3.dacă aș fi știut ce cafea bună faci

126 7 3
                                    

-Poftim Aiden, spun și îi întind cafeaua

-Mulțumesc Ari..adică Ariana

Zâmbesc strâmb și mă pun lângă el pe canapea în timp ce îl sunam pe Lucas.

C.T.

-Lucas o să ajutăm un prieten să se repună pe picioare cu mafia lui,spun și i-au o gură din ceaiul meu de mentă.

Numai prieten nu-mi mai ești Aiden. O să-ți pară rău. ( Când scriu așa e în gândul personajului)

-Bine Ari vorbim când ajungem acasă.

-Bye!spun și închid

S.C.T.

-Dacă știam ce cafea bună faci nu te părăseam,spune Aiden enervându-mă

I-a mai du-te dracu boule. Dreptate. Îmi era dor de tine conștiințo. Ah și mie de tine aiurito, vorbim mai târziu răspunde-i lu' Aiden că te strigă, byeee.

-Ariana!

-Hmmm? Ce?

-Te strig de cinci minute.

-Scuzeee. Hai să mergem la sediul tău,spun și mă ridic.

-Bine

Ajung la ușă și îmi trag converșii negri în picioare în timp ce Aiden iese. Încui ușa și mă îndrept spre mașina mea ( i-a adus-o Layla de la școală)

-Mă i-au după tine! Strig încât să mă audă

Dă din cap aprobator și pornește în trombă la fel făcând și eu.

După aproximativ o oră am ajuns. Era înafara orașului. Intrăm înăuntru acolo dând de oameni răniți sau care îi îngrijeau pe cei răniți.

-Atenție!spune Aiden dur și toți se opresc din ce făceau uitându-se la el.
Ea este o prietenă veche. Ea ne va ajuta să ne repunem pe picioare, spune dur în continuare.

-Dar cu ce ne-ar putea ajuta mititica asta ? Întreabă o matahală iar eu mă duc spre el îl prind de mână i-o dau la spate și îl las în genunchi și spun: .

-Niciodată dar niciodată să nu mă mai numești așa!zic și îi împing mâna și mai tare el mârâind din cauza dureri.

-D..da șefa, spune bâlbâit.

-Matahală bună.

-Vă implor dați-mi drumul,spune gâtuit.

Îi dau drumul și mă duc înapoi lângă Aiden

Fi pregătit Aiden. Și tu o să mă implori să te cruț dar nu se va întâmpla.

-Haide Ariana,spune și mă trage spre o ușă ce presupun că duce spre o sală de antrenamente.

Dap acolo erau alți bărbați care se antrenau.

-Ok Ariana hai în biroul meu,spune iar eu rânjesc.

Mergem pe un hol plin cu celule unde oamenii de acolo se uitau la Aiden cu ură. M-am uitat la toți le-am făcut semn spre Aiden după mi-am dus o mană la gât ( știți semnul ăla) iar ei au exclamat eu mergând din nou odată cu Aiden. Intrăm în birou iar acolo i-au o funie îl leg de scaun în timp ce se zbătea m-am uitat după camere ascunse dar ca să fiu sigură mi-am scos un dispozitiv care oprește toate electronicele pe o rază de 5 km.

Mi-am scos pistolul și i-am spus :

-Cum te simți ?

-Femeie ești nebună! strigă dar știam că nimeni nu are cum să ne audă.Cameră izolată fonic

Totul sau nimic (Tabăra de vară vol. 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum