Aika hyppy 2 viikkoa eteenpäin.
Wook oli mennyt aikaisin koululle sillä hänellä oli ennen tuntien alkua terveystarkastus. Tarkastuksen jälkeen hän käveli sohville. Hän luuli että hän olisi ensimmäinen mutta sohville tultua hän hämmentyi. Hän näki Yebinin istumassa Sehunin sylissä.
"Jaahas. Mitä te täällä näi aikasi teette" Wook naurahti. Yebin kääntyi Wookkiin päin säikähtäneenä ja siirtyi Sehunin sylistä pois.
"Mitä sää täällä teet näin aikasi. Tuntien alkuun on viä reilu puol tuntii. Yebin kysyi.
"Mulla oli terkkatarkastus. Ja samaa vois kysyy teiltä" Wook naurahti.
"Ookei, ja ollaan täällä koska... Miks ei" Yebin sanoi kiusallisesti.
"Yebin oot hassu miks et voinu kertoo. Wook on sun parhaimpia kavereita. Joo Wook mä ja Yebin ollaan yhes jos sitä mietit" Sehun vastasi ja Yebin punastui ja nojautui häneen päin.
"Aika nopeeta toimintaa" Wook sanoi ja loppu ajan kaikki olivat vain hiljaa.Loput jätkistä tuli paikalle viisi minuuttia ennen tunnin alkua. Jean saapui melkein myöhässä ja meni suoraan tunnille.
Wookin ja Xiuminin tunnilla opettaja alkoi selittämään tulevasta ryhmätyöstä.
"Seuraavaksi meille tulee ryhmätyö jossa parina on vierustoveri" Opettaja sanoi.
Wook ja Xiumin katsoivat toisiaan ja hymyilivät.
"Aiheen saa pari päättää itse mutta sen pitää liittyä jotenkin Aasian johonkin maahan. Työstä tehdään seinälehtiö joka laitetaan valmiina luokan seinälle. Työtä tehdään joka maantiedon tunti joten kirjoja ei tarvitse ottaa jos ei halua etsiä sieltä tietoa. Työtä tehdään myös kotona. Voitte aloittaa" Opettaja lisäsi.
Wook ja Xiumin menivät käytävälle miettimään mistä he tekisivät työn.
"Tehäänks Korean ruokakulttuurista"
Xiumin ehdotti.
"Joo vaikka mulle on iha sama" Wook vastasi.
He alkoivat etsiä tietoa aiheesta ja se eteni todella hitaasti sillä kumpikaan ei jaksanut keskittyä.Tunnin loputtua muut tulivat sohville Wookin ja Xiuminin luo.
"Me ei tätä saatu paljoo tehtyy nii haluuks tänää tulla meille viä jatkaa tätä" Xiumin kysyi Wookilta.
"No tuskin me siellä yhtään enempää saadaan tehtyy mut voin mä silti tulla" Wook vastasi."Huomenna on täyskuu. Kelle mennään" Yebin kysyi.
"Mitä se täyskuu mihinkää liittyy" Sehun kysyi.
"Meillä on ollu jo pitkään tapana et mennään aina täydenkuun aikaan jonnekki ja vietetään kuunkiertoo sillee jännästi. Haluatteko tulla kans" Jean selitti.
"Juu voidaanhan me. Vai onks kellään sitä mitää vastaa" Kai kysyi. Kaikki vastasi ei joten he päättivät mennä yöksi poikien luo.Koulun jälkeen Wook ja Xiumin jatkoivat työtään. Wook oli arvannut oikein he eivät saaneet paljoa mitään aikaiseksi.
"Mun pitää alkaa lähtee mut tullaan huomenna tänne joskus neljän aikaan. Laitan viä viestii ennen kun tullaan" Wook sanoi ja nousee olkkarin lattialta. Xiumin saattoi hänet eteiseen.
"Haluuks et tuun saattaa sua" Xiumin kysyy.
"Ihan sama jos vaa jaksat nii mikäs ettei" Wook vastaa.
Molemmat laittoivat kengät jalkaan ja lähtevät ulos. He kävelevät hetken aikaan sanomatta mitään.
"Miks vietätte sitä täysikuu hommaa" Xiumin kysyy.
"Noh, kaikki me rakastetaan täyttäkuuta ja sillon yleensä käy kaikkee mitä ei niin normaalii käy nii halutaan olla sillo aina yhessä. Yleensä myös jos on kirkas yö niin mennään kävelee ulos" Wook selittää nopeasti.
"Okei, toivottavasti huomenna on kirkasta sillä mä tykkään jotenkin vaa kävellä ulkona öisin" Xiumin sanoo.
"Sama" Wook toteaa.
"Mut mä käännyn täs. Moikka nähää huomenna kivaku olit meil" Xiumin sanoo ja kääntyy takaisin päin.
"Moikka Xiu" Wook sanoo ja naurahtaa lempinimelle jonka hän sanoi vahingossa.---
Seuraavana päivänä Wook ja Yebin menivät aamupäivästä Jeanille. He katsoivat säätiedotetta ja se lupasi selkeää yötä josta tytöt olivat innoissaan.
Parin tunnin jälkeen tytöt lähtivät kauppaan ja sieltä suoraan poikien asunnolle. Kun he olivat perillä he koputtivat oveen. Chanyeol ja Baekhyun tulivat avaamaan. Kaikki ottivat paikat olkkarissa.
"Mitä te yleensä teette kun ootte tällee yötä jossai" Chen kysyi.
