6. Kartano

16 1 0
                                    

Poliisit soittivat Jeanin paikalle hakemaan huonossa kunnossa olevan Hyen kotiin. Hyelle lähetettyjen viestien ansiosta numeron omistaja saatiin jäljennettyä. Se ei ollut niin helppoa kuin oltiin oletettu mutta hankaluuksista huolimatta se onnistui. Lähettäjän nimeä ei saatu selville mutta olin paikka saatiin. Puhelin paikannettiin suureen hylättyyn varastorakennukseen kaupungin laidalla.

Poliisit olivat kutsuneet kaikki asemalle. Heille kerrottiin mitä havaintoja oli saatu.
"Myös tarvisisimme yhden teistä mukaamme harhauttamaan kaappaajat" Poliisi sanoi.
"Minä voin tulla" Xiumin porukan vanhimpana suostui.
"Okei, perehdytys suunnitelmaan alkaa heti ja lähdemme varastolle illalla" Poliisi sanoi ja antoi heille vielä hetken aikaa puhua.
"Oot hullu. Mut oo varovainen. Ja tuu elävänä takas. Ja tuo D.O mukana. Ja..." Wook ei saanut sanottua asiaansa loppuun kun Xiumin jo laittoi kätensä hellästi hänen suunsa eteen.
"Luota muhun. Mä parjään kyllä" Xiumin vastasi hieman naurahtaen.
"Juuh. Kyllä mä tiiän että pärjäät mutta silti. Älä anna niitten siepata suakin" Wook huolehti.
"Nyt teidän pitää lähteä Xiuminin perehdytys alkaa" Yksi poliiseista tuli sanomaan.
"Mennään" Chen sanoi ja otti Wookin ranteesta kiinni.
Wook katsoi taaksepäin Xiuminiin samalla kun Chen veti häntä muiden luo ulos.
"Mitä jos sekin katoo samallailla kun D.O" Wook panikoi.
"Ei sille käy mitään" Chen sanoi ja otti Wookin samalla lähemmäs itseään.
Wook halasi Cheniä hetken ja kun hän päästi irti he lähtivät kävelemään koteihinsa.

Samalla Xiuminin perehdytys oli jo pitkällä. Hänelle neuvottiin mitä pitäisi tehdä missäkin vaaratilanteessa sekä mitä kaikkea hän ehkä tulisi kokemaan. Kaikista järkyttävistä asioista huolimatta Xiumin allekirjoitti sopimuksen missä hän lupautui olemaan ensisijaisesti itsestään vastuussa.

Illemmalla oli aika lähteä. Varastolle oli noin puolen tunnin ajomatka. Jonka aikana Xiuminille annettiin käsiase hätätapauksia varten. Hänelle annettiin myös turvaliivi joka suojasi hänen yläkroppansa.

Xiumin lähti varaston ovia päin. Paikka näytti hiljaiselta ja autioita. Poliisit olivat sopineet hänen kanssaan että he tulisivat perässä 10minuutin jälkeen. Xiumin astui avonaisesta ovesta sisään ja laskeutui ensimmäiset rappuset alas. Ensimmäiset varastojen ovet olivat auki mutta käytävän viimeinen ovi oli lukossa. Xiumin yritti tiirokoida ovea muttei onnitunut. Yhtäkkiä hän kuuli ulko-oven avautuvan.
"Menikö nyt jo kymmenen minuuttia" Xiumin mietti mutta hän ajatteli että hänen ajan tajunsa oli mennyt.
"Täällä on lukossa yks ovi" Hän huusi henkilöille joita hän luuli poliiseiksi.
"Nii on, hyvä huomio idiootti" Huppupäinen henkilö sanoi.
Xiumin kääntyi äkkiä ja nappasi käsiaseen taskustaan.
"Älkää tulko lähemmäs tai ammunta" Xiumin sanoi kädet täristen.
"Tuskin sinä mihinkään osut noilla käsillä" Pisin henkilöistä naurahti.
Xiuminia ammuttiin nukutusnuolella ja hän kaatui lattialle.
Pisin kirjoitti jotain lapulle ja laittoi sen viereiselle pöydälle. Sen viereen he jättivät Xiuminin käsiaseen josta oltiin otettu luodit pois.
Xiuminia raahattiin monta kerrosta alemmas kunnes ylhäältä kuului poliisien ääntä.

"Missä hän on" Yksi poliiseista kysyi.
"Pahalta näyttää" Poliisi harjoittelija sanoi ja osoitti lappua ja asetta pöydällä.

Luuletteko että olemme noin tyhmiä...?

Poliisi luki ääneen ja samassa ulkoa alkoi kuulua helikopterien ääntä.

Poliisit juoksivat ulos ja huomasivat neljä helikopteria jotka lähtivät kaikki eri suuntiin.
Poliiseilla oli vain yksi auto joten he joutuivat kutsumaan lisäapua joka oli jo liian myöhäistä.

Helikoptereiden suuntaa ei saatu selville eikä myöskään sitä minne ja miksi he halusivat uhrejaan viedä.

---

"MITÄ? EIHÄN HÄNELLE PITÄNYT TAPAHTUA MITÄÄN" Wook huusi raivona. Kaikki oltiin heti aamusta jälleen kutsuttu asemalle.
"Riskit olivat suuret mutta hän suostui niihin silti. Kyllä me heidät vielä löydämme ja tämän kaiken tekijä joutuu vastuuseen teoistaan" Poliisi kokelas sanoi.
"Ehkä joo löytyy mutta missä kunnossa? Puoli kuolleena ehkä jopa kuolleena" Wook raivosi edelleen.
Chen rauhoitteli häntä jälleen.

Yhtäkkiä Wim juoksi aseman ovista sisään hengästyneenä.
"Ne... Hhhhhh... Oli tuolla D.On kanssa" Wim sanoi ja lysähti maahan.
"Missä ketkä häh" Yebin sanoi hermostuneena.
"Jotkut äijät kun ne näki mut osa lähti mun perään ja osa lähti viemää D.Ota pois" Wim puuskutti.
"Missä" Poliisi kysyi.
"Pienessä puistossa jossa ei yleensä ole ketään noin kaks kilsaa täältä" Wim sanoi ja samalla poliisi partiot lähtivät puistoa kohti.

Kun Wim oli saanut tasattua hengityksensä hänen piti selittää kaikki.
"Miksi olit siellä puistossa jossa ei ole yleensä ketään" Kuulustelija kysyi.
"Just sen takia ettei siellä ole ketään. Se on paikka minne meena aina rauhoittumaan" Wim vastasi.
"Missä kunnossa D.O oli"
"Ihan hyvässä. Omin jaloin hän käveli vaikka olikin molemmista käsistä raudoilla kiinni kahdessa muussa ihmisessä. Hänellä oli myös teipattu suu kiinni" Wim selitti.
"Tarpeeks lähelle kun olin mennyt he huomasivat minut ja kaksi lähti minun perään ja kolme lähti viemään D.Ota pois" Hän lisäsi.
"Yrittikö D.O tilanteesta pois vai antoikohän asian olla" Kuulustelija kysyi.
"Ei hän rimpuillut sillä häntä osoitettiin kokoajan aseella. Muuta en nähnyt sillä en katsonut enään taakseni ennen kuin olin täällä" Wim lopetti.
"Kiitos tiedoista voit mennä" Kuulustelija sanoi. Wim nousi ja lähti huoneesta.

Puistossa poliisit löysivät kahdet rikkinäiset käsiraudat ja kolme tajutonta henkilöä.
"Mitä ihmettä täällä on tapahtunut" Yksi poliiseista kysyi.
"Mun oli pakko puolustautua jotenkin" D.O sanoi käsiase kädessään. Hypätessään puusta alas poliisit katsoivat häntä erittäin hämmentyneinä.
He kantoivat tajuttomat henkilöt autoihin ja lähtivät ajamaan asemalle.
"Mä tiedän missä Xiumin on" D.O sanoi poliiseille.
"No missä" Poliisi kysyi ja katsoi häntä hieman ärhäkkäästi.
"Hän on tuon puiston perällä olevassa kartanossa" D.O sanoi.
"Onko tuon puiston perällä kartano" Yksi poliiseista kysyi ja kääntyi D.On puoleen.
"On ja ei. Se ilmestyy sinne kun astuu jonkun kuplan sisään"

---

Asemalla D.Ota kuulusteltiin vielä. Hän oli todella sekava ja hänelle tehtiin huume testejä. Niistä saatiin selville että D.Olle oltiin todennäköisesti vastentahtoa laitettu suonen sisäisiä huumeita.

Poliisit eivät oikein meinannut uskoa D.On kartano selitystä mutta he kokivat tarpeen käydä katsomassa paikan. Poliisien onneksi kaappaajien "pomo" ei tiennyt D.On paosta joten hän ei osannut varautua.

Poliisit lähestyivät D.On kertomaa kartanoa. Ensisilmäyksellä siellä ei näkynyt mitään muuta kuin iso aukio keskellä metsää. Poliisien lähestyessä alueen keski kohtaa oudon tuntuinen voima lävisti heitä. Mitä lähemmäs keskustaa he menivät sitä voimakkaammaksi voima kasvoi. Yhtäkkiä he tunsivat jotain outoa. Se tuntui siltä kuin he olisivat menneet jonkun kalvomaisen seinän läpi.
Seinän takana näkyi iso vanha kartano joka oli ruhjaantunut ulkoa päin.
Ulko-ovi ei ollut lukossa. Oven avatessa ensimmäisenä tuli vastaan iso aula joka oli siisti, täysin päinvastainen kuin ulkopinta.
"Mikä paikka tämä on" Poliisi kokelas kysyi.
"Ei mitään tietoa" Toinen poliiseista sanoi.
He kävelivät aulassa eteenpäin. Aulan oikealla puolella oli siisti keittiö ja vasemmalla puolella pitkä käytävä jonka varrella oli paljon ovia. Pitkän käytävän päässä oli iso ovi jonka takaa kuului epäilyttävää ääntä. Poliisit suuntasivat oven luo ja paiskasivat sen auki.
"POLIISI" Yksi poliiseista huusi samalla kun ovi avautui.
Näky oli järkyttävä. Huone näytti vanhalta sairaalahuoneelta jossa oltiin juuri aloittamassa leikkausta.
Xiumin makasi sairaala pöydällä sidottuna. Hänen suunsa oli peitetty ettei hän pystyisi puhumaan. Pientä muminaa hän pystyi silti tekemään.
Hänen ympärillään oli 4 henkilöä joilla oli kaikilla kumihanskat sekä veitset.
"Kädet ylös tai pamahtaa" Poliisi sanoi ase kohdistettuna henkilöihin. kaikki ottivat askeleen kauemmas pöydästä ja nostivat kätensä ilmaan.

Words: 1092

EXO || Uusi paikkakunta || FINDove le storie prendono vita. Scoprilo ora