Ήταν οκτώ και μισή πρωί Κυριακής . Η Βανέσα ξύπνησε και αντίκρυσε τον Κωνσταντίνο να κοιμάται δίπλα της . Χαμογέλασε γλυκά , τον χάϊδεψε στο πρόσωπο και τον φίλησε . Πήγε στο μπάνιο , έκανε καθαρισμό προσώπου , χτένισε τα μαλλιά της , βάφτηκε ελαφρά και αρωματίστηκε . Φόρεσε ένα μακρυμάνικο , μίνι λουλουδάτο φόρεμα , χαμηλά παπούτσια και κατέβηκε κάτω να ετοιμάσει πρωινό για την οικογένειά της .
Λίγη ώρα μετά κατέβηκε ο Κωνσταντίνος . Η Βανέσα είχε ήδη σερβίρει τυροπιτάκια και κρουασανάκια σοκολάτας στο τραπέζι ... Ο αχνιστός καφές φίλτρου μύριζε υπέροχα ...
Βαν-Καλημέρα μωρό μου ...
Κων-Καλημέρα Βανέσα μου ...της είπε και τη φίλησε απαλά στα χείλη ... Έκατσε στο τραπέζι και ξεκίνησε αμέσως να τρώει ... Η Βανέσα του σέρβιρε καφέ ...
Βαν-Πως πήγε η συνάντηση χθες ...
Κων-Η συνάντηση με τους Γάλλους πήγε πολύ καλά ...
Η Βανέσα πονηρεύτηκε για μια στιγμή ...
Βαν-Τσέχους δεν συνάντησες χθες ;
Ο Κωνσταντίνος κατάλαβε πως μπερδεύτηκε ...
Κων-Α ναι , δίκιο έχεις ... Τσέχους συνάντησα ...
Η Βανέσα δεν τον πίστεψε ...
Βαν-Που πήγατε;
Κων-Πρώτα για φαγητό και μετά για ποτό ... Εσείς πως τα περάσατε στο πάρτυ γενεθλίων;
Βαν-Ωραία , πολύ ωραία ... του είπε ενώ τον κοίταζε εξεταστικά ... Πέρασαν κάποια λεπτά σιωπής ... Ώσπου μίλησε η Βανέσα ...
Βαν-Έχουμε χαθεί Κωνσταντίνε ...
Ο Κωνσταντίνος όταν το άκουσε ένιωσε μια γροθιά στο στομάχι του ... Ήπιε μια γουλιά καφέ ...
Κων-Τι εννοείς Βανέσα ; τη ρώτησε ...
Βαν-Έχει χαθεί η επικοινωνία μεταξύ μας ... Ως ζευγάρι ... του είπε ενώ τον κοιτούσε εξεταστικά ... Ο Κωνσταντίνος έσκυψε το κεφάλι του και συνέχισε να πίνει τον καφέ του ... Δεν ήθελε να τραβήξει παραπέρα τη συζήτηση ...
Κων-Η Νόρα κοιμάται ; ρώτησε ο Κωνσταντίνος για να αλλάξει θέμα στη συζήτηση ...
Βαν-Όπου να ναι ... Θα ξυπνήσει ... του απάντησε η Βανέσα ενώ ετοίμαζε το γάλα της μικρής ...
Ξαφνικά το σταθερό τηλέφωνο χτύπησε ... Η Βανέσα πήγε και το σήκωσε ...
Βαν-Παρακαλώ ;
YOU ARE READING
Ex-Call Girl is in Trouble Book #2
Random-Η συνέχεια απ το πρώτο βιβλίο με τίτλο ''Call Girl is in Love'' Έχοντας αφήσει πίσω το άσχημο παρελθόν της , η Βανέσα είναι παντρεμένη με τον Κωνσταντίνο και έχει αποκτήσει μια κόρη 6 χρονών την Ελεoνώρα . Ασχολείται με τη διαχείριση και το μενού...