Második forduló

153 9 5
                                    

Mivel nem szeretném, hogy itt unatkozzatok nekem, gyorsba meghozom a következő részt is!

FIGYELMEZTETÉS: 18+, Daddy kink, dirty talk.



*kölső szemszög*      

Másnap reggel Taeyong hozta be az idősebbet dolgozni, végig azon aggódva, hogy fáj-e valamilye. Mintha a tegnap esti Taeyong és a ma reggeli két külön személy lenne. Ez a gondolat épp csak addig volt jelen Taeil elméjében, míg az autó meg nem állt a kis kávézó előtt és a fiatalabb magához nem rántotta egy szenvedélyes csókra.

- Este érted jövök – suttogta a másik ajkaira, majd kezeit, amelyek eddig az idősebb csípőjén pihentek lejjebb vezetve simított végig a combjain. – Ma ne próbálj meg elszökni előlem! – morogta a másik fülébe, majd nyomott egy csókot a nyakára és az útjára engedte.
Ennek már két órája, de Taeil még mindig magán érzi a másik érintését. Ajkait az ajkán, kezeit, ahogy végig simítják a testét és a hangját a fülében, amely oly sokat ígér. Nehezen tud csak a munkájára koncentrálni, ami néhány törzsvendégének is feltűnik, de mikor szóvá teszik, mindig csak annyit válaszol:
- Köszönöm, de jól vagyok – jelenik meg egy boldog mosoly az ajkain. Nem tudja, hogy hova vezet ez az egész, hogy Taeyong mikor unja meg a játékot, de úgy döntött, ha már belekényszerült ebbe a játszmába, akkor élvezni fogja. Ugyanakkor pontosan tudja, hogy ő nem csak játszani akar, de meg is akarja ismerni a másikat. Vajon hány éves, mivel foglalkozik, honnan jött és hová tart? De tudta, meg kell várnia az éjszaka végét ahhoz, hogy választ kapahason a kérdéseire.
Ahogy az óra kis mutatója elhagyja a hetest, úgy rándul görcsbe Taeil gyomra is. Vajon tényleg eljön?
Cikáznak a gondolatok a fejében é lesz egyre izgatottabb, ahogy lassan telne a percek. Végül fél nyolckor kinyílik a kávézó ajtaja és belép rajta a várt férfi. Taeil ajkain boldog mosoly jelenik meg, ahogy Taeyong felé indul, majd amint elé ér, az ajkaira hajolva részesíti egy üdvözlő csókban. Az idősebb nem kicsit lepődik meg a másik tettén, hiszen rajtuk kívül még vannak vendégek is a kávézóban. Amint Taeyong észreveszi ijed tekintetét a füléhez hajol.
- Én nem szégyenlem, hogy a világ legértékesebb teremtményét tarthatom a karjaim között – suttogja, mire Taeil ajkai újra mosolyra húzódnak, majd kezeit a magasabb nyaka köré kulcsolva húzza őt magához egy újabb csókra.
- Nemsokára zárok, addig ülj le – suttogja az idősebb, ahogy elválnak egymástól, mire a másik csak bólint, majd helyet foglal a szokásos asztalánál.
Végül tíz perccel nyolc után már csak ők ketten vannak a kávézóban. Taeil sóhajtva fordítja meg a táblát az ajtón, majd az őt figyelő Taeyonghoz sétál.
- Még gyorsan át öltözöm és... - kezdi, de a fiatalabb csak megragadva a csípőjét ülteti az ölébe, majd az ajkaira tapasztotta a sajátját.
- Felesleges, nekem mindegy mit viselsz.
- Úgy is hamar megszabadítasz tőle? – kérdezte incselkedve az idősebb és a várt hatás nem maradt el.
- Akár itt helyben – morrant fel a fiatalabb, majd azzal a lendülettel fel is állt és az asztalra fektetve z idősebbet kezdte el kicsókolni belőle a szuszt is. Ahogy a másik mézédes ajkait falta, csípőjét egyre közelebb tolta az idősebb öléhez, mire Taeil elszakadva az ajkaitól nyögött fel.
- Ha nem haragszol – kezdte lihegve, míg Taeyong a nyakát csókolgatta -, ezt nem egy asztalon szeretném megejteni.
- Mondj egy jó okot, amiért várnom kéne – morogta a fiatalabb, kezeit az alatta fekvő fehér ingje alá vezetve.
- Mert, ha apuci jó lesz, akkor én is jó kisfiú leszek – suttogta a felette tevékenykedő fülébe, mire az a nyakába harapott.
- Meggyőztél – mondta Taeyong kiegyenesedve, majd helyre rángatta az idősebb ruháit és kézen ragadva vezette ki a kávézóból, türelmetlenül várva, hogy az bezárja az ajtót és végre útnak induljanak.

