Nem gondoltam hogy ilyen gyorsan bekövetkezik, azt sem, hogy ott és akkor. Azt sem, hogy vele. Végül bepakoltam, összeszedtem magam. Letusoltam, hiszen péntek délután volt volt egy egész hetvégém összeszedni magam bekuckositani a szobámba. Péntek este volt és Simon kopogott hogy az atya látni akar meg körbevezetni. Elkisért a parókiára. Ott már várt az atya. Ahogy saccoltam 34-36 éves lehetett de igazából nem tudom. Simonnak dolga volt igy ő elment. Egy szobában maradtunk az atyával. Az hogy eleve volt a szituációnak egy feszültsége azt nem tudom leirni, mert át kell érezni. Bámultuk egymást aztán meglepő modon kulcsra zárta az ajtót.
'Kedves Niki ma délután egy elég átlagtól eltérő szituációt látott ezért elnézését kérem. Tudom az apja befolyásos ember, és a legjobbat akarja Önnek.
'Igy van atya.
Az atya közelebb lépett és széttárta a piros reverendáját. Alatta pucér volt és farka már ágaskodott, hogy megismerhessen. Ez miattad van Niki, miattad vagyok izgalomba. És ezért tudod mi jár? - a döbbenettől megszolalni sem tudtam. Megfordultam és az ajtó felé indultam de ő lassan megfogta a kezem. Majd egy magához huzott. Elkezdtem sikitani, de megnyugtatott hogy abban a szárnyban vagyunk ahol senki nem fogja hallani. Mélyen a szemembe nézett.
Az a baj, hogy ez a játék izgatott ott áll egy férfi aki vélhetően meleg vagy bi és bámul és közben pucér, és még a férfiasságát is tőlem teszi függővé. Mélyeket lélegeztem. Az aty nekilökött az asztalnak. Megforditott, majd lehuzta a bugyimat és a nadrágomat. A meglepetéstől felnyögtem. 'Oh végül még élvezni fogod, hidd el ez a célom. Az ujjai a puncim körül kerestek valamit.
'jó szörös vagy, nyögte, imádom ha valaki szőrős.
' de atya és a szüzesség a tisztán - ahogy ezt kimondtam két hosszu ujja a puncimba furodott.
'tisztán érzem hogy téged érdekel ez a játék Niki. Ujjai lassan majd egyre gyorsabban mozogtak a puncimban. Izgatott és felnyögtem.
'élvezed ? reméltem, hogy élvezed. Miközben az ujjai mozogtak, megkérdezte hogy szüz vagyok-e még.
'igen az vagyok.
'akkor ovatosabb leszek. Majd a két ujja mellett egy harmadik ujjat is a puncimba csusztatott. Azt éreztem, hogy meg akar kapni de nem ugy hogy rögtöm magáévá tesz. mind a ketten lihegtünk. 'tulságosan izgatsz közbe a nyakamat csokolgatta. Tulságosan kiakasztasz.
'azt hittem hogy meleg vagy, tegeztem le rögtön. miközben a nyakam csokolgatta, a fülembe suttogta, hogy velem kivételt kell tennie. Egyébként nagyon imádja a férfiakat de úgy érzi hogy itt valami van lett köztünk és van valami amiért magáévá kell tennie.
A három ujjábol egy a popsimba furodott. Elég fura volt hogy két ujj mozgott a puncimban és egy a popsimban. 'Akarlak nyögte. Előszőr a makkor éreztem magamban majd óvatosan bujt belém. miután teljesen bennem volt ütemesen mozgott. Már majdnem elmentem, amikor két ujját csusztatta a popsimba és hirtelen kihuzta magát a puncimból és beleerőltette magát a popsimba. Sikitottam a fájdalomtól. Majd miután belémbujt ütemesen mozgott bennem. A legfutább az volt hogy miközben csokolgatott és lassu mozdulatokkal elment bennem élveztem hogy bennem van, midnet az ujdonságot. mindent. Kurvára fájt nagyon sirtam miközben előszőr belém bujt. Lassu mozgások közepette ment el.
'kihuzta a farkát - ez miattad van. ilyen nem történt eddig. NAgyon fájt? Megforditott a szemembe nézett. Elmentél? ráztam a fejem hogy nem. 'megmutatom hogy milyen amikor elmész, ha már magadba engedtél és jo kislány voltál. Felültetett az asztalra és két ujjával és a nyelvével birtokba vette a puncimat aki elég hamar reagált a helyzetre. Zilálva nyögtem miközben megtapasztaltam az első orgazmusomat.
'Tudod, hogy itt nincsen vége. Nézett rám.
'Tudom. Egymást bámultuk. Volt valami ebben a férfiben, ami amugy is magához között anélkül hogy neki adtam az ártatlanságomat.
'Holnap folytatjuk? kérdezte.
'én egy gimnazista vagyok 16 éves és
'holnap ugyanitt jó?
YOU ARE READING
A reverenda titkai
FantasyVivien anyukája meghal, ezért az édesapja egy vidéki piarista gimnáziumba iratja be. Az iskola bentlakásos, ahol hamar önállóvá váló lány megéli a szexuális fantáziáit a gimnázium melletti parókián dolgozó atyával. