Mire visszaértem megtelt a kocsma. Már javában a tömény alkoholszag uralkodott a levegőben.
Rendeltem magamnak italt, és messziről figyeltem az eseményeket.
20-as fiatalok játszottak a billiárdon, rendre felüvöltve, amikor a golyó belement a lyukba. Fáradt voltam, nem volt kedvem magamat mutogatni.
Csak csendben ültem, és iszogattam.
Az igazság az volt, hogy vártam hogy Hunter megérkezzen. Teljesen elbűvölt a nézésével, a magabiztosságával.
Nem vagyok magamnál. Nem, ez nem én vagyok. Az a Sky, akit én ismerek, éjszaka átváltozik szexi vadmacskává, és szedi az áldozatokat.
Közben hangosabbra váltott a zene, és a nép már a 3. vagy 4. pohárnál tartott. Bágyadtam ültem a bárszéken egészen addig, amíg forró leheletet nem éreztem a nyakamon.Hunter gyengéden felvett, és bevitt a mosdóba.
-Már vártalak- suttogtam neki izgatóan.
Erre nem válaszolt, csak a derekamnál fogva feltett a mosdókagylóra, majd a térdeimet széthúzva a derekára csavarta a lábaimat, amiről egyből lecsúszott az a 10 cm-es fekete tűsarkú, amit pont ilyen alkalmakra tartogattam.
-Újra itt Sky...-morogta szexin. Hunter letépte a feszűlős bőrnacimat, amit még egy barátnőmtől kaptam kölcsön réges-régen. Ma már ilyen helyzetekre tökéletes.
Kezei a derekamra siklottak, miközben a nyakamba temette az orrát. Jólesően felsóhajtott, és a kezével a hajába túrt.
A bugyim szélébe akasztotta az ujját, majd egy gyengéd mozdulattal lehúzta az is a földön kötött ki.
Hosszú, szenvedélyes csókolózásba kezdtünk. A szívem a mellkasomban dübörgött. Levegőért kaptam, de a következő pillanatban megint egymáshoz nyomódtak az ajkaink. A nyelve felfedezőútra indult a számban. Határozottan megmarkolta a fenekemet, amitől belenyögtem a csókba.
Amikor elváltunk, villámgyorsan kicsatoltam az övét, és a nadrágjával együtt azt is félredobtam. Egy lépéssel megint közelebb kerültem a célhoz, ami már igencsak ágaskodott felém. Mint egy kiéhezett vadmacska, úgy téptem le a boxerét, és elém tárult hatalmas férfiassága. A látványtól jólesően megremegett a lábam.Hunternek sem kellett több, rögtön felemelt a derekamnál fogva, és ráemelt a farkára. Hatalmasat nyögtem a gyönyörtől, és ez láthatóan nagyon beindította.
Elkezdett föl-le húzogatni rajta, majd a tizedik lökés után hátradöntött a mosdócsapok közé, és úgy kezdett dugni.Már öt perce csináltuk, és éreztem, hogy el fogok menni.
Hunter nyakán kidagadtak az erek, és az egész annyira édes volt.
Nagyon koncentrált, és elmentem.
A fehér trutyi pedig a hasamon landolt, amit rögtön fel is nyaltam. (Borzalmas íze volt, és egyébként nem szoktam lenyelni, de Hunternek megadtam ezt az örömöt).
Eközben Hunter halkan zihálva magához húzott, és keményen megcsókolt.
-Csodálatos voltál, bébi. - cirógatta meg az arcomat, amiről le se lehetett vakarni a diadalmas vigyort.
- Egy élmény volt - helyeseltem szórakozottan, miközben a kidolgozott hasizmait simogattam.
Hátravetette a fejét, és halkan felsóhajtott.
Miután kijátszadoztam magam, visszavettük a ruháinkat, és kifelé indultunk.
Az ajtó előtt négy vagy öt férfi ácsorgott, látszólag majdnem becsináltak.Hát igen, lehet bezártuk az ajtót.
A sor elején álló ember szószerint félrelökött, úgy igyekezett be a felszabadult mosdóba. Nem sok kellett, hogy elvágódjak, de szerencsére Hunter elkapott.
-Nem hagyom, hogy valami faszfej miatt betörjön a csinos fejed. - vigyorgott rám, észvesztően fehér fogai kivillantak.
Aztán, amikor biztonságban tudott, előkapta a stukkerét, és a visszafele igyekvő férfi mellkasának nyomta, pont oda, ahol a szíve volt.
Szerencsétlen embernek minden szín kiment az arcából, bár csak én láthattam, de a fegyver nem volt kibiztosítva.
- Mit lökdösöd a lányt?! - dörmögte Hunter ijesztően villogó szemekkel.
A férfi dadogott valami bocsánatfélét nekem, aztán kocsonyás lábakon kibotorkált a bárból.
Elégedetten leültünk az egyik alkohol áztatta bőrkanapéra, és fáradtan lehúztunk pár felest.
Előhúztam egy cigisdobozt a táskámból, és kivettem egy szálat.
-Te cigizel? - nézett rám Hunter döbbenten.
-Csak néha. Kérsz? - mosolyogtam.
Hunter egyértelmű elutasító jelzést tett a kezével, majd ő is elővett egy dobozt.
-Inkább én kérdezem. Kérsz egyet aranyom? - húzott ki egy füves cigit.
Még sosem próbáltam. De kíváncsiságból elfogadtam a felém nyújtott szálat.
Egészen jellegzetes szaga volt, hosszan beszívtam az émelyítő füstöt.Pár óra múlva teljesen kiütve botorkáltam haza. A bejárati ajtó előtt a kulcsomat keresgéltem, de csak nem akart előkerülni.
Idegesen kotorásztam a táskámban, egyre jobban belemászva. A szemem előtt minden összefolyt.
Végül feladtam, és úgy ahogy voltam, a lábtörlőn összegömbölyödve aludtam el.
DU LIEST GERADE
Dictator [Átírás alatt]
RomantikSky Brice egy egyetemista lány. Kiváló tanuló, mindenki büszke rá. Egy valamit nem tudnak róla: van egy káros szenvedélye...vagy erénye: a csábítás.