Két perce léphették át a küszöböt, de a ruhák fele már a padlón hevert, jelezve a két fiatal útját a hálószobáig.
- Megőrjítesz! – morogta Taeyong Taeil fülébe, ahogy lassan hanyatt döntötte az ágyon, mire az idősebb csak elmosolyodott.
- Ezt teszem apucival? – Kérdezte incselkedve, jobb kezét a másik még alsónadrággal fedett nemességére simítva, mire a magasabb hangosan felnyögött.
- Ezt – lihegte, ahogy az alatta fekvő kezei lassan az utolsó ruhadarabja alá csusszantak, úgy kényeztetve érintésért lüktető tagját. – Segítesz apucinak, hmm baby?
- Mit szeretnél, mit tegyek – kérdezte Taeil, kihámozva a fiatalabbat az alsójából. – Ha ezt csinálom, az jó apucinak? – Kulcsolta ujjait a felette támaszkodó merev tagjára és kezdte lassan simogatni azt.
- Igen – sóhajtotta Taeyong.
- És ha ezt? – Kezdte gyorsabban mozgatni a kezét az idősebb, mire Taeyong nyögve ejtette a fejét a nyakhajlatába.
- Apuci – szólalt meg Taeil néhány hosszú perc után.
- Igen baby?
- Érj hozzám – suttogta, kérlelően pillantva a másik szemeibe, mire Taeyong elvigyorodott, majd kezeit kettejük közé vezetve kezdte el hasonló képpen kényeztetni őt, mint, ahogy az idősebb is tette vele.
- Ah, apuci, ez olyan jó – nyöszörögte Taeil, bele mozogva a fiatalabb tenyerébe. – De többet akarok – pillantott az felette lévő szemeibe, majd nem várva tovább ragadta meg Taeyong vállait és maga alá fordította, majd a csípőjére ült.
- Így fájni fog baby – próbálkozott Taeyong a megállításával, de az idősebb csak megrázta a fejt, majd lassan magába vezette a fiatalabb nemességét.
- Azt akarom, hogy apuci élvezze – nyögte, ahogy lassan mozogni kezdett. És Taeyong élvezte, ahogy az édes forróág körül öleli őt, így hamar elveszítve a kontrolt markolt a másik fenekébe, majd felülve tapadt az ajkaira, miközben kezeit a csípőjére vezette, úgy nyomta az ölébe minden egyes leérkezésnél az idősebbet. De Taeilt ez nem zavarta, sőt!
- Ah, igen apuci! Még! – mondta, szinte kiabálva az élvezettől, ahogy a teste egyre többször rándult meg a prosztatáját érő lökésektől. – Apuci – sikította, ahogy megérezte a fiatalabb kezét a merevedésén. – Ez az apuci, még egykicsit – nyöszörögte, kezeit a másik nyaka köré kulcsolva, úgy harapdálva végig a fiatalabb nyakát, ami úgy tűnik elég volt Taeyongnak ahhoz, hogy fellökve a csípőjét élvezzen a másikba, rántva magával Taeilt is a gyönyörbe.
Hosszú percekbe telt, mire lenyugodtak és még néhány pillanatba, mire elmerülhettek egy nyugtató fürdőben. Taeyongnak hatalmas kádja van, így kényelmesen elférnek benne. S míg a fiatalabb a hátát a kád szélének támasztja, addig Taeil a terpeszbe rakott lábai között ült, fejét a másik vállára döntve, kezeivel a másik karjait cirógatva.
- Taeyong – törte meg a csendet Taeil hangja.
- Hmm?
- Hány éves vagy? – kérdezte félénken az idősebb, hátha a másiknak nincs kedve beszélgetni-
- Huszonhárom – felelte mosolyogva a kérdezett, mire Taeil összeszedte a bátorságát és egyre többet kérdezett, egyre jobban megismerve azt a férfit, akinek a karjai között jól érzi magát. Így ülve, édes kis semmiségekről beszélgetve, míg ki nem hűlt a fürdővíz. Szerencsére csak az és nem a kötődés, ami kialakulni látszik közöttük.

 Szerencsére csak az és nem a kötődés, ami kialakulni látszik közöttük

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

/Még ki lesz majd javítva, de jelenleg idő szűkében vagyok/

Hot coffee (NCT 2Tae- Hun. FF)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang