/flashback/ [druhá]

1K 77 3
                                    

Protože jsem to chtěla už dvakrát ukončit, ale věrný fandom mi to nedovolil plus protože jsem vydala už 30 kapitol, je tu další flashback.

"Co je to pohřeb? " zeptal se malý chlapec s havraními vlasy svého tatínka. Věděl, že on neví vše.

"Pohřeb je uctění člověka, který odešel do nebe. " Hugo si k jeho synovi sedl. Věděl, že to má teď Finn velmi těžké.

"Proč se tam nosí černé oblečení? Chci si vzít svou zelenou košili! Tu, co mi dala maminka! " pihatý kluk byl rozzlobený, že mu otec nutí černé sako.

"Maminka by to tak chtěla. " odvětil mu Hugo a vázal kravatu.

"To jsi asi neznal maminku! Maminka milovala barvy, a chtěla by, abych měl její košili, protože mi jí dala! Ona byla stále pozitivní a nikdy by nedopustila abych si vzal na pohřeb černé sako! " malý chlapec si strhl kravatu, sundal sako a odběhl do pokoje. Jeho otec se na za ním díval. Možná opravdu Amelii neznal. A už je pozdě, aby jí poznal.
---
Na pohřbu bylo spousta lidí. Všichni v černém, jen malý chlapec, s havraními vlasy vyčníval z davu s jeho zelenou košilí a červenými džíny.

Na pohřbu bylo spousta lidí. Všichni plakali, jen malý chlapec, s havraními vlasy vyčníval z davu s jeho vřelým úsměvem na tváři a slzami v očích.

Chtěl být jako maminka.

Nikdy neplakat.

Finn Wolfhard (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat