Κάρτα

907 72 23
                                    

Δύο μέρες μετά το μεσημεριανό τραπέζι της Κυριακής στο πατρικό σπίτι του Κωνσταντίνου .


Ήταν επτά και μισή το πρωί . Ο Κωνσταντίνος έφευγε για δουλειά . Αφού χαιρέτησε τη Βανέσα φιλώντας τη στο στόμα , πήγε στο πάρκινγκ του σπιτιού του και έφυγε με το τζιπ του για τη δουλειά . Η Βανέσα λίγο αργότερα πήρε τη κόρη της και με το Volvo της την άφησε στο δημοτικό σχολείο όπου φοιτούσε . Επέστρεψε στο σπίτι της όπου μαγείρεψε το μεσημεριανό φαγητό ώστε να ήταν έτοιμο για το μεσημέρι . Μετά ξαναβγήκε και πήγε να ψωνίσει στο σούπερ μάρκετ . Επέστρεψε σπίτι , τακτοποίησε τα ψώνια και προσεκτικά έσβησε τη κατσαρόλα όπου ετοιμαζόταν το μεσημεριανό φαγητό . Έκατσε στο καναπέ και είδε λίγη τηλεόραση . Μετά θυμήθηκε πως είχε να βάλει πλυντήριο . Μάζεψε τα δικά της ρούχα και τα ρούχα της μικρής , ξεχώρισε προσεκτικά τα χρώματα και τα έβαλε στο πλυντήριο . Αργότερα , πήγε στη κρεβατοκάμαρα που κοιμόταν με το σύζυγό της και τακτοποιούσε τα σακάκια του καθώς και τα έλεγχε αν είχαν λερωθεί . Πήρε το μαύρο δερμάτινο τζάκετ και το παρατηρούσε προσεκτικά προτού το τακτοποιήσει στη ντουλάπα . Κάποια στιγμή , εκεί που το έλεγχε μέσα , έπεσε απ την εσωτερική του τσέπη μια κάρτα . Η Βανέσα τη σήκωσε και τη διάβασε προσεκτικά . Η κάρτα μέσα έγραφε ''BRIGHT HOTEL'' και τη διεύθυνση του ξενοδοχείου όπου βρισκόταν στην άλλη άκρη της πόλης . Ένιωσε ένα περίεργο συναίσθημα να τη κυριεύει . Πήγε στο laptop της και πληκτρολόγησε το ξενοδοχείο στο ιντερνετ . Διαπίστωσε πως ήταν ξενοδοχείο ημιδιαμονής όπου πήγαιναν ζευγάρια . Ένιωσε να τρέμει και να μη μπορεί να σκεφτεί . Την έλουσε κρύος ιδρώτας . Σηκώθηκε απ τον καναπέ και κατευθύνθηκε προς τη κουζίνα όπου ήπιε ένα ποτήρι νερό .

Βανέσα

'' Δεν το πιστεύω ... Ειλικρινά δεν το πιστεύω ... Ο άνδρας που ερωτεύτηκα και αγαπάω ακόμα να με απατά ... Αλλιώς τι δουλειά είχε σε τέτοιου είδους ξενοδοχείο ; Ώστε γι αυτό τα ψέμματα και οι δικαιολογίες με τα δήθεν επαγγελματικά δείπνα με τους Τσέχους ... Γι αυτό είναι τυπικός απέναντί μου και με απέφευγε όταν του έκανα προτάσεις να βγούμε οι δυό μας ... Θέλω να ανακαλύψω ποιά είναι αυτή που τρέχει απο πίσω της και εμένα με έβαλε στην άκρη ... Αλλά δεν θέλω να μάθει ο Κωνσταντίνος ότι γνωρίζω ... Να τον ρωτήσω ευθέως δεν γίνεται , θα με αποφύγει και θα τσακωθούμε μπροστά στη Νόρα , και αυτό είναι κάτι που δεν το θέλω ... Άλλη στη θέση μου θα έψαχνε το κινητό του ... Εγώ δεν θα το κάνω ... Θα προσλάβω έναν καλό και εχέμυθο ιδιωτικό ερευνητή όπου θα παρακολουθήσει τον Κωνσταντίνο ... Και έτσι και μάθω πως με απατά και με ποιάν , θα τον ξεμπροστιάσω ... Θα τον κάνω να νιώσει άσχημα που ήθελε να διαλύσει την οικογένειά του για μια τελευταία γυναίκα ... Θα τον ξεφτιλίσω ...  ''


ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΗ ΔΙΣΤΑΣΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΙΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ ...

By SinaBlue92

Ex-Call Girl is in Trouble Book #2Where stories live. Discover now