4 ♡😢😞

87 7 3
                                    

"Nu te încrede în nimeni"

"Nu te gândi la altcineva înafara de tine"

"Într-o lume de egoiști ca să câștigi trebuie să fi cel mai mare egoist"

"Schimbă cercurile de prieteni dacă nu-ți aduce nimic"

Astea sunt doar câteva dintre "sfaturile" primite de la părinți. Ariana ura tot ce ține de aceste sfaturi. Mama sa o învățase să fie o egoistă dar uite că nu a ajuns așa. Nu o ascultase în aceste sfaturi. I se păreau copilărești.

Avea impresia că mama sa o învața doar de rău. A mai luat o gură din sticla de Jack Daniel's. Era singură acasă. "Gașca" ei era la o petrecere a scăpat un râs ironic și a țipat:

-Du-te dracu!

Conștiința ei o făcea să înnebunească. S-a ridicat de pe canapea cu greu dar s-a ridicat și a început să meargă bălăngănit spre scări râzând. A început să urce încet scările ținându-se de balustradă fiindcă nu voia să cadă. Imediat ce a ajuns în cameră s-a dus la baie încet și a tras cu toată forța oglinda din perete dând de ascunzătoarea unde ținea drogurile. A luat trei plicuri și a început să meargă spre bucătărie de unde a luat o lingură. A pus praful în lingură și cu cealaltă mână a aprins bricheta punând-o sub lingură praful începând să se topească devenind lichid a luat seringa pe care o luase din cameră și a tras lichidul în ea, a căutat vena și când a găsit-o a băgat acul și a apăsat lichidul drogurilor intrând în vene. A început iar să râdă degeaba și a căzut. O va duce la ospiciu. Credeau că a înnebunit dar ea doar s-a răzbunat.

-S-o duci pe mă-ta la ospiciu nu pe Ariana! Țipă Dya nervoasă

-Dya are dreptate Lucas cum dracu să vrei să o duci la ospiciu ?! Ea ne-a luat din cocina aia si ne-a adus aici și tu vrei să o duci la un spital de nebuni! Strigă și Layla, Lucas se uită la Andrew el dând din cap aprobator semn că fetele au dreptate

-A omorât un om!

-Așa și?! Răspunde Dylan ea era cea mai tăcută dar se pare că a enervat-o rău acum. Ascultă la mine țânca dacă o duci la ospiciu nu vei deveni tu liderul găștii tot ea va fi! țipă ba nu zbiară miniona blondă iar toți pleacă lăsându-l pe Lucas în urmă.

Ariana zăcea pe podeaua din bucătărie drogată plângând. Știa că voiau să o ducă la ospiciu îi auziseră mai de mult.

-Să muriți în chinuri, a șoptit și a leșinat din cauza substanțelor toxice.

Ariana se trezi și încercă să se ridice din pat.

-Ce dracu?! A exclamat și s-a uitat în jur. O cameră albă, ea într-o cămașă albă lăsată de pat. Ospiciu. A fost singurul lucru la care s-a gândit începând să plângă. Așa ziși prieteni au trădat-o. Acasă Layla, Dya, Andrew și Dylan țipau la Lucas. Le băgase-ră prietena cea mai bună în ospiciu.

-Du-te dracu psihopatule! strigă Dya plângând

Pe ușă zâmbitor intră Denis.

Totul sau nimic (Tabăra de vară vol. 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum