Sabah olmuştu. Evi mis gibi yemek kokuyordu. Genellikle evin kokusu Leydinin pis dışkı kokuları sarardı. Tuvalete giderken yerlerde güller vardı. Leydi evi dağıttı diye korktum. Sabah sabah temizlik yapmak pek hoş değildi. Ve Leydi gülleri bu kadar düzgün dizemez. Yani sonuçta o bir hayvan. Her neysr ellerimi , yüzümü yıkadıktan kafamı kaldırdığımda pembe minik bir kağıt aynada asılı duruyor. Üstünde Aşşağıya gel. yazıyordu. Şaşırdım. Merdivenler bile güldü. Merdivenin korkuluğunu tutarak yavaş yavaş merakla indim. Mutfaktan sesler ve şarkı mırıldanması geliyordu. Salondan bir yastık aldım. Sanki adamı yastıkla öldürebilirdim. Veya kadını veya herneyse işte. Mutfağa kafamla baktım arkası dönüktü. Yavaş yavaş ilerledim. Yemeği masaya koymak için döndü. Bende beni görüpte bir hamle yapar diye hemen kafasına yastık çaktım. Yemeklerin hepsi yere düştü. Meğerkim Canmış. Omlet falan Can'ın üstüne düştü. Can: Ya Gökçe naptın ya... söyleyecek kelime bulamadığım için kekelemeye başladım. Ben...Ben...Çok özür dilerim senin olduğunu... yani ne...yani... off kekelemek başa bela. Ben: Ben yukardan üstüne kıyafet bakiyim. Kız kıyafetleri ama kıyafetsizlikten iyidir dedim. İlk istemedi ama ısrar edince tamam dedi. Yukarı kıyafet almaya gittim. Dolaptan kıyafeyler almaya gittim. Kıyafet bulduğumda : Can gelebilirsin kıyafet buldum. dedim. Hemen geldi. Hızlı jojuk dedim . Güldü. Ben çıkıp duş alıcaktım. Ama bornozum içerde kalmıştı. İçeri girip sessizce dolaptan alıp çıkıcaktım ama aynadan yansıyan kasları , baklavaları... hep bakmadım tabi. Bornozumu alıp çıkıcaktımki arkamı döndüğümde onunla burun buruna geldim. Aauw... Ben şey...Bornozumu almaya geldim...Kusura bakma... dedim. Üstünü giymemişti ellerim kaslarına deyiyodu ama ben elimi çekiyordum. Ben nereye adım atsam o geçmemem için önüme geçiyordu. Tam bir şeyler olcaktıki kapı çaldı. Can: Boşver kapıyı. Ben: Can 1 dakka çekil. dedim. Buna güvenmemeliydim. Uyuşturucu bağımlısına neden güvenmiştimki. Ben ve aptal kafam. Hemen üstümden itip kaçmaya başladım. Kapının çalması durmuştu. Evde resmen yakalamaç oynuyorduk. Aşşağıya koşarak indim. Oda arkamdan geliyordu. Koltuğun bir ucunda Can bir ucunda ben vardım. Gelicekmiş gibi hamleler yapıyo. Hemen mutfağa koştum. Masanın etrafında döndük. Salona tekrar geçicektimki su dökülen yere basıp ayağım kaydı. Ama Can tutmuştu. Bir süre bakıştık sofradan dökülmüş reçeli işaret parmağımla burnunun ucuna sürüp gülerek kaçtım. Merdivenlerde benim belimde yakaladı. Gülerek Yaaa bırakk. diyordu. Canda gülerej : Ben dinozoruumn seni yemeyee geliyorumm. dedi. En sonunda bırakınca kendini merdivenlerden onun üstüne düştüm. Hemen üstünden kalkıp yanına yattım. Kafamı çevirip : İyi misin ? dedim. Ve güldük. Oda gülerek : Sanırım kalçamı kırdım. dedi. Güldüm.