ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ : ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΣΚΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΣΕΜΝΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ... ΟΠΟΙΟΣ/ΟΠΟΙΑ ΕΝΟΧΛΕΙΤΑΙ ΑΠ ΤΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ , ΑΣ ΜΗ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Κωνσταντίνος ήταν έτοιμος . Αντίκρυσε το είδωλό του στο καθρέπτη . Το γενάκι των λίγων ημερών του πήγαινε πολύ . Φορούσε μαύρο παντελόνι , με μαύρη ζώνη , γκρι πουκάμισο και μαύρα παπούτσια . Ψεκάστηκε με το άρωμά του , πήρε μια τεράστια σακούλα που είχε ακουμπισμένη επάνω σε μια καρέκλα και ξεκίνησε να κατεβαίνει τα σκαλοπάτια του πατρικού του . Ο Στέργιος καθόταν στο σαλόνι , διάβαζε εφημερίδα ώσπου άκουσε τα βήματα του γιού του
Στ-Που πας Κωνσταντίνε ;
Κων-Έχω κανονίσει συνάντηση με τη Βανέσα να μιλήσουμε ... Δεν μπορώ να αργήσω ...
Στ-Μη σε καθυστερώ τότε ... Πήγαινε ... του είπε με ένα συγκρατημένο χαμόγελο ο πατέρας του ...
Κων-Τα λέμε πατέρα ... είπε ο Κωνσταντίνος και έφυγε απ το πατρικό του σπίτι . Μπήκε στο αμάξι του και τοποθέτησε τη σακούλα με τα δώρα για τη κόρη του στο πίσω κάθισμα . Έβαλε πρώτη και το αμάξι ξεκίνησε . Οδήγησε για λίγα λεπτά ώσπου έκανε μια μικρή στάση σε ένα ανθοπωλείο όπου αγόρασε μια εντυπωσιακή ανθοδέσμη να τη προσφέρει στη Βανέσα . Είχε αληθινά μετανιώσει για την απιστία του και ήταν αποφασισμένος να ξανακερδίσει τη Βανέσα και να επιστρέψει στην οικογένειά του ...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η Βανέσα είχε ήδη ετοιμαστεί . Προφασιζόμενη πως είχε ένα πολύ σημαντικό δείπνο να οργανώσει στο μαγαζί της έστειλε τη Νόρα να κοιμηθεί για ένα βράδυ στο σπίτι του παππού της όπου θα τη πρόσεχε η Ελευθερία . Η Μάρθα πήγε τη μικρή με το αμάξι της στο σπίτι του Στέργιου όπου τη περίμεναν ο παππούς της και η υπηρέτριά του η Ελευθερία . Έτσι θα μπορούσε να συζητήσει άνετα με τον Κωνσταντίνο . Το μακρύ , ίσιο καρέ μαλλί της , της έδινε φινέτσα και της πήγαινε πολύ . Είχε βαφτεί σε φυσικούς τόνους , ενώ τα χείλη της τα είχε τονίσει με κόκκινο κραγιόν . Ειδικά για τη συγκεκριμένη βραδιά είχε επιλέξει να φορέσει μια στενή , κοντή , κόκκινη μπλούζα κρουαζέ με βαθύ ντεκολτέ , μια στενή μίνι φούστα που τόνιζε το κορμί της και έφτανε λίγο πριν το γόνατο και όλα αυτά τα είχε συνδυάσει με μπεζ ψηλοτάκουνες γόβες . Ψεκάστηκε λίγο απ το άρωμά της και χαμογέλασε στο είδωλό της στο καθρέφτη με αυτοπεποίθηση .
YOU ARE READING
Ex-Call Girl is in Trouble Book #2
Random-Η συνέχεια απ το πρώτο βιβλίο με τίτλο ''Call Girl is in Love'' Έχοντας αφήσει πίσω το άσχημο παρελθόν της , η Βανέσα είναι παντρεμένη με τον Κωνσταντίνο και έχει αποκτήσει μια κόρη 6 χρονών την Ελεoνώρα . Ασχολείται με τη διαχείριση και το μενού...