Capitolul.3.

201 6 1
                                    

Alexander Lexus.

Statea privind in gol tabla neagra a imensului anfiteatru unde se desfasura ora de psihologie. Isi muta cu greu privirea in directia ferestrei unde o vede iar pe tanara sa prada, simtind nevoia sa o tachineze, sa se joace putin cu ea la modul neplacut, acesta isi mareste aura constant, trimitand electrosocuri telepatice fetei. Stia ca nu va rezista acestui lucru, deoarece era luata prin surprindere de acest lucru.

Cand se concentra mai bine, acesta isi da seama de faptul ca fata fusese abordata de profesoara deloc placuta, ce mereu dadea senzatia ca te poate ucide daca nu esti pregatit pentru ora ei. Strictetea acestei femei in feneral speria cam toti studentii. Nu si pe el, nu ii pasa de acest element, era pe Pamant doar sa poata deschide portile Iadului, descatusand intr-un final o agonie greu de descris pentru pamanteni si un extaz euforic pentru semenii lui ce asteptau cu nerabdare acest lucru.

Spre mirarea lui, fata se pare ca abordeaza acelasi lucru ca si cu el.Indiferenta si neplacerea de a o vedea pe profesoara tipand la ea. Intr-un final cand acesta este data afara de la ore, realizeaza ca nu simtise electrosocurile primite, astfel cand se ridica pica in mijlocul salii, pierzandu-si cunostinta. Stia prea bine ca fata era puternica, doar ca nu isi folosea se pare prea des puterile, asta slabind-o cateodata. Acesta se ridica din banca zambind in coltul gurii satisfacut de ce facuse, dar in acelasi timp, pentru a o studia mai bine pe tanara ingeras, acesta se apropie de ea si o ridica de jos in bratele sale. Fara sa zica ceva colegilor sai sau chiar profesoarei iasa din clasa cu ea in brate, vrand sa o duca la infirmerie. Pe drum o studiaza atent pe fata. Parul rosu ca un rubin, ca sangele proaspat ce pare sa ii curga in valuri pe spate, corpul micut si elegant, fragil dar bine conturat si buzele ei micute dar carnoase usor rozosine si aura angelica ce o inconjura il face sa creada ca sigur ceva este mult mai special sau mai puternic la ea. 

Ajunge la infirmerie unde o asistenta il primeste si el o aseaza pe pat intinsa. Iasa din salon, zambind in constiinta sa. Desi o vazuse efectiv cazand din picioare, era mandru ca reusise asta cu o alta rasa, nici de cum cu un om. Merge alene pe holurile scolii, asteptand soneria mult dorita. Intre timp gandurile sale raman la micul ingeras, ce parea sa fi fost prea repede afectat de puterile sale rapid trimise catre ea cu o forta nu foarte mare. Si totusi,indiferenta ei fata de orice om sau alta rasa, il incanta, ii placea. Avea impresia ca ii placea fata asta doar pentru ca nu era deloc iubitoare ca ceilalti ingeri. Parea foarte confuza cateodata dar mereu amena indiferenta, duritate, nici de cum sentimente calde. Si totusi, stia ca undeva se ascundea un inger foarte puternic, iubitor si intelegator, deoarece ori car ar ascunde ea asta, era imposibil sa nu fie asa. 

Aude soneria si ofteaza infundat. Pregatit sa iasa din scoala, da se pare nas in nas cu roscata, ce iasa nervoasa de la infirmerie, pregatita de un scandal monstru. Se pare ca stiuse si ea, realizase ca nu putea cadea din picioare asa de usor, decat luata prin surprindere de puterea cuiva. Ochii negri ai fetei il privesc cu ura, cu indiferenta si sadicitate pe tanarul demon ce in sinea sa zambeste satisfacut. Fata se opreste in fata lui, marindu-si aura angelica si acesta mai ca era in extaz din cauza acestui lucru. 

-Tu chiar nu ai ce face? Tu chiar vrei sa dai de necazuri cu mine sau ce mama dracu? intreaba ea nervoasa, privindu-l de jos in sus pe demon. Aceasta era mai mica ca el la inaltime si asta parea tare haios pentru el. Acesta o priveste indiferent,prefacandu-se ca nu stie despre ce vorbeste fata. 

-Dar pot sa stiu ce vrei? ti-am facut ceva domnisoara? intreaba el cu o voce groasa dar calma si placuta .

-Nu fa pe prostul, tontule, a doua oara nu se mai repeta si promit ca daca mai incerci asa ceva cu mine, te trimit in Iad unde iti este locul. Zicea ea nervoasa, strangandu-si pumnii de furie, simtindu-se in aer un iz de rautate intre cei doi. Acesta zambeste afisand vag coltisorii si pentru cateva secunde ii arata o privire sangerie, un abis nemarginit de sange si cu lacuri vulcanice de foc.Se apropie de ea si ii prinde barbia intre degete ridicandu-i fata la nevelul lui. 

-Numa incearca papusica mica, iti voi reteza aripile si cu ele am sa fac un foc imens, unde corpul tau va arde pana vei ramane scrum. Vocea lui puternic amplificata de latura de demon, o face pe fata sa tresara, cateva secunde sa il priveasca uimita si sa emane un iz usor de frica fata de el. Aceasta insa isi preschimba culoarea ochilor negri,in ochii albastri ca un diamant neslefuit, oglindindu-l pe baiat in ei. Aceasta maraie usor, respirand mai greu, abtinandu-se cu greu sa nu ii traga una baiatului. Isi retrage barbia brusc din mainile lui si isi pune un deget pe pieptul sau mare si bine conturat.

-Is curioasa cum ai sa retezi aripile unui inger, ce iti va smulge inainte capul de pe umeri si il va duce pachetel in Iad, unde odata cu corpul tau te vei transforma in focul lavei ce se scurge acolo. Nu te pune cu mine pustiule, nu ai idee cu cine stai de vorba si daca esti asa sigur ca ma poti ucide, ar fi bine sa o faci inainte ca eu sa ma supar de tot si sa te fac sa nu mai vezi lumina zilei.

Cu aceste cuvinte, se departeaza de el si din mers il loveste in umar, iesind pe usa scolii.Demonul zambeste ironic. Chiar ii placuse replica ei desi avea vaga impresie ca era putin diferita de restul. Ca avea ceva ce nici un inger nu are si ca se putea ca fata sa aibe dreptate si daca intre cei doi o lupta s-ar pornii sa nu se stie cine va invinge. Incepea sa ii placa sadicitatea si rautatea ei, iar asta il face sa zambesta demonic si sa o priveasca cum pleaca si o pierde dupa coltul scolii, sperand ca la a doua lor intalnire sa se iste ceva "frumos" pentru el.

Furtuna Ingerilor PierdutiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum