Φωτογραφίες , Στοιχεία και ένα ... Κρυφό Δώρο

1K 80 59
                                    

Ο Γρηγόρης Δανέζης είχε μέρες να τηλεφωνήσει στη Βανέσα καθώς εκείνη εναγωνίως περίμενε ένα τηλεφώνημά του γιατί απο αυτό το τηλεφώνημα εξαρτιόταν η τύχη της οικογένειάς της . Έπρεπε να τη προστατέψει απ τον άγνωστο θηλυκό τυφώνα που είχε βαλθεί να καταστρέψει την ερωτική της σχέση με τον άνδρα της και τον γάμο της .

Ένα μεσημέρι , η Βανέσα είχε βάλει στη κόρη της να φάει . Κάποια στιγμή θυμήθηκε πως είχε ξεχάσει το κινητό της μέσα στο αυτοκίνητό της . Πήρε τα κλειδιά του αμαξιού και με γοργά βήματα κατευθύνθηκε στο ειδικά διαμορφωμένο ιδιωτικό πάρκινγκ που είχαν μέσα στην αυλή τους . Μπαίνοντας μέσα στο πάρκινγκ η Βανέσα σκόνταψε αλλά κρατήθηκε απ τον τοίχο . Το βλέμμα της εντόπισε μια πολυτελή σακούλα από γνωστό πολυκατάστημα που ήταν κρυμμένη πίσω από κάποιον άλλο τοίχο .

Βαν-Μπα ; τώρα αρχίσαμε και κάνουμε δωράκια στη λεγάμενη που πηδιέσαι μαζί της ; Είπε μέσα απ τα δόντια της η Βανέσα και πήρε με βία τη σακούλα απο εκεί που ήταν ακουμπισμένη . Έσκισε το ειδικό αυτοκόλλητο όπου κρατούσε κλειστή τη σακούλα και άνοιξε να δει τι περιείχε μέσα . Η σακούλα μέσα είχε ένα μπλε ρουά δαντελένιο τοπ με τον ένα ώμο έξω και μια μαύρη δερμάτινη μίνι φούστα . Επίσης υπήρχε και κάρτα αλλαγής μέσα στη σακούλα . Ξεκίνησαν σιγά σιγά να επιβεβαιώνονται οι υποψίες της Βανέσας . Ένιωσε θυμό μέσα της για τον Κωνσταντίνο

Βαν-Τα δωράκια κομμένα Κωνσταντίνε ... Θα σε κάνω να πληρώσεις για την απιστία σου ... Τώρα πια δεν μετράω ως γυναίκα για σένα ; σκέφτηκε και πήρε στην αγκαλιά της την σακούλα με το δώρο που προόριζε για τη Κλειώ . Ξεκλείδωσε το αμάξι της , πήρε το κινητό της απο εκεί , ξανακλείδωσε το αμάξι και με τη σακούλα και το κινητό ανά χείρας μπήκε στο σπίτι της .

Βαν-Τελείωσες διαμαντάκι μου ;

Νορ-Ναι μαμά  ... Έφαγα το φαγητό μου ... Τι σακούλα είναι αυτή που κρατάς ; Δώρο;

Βαν-Ναι απ το μπαμπά σου ... Προφανώς είχε ξεχάσει να μου το δώσει ... είπε με φωνή που έκρυβε πόνο και πίκρα ...

Νορ-Πάω πάνω να διαβάσω ...

Βαν-Πήγαινε κορίτσι μου ...

Η Νόρα με γοργά βήματα ανέβαινε τις σκάλες πηγαίνοντας στο δωμάτιό της ... Η Βανέσα όταν κατάλαβε πως η κόρη της είχε ήδη φύγει έκατσε στον καναπέ και έβαλε τα κλάμματα . Ήθελε να διαχειριστεί αυτή την κατάσταση αλλά δεν ήξερε πως . Και ο ιδιωτικός ερευνητής δεν τη πήρε ούτε ένα τηλέφωνο για το πως προχωρούν οι έρευνες . Μετά εκείνη θα αναλάμβανε και θα έκανε τον Κωνσταντίνο να πλήρωνε για την απιστία που της έκανε . Σκούπισε τα δάκρυά της και έβγαλε προσεκτικά τα ρούχα απ τη χάρτινη σακούλα . Τότε της ήρθε μια ιδέα  ...

Ex-Call Girl is in Trouble Book #2Where stories live. Discover now