'' Μετάνιωσα ..''

1.2K 85 67
                                    


Κωνσταντίνος 

'' Είμαι κάφρος ... Είμαι μεγάλος κάφρος και ακόμα μεγαλύτερος μαλάκας ... Αλλά κάθε λάθος που γίνεται έχει την αιτία του αλλά και τις συνέπειές του ... Και εγώ πληρώνω ακριβά τις συνέπειες ...

Τον τελευταίο καιρό ένιωθα πολύ μεγάλη πίεση απ τη δουλειά μου . Συναντήσεις με μετόχους , μελέτη συμβολαίων , επίβλεψη στο εργοστάσιο για τη παραγωγή , συζητήσεις με τον οικονομολόγο και τον φοροτεχνικό της εταιρείας για τα έσοδα , τα έξοδα και τις δαπάνες ... Σταμάτησα να βρίσκω ενδιαφέρον στο κάθε τι και όλα έγιναν μια βαρετή ρουτίνα ... Πέρα απ την πίεση και έλλειψη χρόνου , σταμάτησα να βλέπω τη Βανέσα ερωτικά ... Μου έλειψε η γυναίκα που είχα πρωτογνωρίσει και ερωτευτεί ... Την απορρόφησε ο ρόλος της μητέρας και άθελά της παραγκώνισε το ρόλο της παθιασμένης γυναίκας ... Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι η Βανέσα μάλλον δεν θέλει το '' άγριο σεξ '' ... Δεν μπορώ να ξέρω αν θα μπορούσε να το απολαύσει ελεύθερα γνωρίζοντας ότι στο δίπλα δωμάτιο κοιμόταν το παιδί μας ... Πολύ δύσκολο πράγμα αυτό όχι μόνο για τη γυναίκα αλλά και για τον άνδρα ... Ο ρόλος της μητέρας της βγαίνει σε μεγαλύτερο βαθμό από αυτόν της γυναίκας ...

Οι φιλοφρονήσεις που μου έκανε η Κλειώ όταν τη συνάντησα στη καφετέρια και μου είπε ότι παραμένω ακόμα ωραίος , με έκαναν να νιώσω ότι μετράω ακόμα σαν άνδρας ... Επίσης , όταν είχαμε συνευρεθεί στο ξενοδοχείο μου είπε πως διατηρώ ακόμα τις ορμές μου ... 

Μέγα λάθος μου που ξανάσμιξα μαζί με τη Κλειώ ... Ακόμα μεγαλύτερο το λάθος μου που πρόδωσα τη Βανέσα ... Φταίω και εγώ που δεν περιόρισα τις ώρες εργασίας μου ώστε να βρω χρόνο για μένα και τη γυναίκα μου ως ζευγάρι ... Αλλά το ξεμπρόστιασμα της Βανέσας μου άξιζε ... Γιατί τη πρόδωσα και δεν την υπολόγισα σε τίποτα ... Τη ξέχασα τελείως , την απέφευγα ... Δεν θέλω καμία επαφή με τη Κλειώ ... Δεν θέλω να έχω καμία σχέση μαζί της ...

Τώρα μέσα σε ένα αμάξι τριγυρνώ σε μια πόλη άδεια ... Και πληρώνω τις συνέπειες των λαθών μου ... Η Βανέσα με έδιωξε απ το σπίτι κακήν κακώς ... Εγώ της τα είπα όλα ... Αλλά εκείνη μάλλον δύσκολα θα με συγχωρέσει ... Δεν ξέρω καν αν θα με συγχωρέσει ... Αυτό όμως που με νευρίασε πιο πολύ απ' όλα είναι το γεγονός ότι θα μου στερήσει τη δυνατότητα να βλέπω τη κόρη μου ... Σκέφτεται σοβαρά την αίτηση διαζυγίου και να πάρει το παιδί μας η Βανέσα ...  Δεν θέλω να γίνει κάτι τέτοιο ...

Θα περάσω τη νύχτα σε ένα ξενοδοχείο ... Μόνος μου ... Το πρωί θα πάω στην εταιρεία και ίσως πιο μετά θα περάσω απ το πατρικό μου να δω τον πατέρα μου ... Αν καταλάβει κάτι , θα του πω την αλήθεια και θα παραδεχτώ τα λάθη μου ...

Μετάνιωσα για ότι έκανα ... Μετάνιωσα πικρά γι αυτό ... Θέλω να κάνω ένα νέο ξεκίνημα με τη γυναίκα μου και το παιδί μου ... Να ξεκινήσουμε απ την αρχή ... Αλλά δε νομίζω η Βανέσα να μου δώσει αυτή τη δυνατότητα αν κάνει πράξη τα όσα λέει και απ το γεγονός ότι με πέταξε έξω απ το σπίτι μας ... ''


By SinaBlue92

Ex-Call Girl is in Trouble Book #2Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang