Carollina Switch.
Nu ii venea sa creada cat tupeu avusese. Tipul asta chiar credea ca are dea-face cu orice inger prost si naiv. Proasta inspiratie avusese sa o atace indirect. Poate fusese prinsa fara acoperire, dar a doua oara avea sa se ridice atunci pe loc si sa il termine,odata pentru totdeauna.
Iasa din scoala, fara sa priveasca in urma, simtind cum sangele ii urca in vene si ii pulseaza mai puternic ca oricand. Furia ei era instabila,practiv aproape de neoprit. Ea ura si oamenii dar mai mult tinea mortis sa vada un demon usis cu sange rece de propriile ei maini angelice. Isi inchide ochii cateva secunde pentru a se calma si inspira adanc. Drumul pietruit o conduce catre iesirea din curte, unde spre mirarea ei o banca de langa gardul viu era libera. Desi era de mirat doarece in general era mai mereu ocuipata de elevi ce fumau, sau se giugiuleau de zor. Acum soarele batea printre frunzele copacilor, lasand o umbra ucoara asupra bancii inconjurata de acel ganr viu si verde,placut ochilor ei. Doar natura era lucrurl ce pe ea o incanta de cele mai multe ori.
Se aseaza lasand geanta langa ea si ofteaza,lasandu-si capul in maini si tinandu-si parul lung si des in pumni. Nu intelegea de unde aparuse, dar ce cauta pe pamant un demon. Ingerii sunt haraziti sa fie pe pamant chiar si sub forma fantomelor protectoare ale oricaui om, insa demonii in general erau eliberati pe pamant doar pentru a face rau. Ura fiintele ca ei, defapt lucrul ce il iubea era doar natura pura si fara nici o vina. Insa se trezeste din meditatia ei cand o voce feminina ii atrage atentia intr-un mod placut, copilaresc.
-Caro, te-am cautat peste tot, trebuia sa fi la ora lui Angelo. Vocea venea de la Gina, prietena si colaga si singura ei cea mai apropiata fiinta. Cu ea se imprietenise de cand se stia, dar doar ei ii impartasise secreul ei.Doar ea stia defapt ca este un inger. Nici nu stia de ce ii zisese dar mereu ii exprimase incredere si fusese fiinta ce nu se speriase de acest lucru.
-Nu ma duc, am necoie de putin aer. Am avut o...
-Da stiu, ai lesinat in clasa, ce ai patit? nu am putut pleca de la ora, dar tipul ala nou te-a dus la infiermerie. Dragut baiat.
Scanceste si ofteaza iar suierand printre buzele ei rozosine si usor accentuate. Gina nu stia defapt de ce lesinase dar nu intelegea acum chiar ea de ce el o dusese la infirmerie. Ridica privirea catre fata copilaroasa, ochii ei ciocolatii invaluind straniu culoarea ochilor ei negri. Citea in privirea fetei cumva ingrijorare dar si usurare ca ea era bine.
-Gina, tipul ala nu e deloc dragut. E un.....un.. nemernic. Nu cumva sa ai dea-face cu el. O sa dai doar de probleme. Vocea Carollinei sparsese ecoul linistitor dintre ele. Fata o priveste mirata si imediat ea realizeaza cumva de ce aflarea vestii o tulburase pe tanara ingeras.
-Caro.. tipul ala.. e cumva...diferit ca tine? intreaba ea sceptica asezandu-se langa fata si lasandu-si geanta langa a ei. Ingerul ofteaza scurt si zice incet, plapand si tulburata.
-Da Gina, dar nu ca mine, el nu este inger.Vocea Carollinei suna ca un avertizment clar adus fetei nevinovate ce statea langa ea.
-Dar atunci? ce este? intreaba fata, curiozitatea ei fiind clar de citit in tonul vocal.
-El este opusul meu.Este demon. Nu este deloc de incredere.Este un nemernic ce face rau. Fata o priveste si ea socata si cumva ingerul simte frica in sufletul fetei. Frica adusa la simplul cuvant de "demon".
-Nu te ingrijora Gina, nu iti va face probleme. Am sa am grija eu de el daca se va atinge de tine. Vocea angelica a Carollinei era grav bruscata de accentul fioros si nervos. Stia ca daca se va atinge de Gina, clar va ajunge in Iad odata cu el.
Fata se ridica de langa ea si zambeste la fel de vesel ca inainte, pierzandu-se frica din sufletul ei, parca ca o ceata la rasaritul soarelui.
-Multumesc zapacit-o, ca tot venii vorba,daca nu mergem la ora lui Angelo, ce zici de o pizza? Mor de foame. Aceasta isi linge buzele copilareste si Carollina zambeste aformativ ridicandu-se si ea si luandu-si geanta pe umar.