... Съжалявам, че не съм писала от доста време, но имах работа. Четете сега.
... Вече е зима, идват празниците, а аз ще празнувам с Алекс. Няма да мога да се прибера вкъщи.
Алекс нищо не ми е споменал. Явно не е измислил нищо. Ходим в университета. За момента всичко е точно. Аз започвам да пазарувам. На него му взех красив часовник и блуза.Когато бях готова Алекс ми се обади. Каза ми да си приготвя дрехи и да сляза долу. Аз се облякох бързо.
Когато слязох, той ме целуна нежно, а аз го попитах:
- Къде отиваме?
- Ще разбереш.- каза той и ми хвана ръката.Пътувахме доста, а когато пристигнахме осъзнаг, че сме в Пампорово. Той ми каза:
- Изненадаа. Тук ще празнуваме Коледа.
- Лол! Обичам те!
Още щон слязохме от колата аз го замерих със сняг и го целунах.Хотелът ни беше много красив и уютен. Тъй като беше вече късно отидохме на вечеря в ресторанта на хотела. Аз ядох спагети.
После се прибрахме и легнахме на леглото. Той ме прегърна. Аз го обичах страшно много. В момента си мислех как това е моята мечта.
На сутринта, когато се събудихме, осъзнах, че не знам кога сме застали. Облякохме се бързо и отидохме да закусим. Аз си облякох:За закуска си поръчахме палачинки с шоколад и ягоди.
След това цял ден карахме ски. Тъкмо се бяхме прибрали в хотела и Алекс каза:
- Лора излизам за малко.
Аз нямах нищо против. Малко след като излезе на вратата се почука. Дадоха ми букет рози, торта и чаша кафе. Разбира се аз знаех от кого са.След като Алекс се върна беше към 21:30. Беше купил вечеря. След нея хапнахме и торта,а после... Май знаете какво стана.
На сутринта осъзнах, че днес е Коледа!!!
أنت تقرأ
Заедно и отвъд (Завършена)
عاطفيةПонякога си мислиш, че любовта е игра, че тя е просто временна. Това е история, в която ще разберете, че всъщност не е така. Ще разберете, че хора, които се обичат истински трябва да са заедно на всяка цена!