"Eipä mitää erikoista. Katotaan vaa jotai leffaa, kuunnellaan musaa, puhutaan ja syödään" Wook vastasi.
"Katotaanks joku leffa vaikka" Baekhyun ehdotti.
Kaikille kävi joten he alkoivat etsiä jotain elokuvaa mitä katsoisi.
He päätyivät katsomaan Hobitti elokuvaa. Elokuvan jälkeen he alkoivat tekemään ruokaa.
"Käyks nuudelit kaikille? Meillä ei sillä kauheesti mitää muuta oo" D.O naurahti.
"Käyhän se" Yebin sanoi.
Kaikki alkoivat syömään. He puhuivat siitä että lähtisivätkö yöllä kävelylle katsomaan täysikuuta. Jean, Wook, Yebin, Xiumin, Chen, Sehun, Lay ja Kai halusivat lähteä ulos. Muut eivät halunneet sillä he eivät halunneet pilata unirytmiään.Porukka jutteli vielä yli tunnin ja tutustui toisiinsa vieläkin paremmin.
Kun kello oli noin 21.30 kaikki jotka oli halunnut lähteä pihalle lähtivät rantaan katsomaan auringonlaskua.
Ilta oli lämmin ja pilvetön. Aurinko alkoi laskea juuri kun porukka saapui rantaan. He istuivat nurmikolle vierekkäin ja katselivat koko auringonlaskun. Pimeän tullen He lähtivät kävelemään. Wook huomasi Chenin ja Xiuminin molempien kävelevän lähellä häntä. Myös Jean huomasi Kain ja Layn kävelemässä häntä lähellä. Sehun ja Yebin pitivät toisiaan kädestä ja johtivat porukkaa eteenpäin."Hei kattokaa ketä tuolla on" Yebin sanoi ja osoitti yhtä puiston penkkiä.
Kun he lähestyivät penkkiä he tunnistivat heidät.
"Hye? Mitä sää täällä teet keskellä yötä" Jean katsoi Hyeä ja sen jälkeen hän huomasi että D.O istui hänen vieressään.
"No D.O kysy mua ulos ja ei mulla muutakaan tekemistä ollu nii lähin. Ja niin oot sääkin keskellä yötä pihalla ihan yhtä lailla" Hye puolustautui.
Lay ja Xiumin alkoi pienesti härnäämään D.Ota että hän olisi viimein saanut tyttön seurakseen.
"No ihan sama ei oo mun asia mis liikut ja kenen kanssa. Jatketaan matkaa" Jean sanoi ja niin he lähtivät eteenpäin jättäen Hyen ja D.On taakseen.Noin puolenyön aikaan kuu oli korkeimmillaan.
"Jäädääks tähän istuu hetkeks" Yebin ehdotti kun he olivat skeitti parkin kohdalla.
"Vaikka. Mä ainakin kiipeen jotenkin tonne rampin päälle" Wook ilmoitti ja lähti juoksemaan ramppia päin. Xiumin lähti juosten hänen peräänsä ja muut käveli perässä.
"En sit tiiä miten tuun pääsee täältä alas mutta se on sen ajan murhe" Wook naurahti rampin päällä.
Xiumin naurahti ja meni Wookin viereen istumaan. Muut olivat jääneet rampin alaosaan makaamaan ja katselemaan taivasta.Kello oli jo lähemmäs puolta kahta kun porukka lähti takaisin kämpille päin. Woook ei meinannut päästä rampilta alas joten Xiumin otti hänet vastaan ja nosti hänet sieltä alas. Puoli kahdelta he olivat kämpillä. He ottivat kengät pois ja menivät keittiöön syömään vielä jotain pientä ennen nukkumaan menoa.
"Missä me muuten nukutaan" Wook kysyi.
"Mun huoneeseen voi tulla tai olkkarissa voi kans nukkuu" Xiumin vastasi.
"Mä meen Sehuninkaa sen huoneeseen. Nukkukaa te mis huvittaa" Yebin naurahti ja lähti keittiöstä Sehunin kanssa.
"Me varmaa sit nukutaan tos olkkarissa" Jean sanoi ja Wook nyökkäsi.
Jean ja Wook sanoivat pojille hyvät yöt ja menivät olkkariin.
"Onks sulla ja Xiuminilla jotain juttuu" Jean kysyi Wookilta.
"Ei varmaan, en oo varma kun onhan se hauska ja tälleen mut oisko meistä sit enempään" Wook vastasi.
"Mun mielestä sopisitte kyllä yhteen" Jean sanoi.
"Niih, ehkä. Ei voi tietää ajan kanssa sekin selviää" Wook toteaa.
"Niin, kai se niin menee sitten" Jean sanoi ja haukottelee samalla
"No kuka sun mielestä on parhaimman näkönen noista" Wook kysui Jeanilta.
"Hmm... Varmaa Kai tai Lay" Jean vastasi.
"Okei, mut öitä ny. Kello on jo yli kaks" Wook sanoi ja kävi laittamassa valot pois.
"Öitä" Jean vastasi ja nukahti samantien.Words: 1125
YOU ARE READING
EXO || Uusi paikkakunta || FIN
RandomPoikaryhmä jossa on 12 lukio ikäistä poikaa saapuu pienelle mutta hienolle paikkakunnalle. He tapaavat siellä samaan ikäryhmään kuuluvan tyttöporukan joista he kiinnostuvat ja haluavat tutustua paremmin.