3. Rész

788 85 1
                                    

-Ja, megjöttem -intek egyet, majd lazán átnyújtom a gyógyszereit neki.

-Várj csak, kifizetem -nyúl a zsebébe, de megállítom ebben a mozdulatban.

-Hagyd, ajándék -rántom meg a vállaimat.

-Milyen adakozó vagy Kana-san -vigyorodik el, én pedig válaszul csak megforgatom szemeimet.

-Még be sem mutattalak -kap hirtelen a fejéhez, majd rám mutat -Kana Mitsuko, az én profi bérgyilkosom -mondja, majd beleszív a cigarettájába- Nála jobbat ebben a városban nem találtok.

Szemeimet eközben a két mellettem állóra vezettem, akik láthatóan végigmértek engem, mintha csak egy darab hús lennék. Megköszörültem a torkomat, mire a fiú és a lány is farkasszemet néztek velem.

-Most már abbahagyhatod -szóltam rá a még mindig engem dicsérő Giranra, aki egyből megértette és befogta a száját.

-Haza megyek -fordultam meg egyből, mert már nagyon elegem volt az egész helyből.

-Várj már, mondani akarok valamit -rakta a vállamra a jobb kezét, mire érdeklődve tekintettem felé.

-Kurogiri-san, őt is bevehetnétek -fordult a lila felhőszerű izé felé.

A furcsaság jól megnézett természetesen és átgondolta az egészet. Van ennek egyáltalán rendes teste? Olyan mint egy nagy lila folt, teljesen nevetséges.

-Ezt meg kell beszélnem Shigaraki Tomurával -adott gyors választ- Esetleg mesélhetnél a képességedről.

-Egy szóval sem említettem, hogy csatlakozni akarok -pillantottam hátra Giranra idegesen, majd vissza Kurogirire -De legyen, bemutatom neked hogy mit is tudok -mondtam, aztán széles mosollyal ajkaimon felé sétáltam.

Mikor elértem hozzá csak lazán megérintettem a kezét és visszasétáltam a helyemre.

-Ez mi volt? Nem láttam semmit -gúnyolódott mellettem a fekete borzos hajú kölyök.

-Én sem! -biggyesztette le ajkait szomorúan a szőke hajú lány.

-Akkor most figyeljetek -emeltem a számhoz a kezemet, majd megharaptam az egyik ujjamat.

Vérem lassú cseppekben csöpögött a padlóra egymás után. Külsőm felvette a megérintett alakját, így magasabb és szélesebb is lettem.

-Látod már? -kérdeztem fennhangon, mire egy szót sem szólt az előbbi.

Abban a pillanatban pont úgy néztem ki, mint Kurogiri.

-Kinézet másolás? -kérdezte meghökkenve, mire feltartottam az ujjamat és megráztam.

-A képességet is -döntöttem oldalra a fejem elégedetten.

-De akkor.. -állt meg egy pillanatra majd folytatta -Te letudod másolni All Might képességét! -jött rá hirtelen.

-Na és akkor? -vontam meg a vállamat -Egy szóval sem mondtam, hogy csatlakozok.

Giran mögöttem halk kuncogásba kezdett. Elértem a várt hatást amit akartam, de most már elég volt ebből. Nem terveztem és nem is tervezek csatlakozni hozzájuk, csak lassítanának a munkámban. Abból amit az öregember mondott kiderült, hogy a célunk sem közös, így semmi hasznom nincs ha csatlakozok.

-Azért gondold át -lökött meg kissé Giran.

-Persze, persze átgondolom -legyintettem, majd megindultam kifelé.

Az én hősöm |BNHA FF|Where stories live. Discover now