Capitolul 12.

114 3 1
                                    

Lexander Lexus Pov.

 

 

A plecat,pur si simplu fugise,iar el nu fusese in stare sa o opreasca. Isi ruga singur moartea in momentul asta, nestiind defapt de ce provocase atata rau tanarului ingeras, ce simtea acelasi lucru ce il simtise el. Se simtea gol pe dinauntru, se simtea pierdut de lumea reala,tinandu-si capul in palmi si respirand greu.

In cap ii venisera imagini multe, lungi ca un rulaj la filmnul de la cinema al noptii alaturi de ea si inca simtea pe pielea lui fiorii atingerilor fetei. Mainile ei micute si jucause cum il faceau sa-si iasa din minti. Ii spusese ca o iubeste, intredaver, o iubea. O iubea foarte mult, dar era de necontrolat continuarea defapt acestei povesti.

Semnele lor de pe umeri, erau legamantul ce trada amandoua rasele in parte. Ea acum putea fi considerata de ingerii din Rai o tradatoare,iar el putea fi considerat de Demoni un tradator. Putin ii pasa de neamurile si rasa lui. Nu era prea interesat de ce ar patii el dupa toate astea. Era ingrijorat de ea. De rapercursiunile ce aveau sa se abata asupra ei din cauza acestui lucru. Il luase valul si poate nu ar fi trebuit...sau poate ca da. Nu mai stia.

Se ridica din pat alene, reusind sa isi revina la forma sa initiala.Pregatit sa o caute, sa ii dea explicatii pentru ce se intamplase si pentru ce avea sa se intample. Se imbraca in pantaloni de trning si tricou negru si iesi pe usa cautand-o cu privirea. Sigur in prajma casei sale ea nu mai era. Cativa nori negri incepusera sa se adune pe cer, insemnand ca avea sa se porneasca o ploie feroce. Pleca la pas in cautarea ei,incercand sa o detecteze dupa aura angelica.Insa parea ca disparuse de pe fata pamantului si asta incepea sa il agite din ce in ce mai tare. 

Trecusera cateva ore, nu o gasise iar ploaia deja isi facuse aparitia udandu-l pana la piele. Nu conta, o cauta si o tot cauta in speranta ca ea sa intelegeaga defapt gesturile sale. Trecuse prin parc, trecuse prin locurile stiute,unde credea ca ea isi face in general siesta. Insa nici urma de ea. Agitarea si sentimentele negre deja il copleseau,iar speranta ca o va gasi repede se diminuase.

Nu mai stia sigur in ce directie sa dea,unde sa mai mearga sa o caute. Unde sa mai fuga. Ii era frica, ca ea sa nu fi patit ceva, sau deja ingerii sa nu fi aflat de aventura lor si deja sa o pedepseasca pentru asta. Se opreste sub o bolta de flori, ce era la o intrare in parc si isi ciufuleste agitat parul ud, vazand doar in pamant. Era deznadajduit,pierdut, nu stia ce sa faca. 

Brusc il cutremura un sentiment de frica sadica. Cutreiera cu privirea inprejurimile si brusc da un pas in spate cand in fata o aura alba, angelica ii apare , aproape neputand sa priveasca in fata. Persoana se dezvaluie ca un inger alb, invaluit in blandete dar in regrete. Acea fata blonda cu ochii de un albastru de cristal il priveste in ochii deznadajduita.

-Cine..esti? antreaba el cu o oarecare teama in glas departandu-se de ea cat se putea de mult.

-Afrodita.. inger regal al imparatiei Eden. Am fost trimisa sa i-au lagatura cu tine.

Acesta o priveste suspicios dar nu reactioneaza.Desi simtea ca din cauza Carollinei acest inger il cauta.

-De..ce? intreaba el cu o voce slaba, lasand ploaia sa il invaluie mai mult Un fulger puternic strabate cerul si un tunet pare sa faca lumea sa se cutremure. 

-Carollina Switch.. sora mea.. acesta incremeneste si nu intelege nimic. Carollina avea o sora? cum era posibil, adica viata fetei fusese complicata.

-Unde este? intreaba el cu disperare in glas. Aceasta pleaca privirea si inchide ochii cateva secunde rasufland greu.

-In Rai.. insa nu pentru bine.. a fost trimisa la temnita si urmeaza sa sfarseasca executata de ingerul Regal Gabriel. A incalcat legea numarul 1 al ingerilor. Aceasta inchide ochii si pe obraz i se prelinge o lacrima fierbinte si lucitoare.

Furtuna Ingerilor PierdutiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum