1. Saapuminen

101 1 0
                                    

Wook, Yebin ja Jean olivat juuri saapuneet lukion pihaan kesäloman jälkeen. Jean pikkusisko Hye oli tullut samaan lukioon kuin isosiskonsakkin. Myös Wim joka oli Wookin pikkuveli oli tullut samaan lukioon. Wook on lukion kolmannella. Jean ja Yebin ovat toisella. Hye ja Wim ovat ensimmäisellä.

"Miks kesäloman pitää olla niin lyhyt" Jean valitti ensimmäisenä.
"No onhan se nyt aika pitkä. Reilu kaks kuukautta" Wook totesi.
"Siin kerkee olee jo kaks kuunkiertoo"
Yebin lohduttaa ja lähtee kävelemään sisään toiset perässä.

Sisällä he huomaavat että heidän vakio sohvat ovat varattu. 12 tuntematonta poikaa ovat vallanneet sohvat joissa kukaan muu ei ikinä istu kuin Wookin kaverit. Wook kävelee hieman ärsyyntyneenä heidän luokseen.

"Hei te ootte todennäköisesti uusia joten annan teille tän kerran anteeks. Mutta nää sohvat on mun porukan vakio paikat ja tehän ette kuulu siihen. Joten voitteko ystävällisesti poistua" Wook selostaa nopeasti nuoremman näköisille pojille.
"Khyl tähä viereenki mahtuu ja onhan muuallakin sohvii ei nää oo ainoot" Yksi pojista sanoo katsoen Wookia hieman hämmentyneenä.
"Alko tääki lukuvuos hyvin. Jos et ymmärrä mä en oo sellasta tyyppiä joka väittelee muitten kanssa vaan mua uskotaan ja sä et näköjään ymmärrä sitä" Wook sanoi jo hieman ärsyyntyneellä äänellä.

Pojat katsoivat hieman kummallisina tosiaan ja antoi tytöille tilaa muttei kumminkaan siirtyneet kokonaan. Tytöt istuivat sohvalle siihen tilaan mikä heille oltiin nyt annettu ja loppu ajan he olivat vain hiljaa ja selasivat kaikki hiljaa omia puhelimiaan.

Kellojen soitua kaikki lähtivät omille tunneilleen. Suurin osa pojista menivät Jean ja Yebin kanssa samalle tunnille. Yksi lyhyt mustahiuksinen lähti Hyen ja Wimin kanssa samalle tunnille ja yksi meni Wookin kanssa samalle tunnille.

"Terve tuloa takaisin kouluun pitkän kesäloman jälkeen. Toivottavasti se oli mukava" Kakkosen luokanvalvoja sanoi.
"Ei kesäloma ee ollu pitkä. Olis voinu olla pidenpiki" Jean sanoi Yebinille.
Uusista pojista kaksi tummahiuksista naurahtivat ja katsoivat Jeania. Jean katsoi heitä hämmästyneesti ja käänsi katseensa takaisin opettajaan.

"Meidän luokka oli viimevuonna pienin mutta nyt se on suurin koko koulusta. Sillä luokalla on nyt 10 uutta poikaa" Opettaja ilmoitti
"Tuletteko esittäytymään pojat" Opettaja kehotti.
"Moi mä oon suho ja tässä on Kai, Chanyeol, Sehun, Baekhyun, Chen, Lay, Kris, Luhan ja Tao" Suho esitteli kaikki.
"Kiitos. Nyt laitan teille istumajärjestyksen esille" Opettaja sanoi ja laittoi valkokankaalle oppilaslistan näkyviin jossa näkyi istuma paikat.

Jean istui luokan nurkassa ja hänen edessään oli Yebin. Sehun istui Yebinin vieressä ja Lay istui Jean vieressä. Muut pojat istuivat ympäri luokkaa.

---

Wookin luokassa opettaja oli heti laittanut istuma paikat näkyviin. Wook istui uuden pojan vieressä joka oli esittäytynyt Xiuminiksi.
"Loppu tunnin saatte tehdä mitä lystää kunhan vain olette luokassa.  Ensi järjestelyihin oli mennytkin vähemmän aikaa kuin kuvittelin" Wookin luokanvalvoja ilmoitti.

"Sorry, voinks kysyy sult jotai" Xiuminiksi esittäytynyt poika kysyi Wookilta. Wook nyökkäsi vain vastaukseksi.
"Voiks sä esitellä mulle ja mun frendeille tätä kouluu vähä paremmin ens välkällä ku ei oikee tiietä paikkoi täältä" Xiumin kysyi.
"Joo varmaa ei mulla ainakaan pitäis olla parempaakaan tekemistä" Wook vastasi.
Heidän ylleen laskeutui hetken hiljaisuus.
"Minkä ikäsii sun frendit on ja miten teit on niin paljon yhes porukas" Wook rikkoi hiljaisuuden.
"No mä oon vanhin ja oon 18 eli varmaa samaikäne kun sä. Sit D.O on nuorin ja ykkösellä eli 16. Sit kaikki muut eli Suho, Sehun, Kai, Chanyeol, Baekhyun, Kris, Tao, Luhan, Lay ja Chen on kakkosella ja 17. Sit viä se et ollaan tunnettu vanhempien kautta pienestä asti. Riittääkö vastaukseks" Xiumin selitti.
Wook oli aivan sekasin kaikista uusista nimistä joissa hänellä menisi hetki aikaa opetella kaikki.

Tunnin loputtua Wook, Jean ja Yebin lähtivät esittelemään koulua pojille.
"Hei, odottakaas" Rehtorin ääni kuuluu porukan takaa.
"Niin, mitä pahaa me tällä kertaa ollaan tehty? Ei mun mielestä mitää" Wook sanoo.
"Ei mitään sellaita. Tulin vaan ilmoittaan että kenenkään teistä ei tarvitse mennä seuraavalle tunnille jos esittelette uusille tätä koulua" Rehtori sanoi.
Jean ilme muuttui heti iloisemmaksi ja melkein hyppi innostaa.
"Okei, joo me esitellään näille kouluu"
Yebin sanoi.
Rehtori jatkoi matkaansa ja Jean hyppi edelleen innosta.
"Jeij, meillä jää ens tunti pois. JEE" Jean hyppelehti kunnes hän löi vahingossa Kaita mahaan.
"Auuuuhhhhhh" Kai inahti pienesti.
"Soriiiiii, eikai sua vaan sattunu paljoo" Jean pyyteli anteeksi.
"Eipä paljoo, Kris lyö paljon kovempaa kun ärsytän sitä" kai naurahti ja joukko jatkoi matkaansa.

"Ollaanks ees esittäysdytty toisillemme" Suho kysyi naurahtaen.
"Mulle kerrottiin kaikkien nimet mut en todellakaan muista niit kaikkii" Wook sanoi. Ja niin koko porukka alkoi esittäytyä.
"Sen vielä sanon. Channie on mun ja kukaan ei vie sitä multa" Baekhyun sanoi ja veti Chanyeolin suudelmaan.
"Aaawww" Wook, Jean ja Yebin sanoivat samaan aikaan. Yebin alkoi myös hyppiä innosta sillä hän rakasti homopareja. Kaikki aloimme nauramaan Yebinille ja jatkoimme matkaa.

Ruokalassa menimme kaikki istumaan samaan isoon pöytään. Ja juttelimme kaikenlaista.
"Mis te asutte" Jean kysyi pojilta.
"Tiiätte varmaa sen ison asuinalueen täs lähellä. Niin asutaan siinä isossa talossa semmotteen mäen päällä" Kai selitti meille.
"Siis asutteks kaikki samas kämpässä" Wook mietti. Kaikki nyökkäsivät ja naurahtivat hieman.
"Miks"
"Meijän kaikkien vanhemmat halus meijät tähän kouluun ja kun ne ei voinu muuttaa tänne töiden takia niin ne hankki meille kaikille yhteisen kämpän" Chen selitti.
"Missä te asutte ja onks teillä sisaruksia" Luhan sanoi.
"No me kaikki ollaan naapureita. Asutaan täs suht lähellä omakotitaloissa. Ja mulla on pikkuveli Wim joka on lukion ykkösel" Wook kertoi.
"Ja mulla on pikkusisko Hye joka on kans ykkösel" Jean lisäsi.
"Ne molemmat taitaa olla mun luokalla" D.O ilmoitti ja muut nyökkäsivät.

"Haluutteks tulla meille" Tuttu ääni sanoi tyttöjen takaa. Kun tytöt kääntyivät he näkivät Xiuminin ja hänen takanaan koko muun porukan.
Wook katsoi muita ja vastasi heidänkin puolestaan.
"Juu voidaanhan me ainaki vähäks aikaa tulla" Wook sanoi.
Ja niin koko porukka lähti kävelemään kohti heidän kotiaan.

"Wow, miten teijän vanhemmilla on ollu varaa ostaa tämmöne" Yebin kysyi hämmästyneenä.
"Noh, kaikilla meijän vanhemmilla on tyyliin oma yritys nii niillä rahaa kyllä riittää. Ja meitä on 12 kaikilla molemmat vanhemmat nii ei se ees kuulemma ollu niin isolle porukalle paljoo" Sehun vastasi ja laski kätensä Yebinin olalle.

Sisään päästyä kaikki riisuivat kenkänsä ja ohjasivat tytöt olkkariin.  Pojat lähtivät itse vaihtamaan koulupukuja normaaleihin vaatteisiin.
"Miten me päädyttiin tänne. 12 jätkän kämppään" Wook naurahti.
"En mä vaan tiiä" Yebin naurahti myös.
Jean nojautui hieman eteenpäin lähemmäs meitä.
"Noi kaikki on ihan super hyvän näköisiä" Jean kuiskasi. Ja aloimme nauramaan.

---

Xiumin, Kai ja Sehun olivat jo nopeasti valmiita ja menneet edeltä olkkariin. He olivat kumminkin jääneet kuuntelemaan tyttöjen keskustelua. Jeanin sanoman jälkeen kaikki alkoivat hymyillä. He jäivät odottamaan oven ulkopuolelle muita ja kun kaikki olivat siinä kertoivat he mitä olivat kuulleet. Kaikille tuli pieni virne kasvoille.
"On nekin khyl hyvän näkösii" Chen totesi ja kaikki naurahtivat hieman ja nyökkäsi. Tao avasi olkkarin oven.
"Noniin mitä halusitte tehdä" Kai kysyi.
Wookin suu loksahti auki kun hän näki pojat. Hän ajatteli että hän olisi taivaassa. Hän ei ollut ikinä nähnyt noin montaa hyvän näköistä jätkää sanassa tilassa. Jean tönäisi wookia hieman ja hän palasi todellisuuteen. Wook punastui hieman ja kaikki alkoivat nauramaan pienesti.

Words: 1129
(Poikien koulupuvut ylhäällä olevassa kuvassa) HUOM! EXO: n jäsenien iät ei ole oikeassa järjestyksessä tässä tarinassa.
Toivon että tykkäät❤

EXO || Uusi paikkakunta || FINWhere stories live. Discover now