDI YAZMAK. NORMALDE DÜN ATIYORDUM. AMA MİSAFİRLERİMİZ VARDI KUSURA BAKMAYIN..😘😘
 

     İYİ KÖTÜ LÜTFEN SAYGI İÇERİSİNDE YORUM YAPINIZ.

    BAŞLIĞI BİRAZ KOPYA ÇEKMİŞ OLABİLİRİM KUSURA  BAKMAYIN AKLIMA BİRŞEY GELMEDİĞİNDEN.










BİR FEYSU VE NAZAT AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin