3. Sami nas dvoje

7.8K 277 3
                                    


Krenuli smo prema gradu, kada je odjednom Leysu zazvonio telefon i rekao nam da ne može ostati sa nama ali da se nas dvoje zabavimo.

Zagrlio me i rekao
"Zabavite se, Noah pazi na nju i....da ti nije palo na pamet."
"Dobro neću ne brini" i uhvatio me oko struka,samo sam ga opalila po ledjima.
Leys je otišao a nas dvoje smo nastavili šetati. S obzirom da je bilo deset sati, vidjeli smo nekog čovjeka. Noah me je samo upozorio da stanem iza njega i da je to samo neki kreten iz škole koji je očito pijan. Opusteno sam mu rekla:"Zar ne možemo jednostavno samo proći por--"odjednom su me neka trojica ludjaka naglo uhvatili za ruku i krenuli me vući. A Noah me krenuo braniti i počeo tuči te pijance. Rekao mi je da krenem trčati da će me on stići. Poslušala sam ga. Ali sam se vratila nakon dvije minute sa policijom. Ti ludjaci su završili u policijskoj postaji a ja sam nastavila šetati sa Noahom.

Otišli smo do njegove kuće da očisti rane koje su bile na njegovom licu. Došli smo, sjeli na njegov kauč i naručili pizzu. Odjednom sam osjetila snažnu bol na lijevoj ruci. "Je li te mnogo boli? Moras staviti leda na to."rekao mi je nježno. Dok mi je motao ruku zagledala sam se u njega i onda nam se sreo pogled. Osjetila sam njegovu ruku na mom struku dok je njegova druga ruka bila na mom obrazu. Nesvjesno sam krenula prema njegovim usnama. I pogodite šta? Dostavljac pizze je pozvonio. Trznuo se i rekao "ja ću".

Jeli smo smijali se gledali tv i pričali o random temama. Počeo mi se izvinjavati za tuču. Ne znam zašto mi se izvinjavao ali mi se činilo da mu je baš stalo. Zamolila sam ga da ništa ne govori Leysu jer znam da bi se ponašao previše zaštitnički.

Nazvala me mama.
"Halo"
"E gdje si ti pola jedan je"
"Kod Noaha sam trebala mu je pomoć oko nečega pa sam odlučila pomoć"
"Mozes li mi dati Noaha"
"Dobro veče gospodjo Harper"
"Dobro veče i tebi da li želiš da dodjem po Lo ako ste sve završili?"
"Pa nismo još ali ako ona može da prenoći nije problem da se vi sada ne mučite sigurno ste pospani a ja je mogu sutra dovesti kući svakako moram po Leysa.
"Pa naravno da može pozdravi je i poljubi za mene"
"Doviđenja"
"Bok"

Nakon završenog poziva osjetila sam njegove tople usne na mom obrazu.

Bad boy, truth or dare? (1 Sezona)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang