Yoongi (Hayal Et)

1.1K 28 0
                                    

Yoongi ile liseyi birlikte okuyup birlikte bitirmiştiniz.Lise boyunca çok yakın iki arkadaştınız.Ama sen onu arkadaş olarak değil bir erkek olarak görüyor ve onu deli gibi seviyordun.Ama bunu ona söyleme fırsatın olmamış,üniversite için bambaşka şehirlere gitmiştiniz.
Birkaç gün sonra Yoongi'nin Seul'e geldiğini öğrenmiştin.Nasıl mı? Her gün konuşmaya devam ettiğiniz için.
O gün gelmişti.Uzun bir aradan sonra onu göreceğin o gün sonunda gelmişti.Dışarının soğuk olmasına rağmen senin avuç içlerinin terlemesi normal miydi?Heyecanlıydın.Kalp atışlarının dışardan duyulmasından korkacak kadar heyecanlıydın.Buluşma noktasına varıp onu beklemeye başlamıştın.Sonunda uzakta silüetini gördün ve hemen ayağa kalktın.Oda seni gördü ve yavaşça elini kaldırıp sana doğru yürümeye başladı.Sen tam "merhaba"diyecekken laflarının boğazına dizilmesine sebep olan şey onun seni belinden kavraması olmuştu.Evet sana sarılıyordu,sımsıkı.Afallamıştın,gözlerin kocaman olmuş az önce heyecandan terleyen avuç içlerin ani bir şokla buz kesmişti.İçinden kendi kendine "kesinlikle duydu,kalp atışlarımı duydu!" diye söylenmiş, gözlerini kapatmıştın.
Yavaş adımlarla yürümeye başlamıştınız.Ortamın sessizliği ise seni dahada çok germeye yetiyordu.Hava ise kararmaya başlamış,sokak lambaları teker teker yanmıştı.Evet gayet romantik bir ortam vardı.Karşıdan gelen 5 kişilik kertenkele sürüsünü saymazsak.İçlerinden birinin seni baştan aşağı süzdüğünü farkettin.Gerçekten rahatsız olmuş ama umursamamaya çalışmıştın.Sen her ne kadar umursamamaya çalışsanda yanında olduğunu bir anlık unuttuğun kişi ellerinizi birbirine kenetlemişti bile.Gözlerin kocaman olmuş ve refleks olarak önce ellerinize sonra o elin sahibine bakmaya başlamıştın.
"Ya oradaki çocukları geberteceğim yada gideceğimiz yere kadar ellerini tutacağım,çabuk karar ver"Ağzından küçük bir öksürük kaçmış ve otomatikman "Ne?" demiştin.Yoongi ise sırıtmış ve ellerini dahada sıkı tutmaya başlamıştı.Bende öyle düşünmüştüm" dedi.

Şöyle mini minnacık bir hayal et ile karşınızdayım.Devamı nerde diye soracak olursanız,sizin hayal gücünüzde 😘

Bts Reactions and Imagine ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin