/talking/

1.5K 95 12
                                    

Ten obrázek je tam jenom for fun😂

-Finn-

Zveldl jsem se ze židle a pomalu vyrazil domů. Byl jsem naštvaný na Abby i na jejího zasranýho přítele. Možná ani ne na ně, ale na celej svět. Protože nemám, co chci. Ale ne na dlouho. 

Šel jsem ulicemi města. Už byla tma a jediný zdroj světla byla pouliční lampa. Kopnul jsem do všeho, co mi přišlo pod nohu.

Kámen? Kop. Plachovka? Kop. Šiška? Double kop.

Konečně jsem došel domů a rovnou vyrazil do pokoje. Zastavila mě macecha.

"Boty Finne. " řekla jejím pisklavým hlasem. Nesnáším jí. Je to jenom obyčejná zlatokopka.

"By ses neposrala! " sundal jsem si boty a hodil jí je do obličeje.

"Jsi hrubý. " odsekla a boty uklidila k ostatním. Upravila se a stoupla si ke schodům na znamení, že tento rozhovor nekončí.

"A ty jsi kráva. Co je horší? " vyplázl jsem na ní jazyk a odběhl. Samosebou jsem řádně práskl dveřmi.

-Abby-

Jack mě odvezl domů. Zastavil před vraty a čekal na rozloučení. Dala jsem mu pusu a vystoupila.

"Nic víc? " zasmál se. Založil si ruce na prsou. Je roztomilý.

"Co bys chtěl? Medaili? " usmála jsem se a opřela se o dveře bavoráku.

"Ne... ale něco víc? " nepřestal se usmívat. Ale já ano. Myslel na sex.

"Dobrou. " otočila jsem se a otevřela vrata. Tohle je to, co na Jacku Grazerovi nesnáším. Úchylnost.

Tak jsem to stihla😂nejdřív jsem neměla nápady, ale pak mě napadlo Abby a Jackovi trošku házet klacky pod nohy😏máte rádi Jacka? (ne reálného, ale toho mého, chápeme se? 😂)

Finn Wolfhard (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat