Neko Uchijini

667 32 0
                                    

Czarny kot jak noc (夜のような黒い猫, Yoru no yōna kuroi neko)
Kot nocy (ナイトキャット, Naitokyatto)
Ostatni w historii (歴史の最後, Rekishi no saigo)
Uchijini zabójca klanu (ウチジニは一族を殺した, Ichizokugoroshi no Uchijini)

Czarny kot jak noc (夜のような黒い猫, Yoru no yōna kuroi neko)Kot nocy (ナイトキャット, Naitokyatto)Ostatni w historii (歴史の最後, Rekishi no saigo)Uchijini zabójca klanu (ウチジニは一族を殺した, Ichizokugoroshi no Uchijini)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Uchijini Neko (ネコ・チジニ, Neko Uchijini) była kunoichi z Konohagakure należąca do klanu Neko. Od dzieciństwa była rywalką, jak i przyjaciółką Itachiego, ale sama przyznała, że była i jest nim zauroczona.

Przeszłość
Uchijini, ze swoimi talentami, które zostały wkrótce w niej docenione, w wieku 7 lat, Uchijini ukończyła Akademię w ciągu zaledwie jednego roku, będąc drugim najlepszym uczniem w swojej klasie. Dołączyła potem do Drużyny Drugiej i w wieku 8 lat, otrzymała wraz ze swoim partnerem misję patrolowania wioski w czesie wizyty Daimyō Ognia w Konohagakure. W trakcie misji, konwój został zaatakowany przez  zamaskowanego człowieka, który zabił Tenmę Izumo na oczach Itachiego, co przyczyniło się do przebudzenia w nim Sharingana, którego opanował jeszcze w tym samym wieku. W wieku 10 lat, urzędnicy z Konohy pozwolili Itachiemu i Uchijini na wspólny udział w Egzaminach na Chūnina, który bezproblemowo zaliczyli, zdobywając tym samym rangę chūnina.

W wieku 11 lat, Uchijini i Itachi otrzymali propozycję, by dołączyli do ANBU, ale tylko Uchiha przyjął propozuję, a Neko odrzuciła ją brutalnie, wkurzając przy tym swojego sadystycznego ojca.

Uchijini miała dobre kontakty z Uchiha Shisui jak i jego przyjacielem Itachim. Neko nie przepadała za chłopakiem, ale dażyła go uczuciem, które rosło i malało z każdym dniem. W dniu, gdy Shisui oddał swoje oko Itachiemu, prosił ją i jego o ochronę wioski, tuż przed utopieniem się w Rzece Naka, a Uchijinz, by pomścić została członkiem oddziału ANBU. W wieku 13 lat, Itachi awansował na kapitana, a dziewczyna została jego prawą ręką.

W ciągu jedej nocy, Uchijini wymordowała swój klan. Dla Uchijini misja nie była ciężka, bo klan Neko składał się tylko z czterech osób; jej ojca, matki i już dawno zmarłej babci - matki ojca. Pomimo jej zdrady, kobieta - matka dziewczynki - nie żywiła do niej nienawiści, a zamiast tego wyznała jej w swoich ostatnich minutach życia, jak bardzo jest z niej dumna.

Po stoczeniu walki ze swoim ojcem, Uchijini wygrywa i zabija go z zimną krwią. Nie okazywała żadnych uczuć i olewała swojego przyjaciela, Itachie'go, który przeją się jej zachowaniem. Pewnego dnia przyłapał ją na kradzieży, a dziewczyna, z napływem emocji wyznała wszystko chłopakowi, który nie wierzył własnym uszom. Uchijini pokazała mu ciała rodzimy, które wciąż były w jej rodzinnym domu. Jeszcze tego samego dnia, przeprosiła go za wszystko i powiedziała, że mogą się już nigdy więcej nie zobaczyć, więc wyznała mu miłość i odeszła na "ciemną stonę księżyca"...

Osobowość
Uchijini to miła, taktowna osoba, ale zdążyła w szybkim czasie udowodnić, że nawet dziecko w jej wieku jest z charakteru; chłodne i bezwzględne. Po poświęceniu jej babci, była w szoku i obwiniała się. Od tego czasu zdecydawała się brać przykład z babci, spełniając jej jedyne życzenie - zabicie jej syna w najokrutniejszy sposób.

Statystyki
Ninjutsu; 4
Taijutsu; 5
Genjutsu; 2,5
Wytrzymałość; 3,5
Siła; 3
Szybkość; 5
Piczęcie; 4,5

Neko klan - Bolesny Świat ShinobiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz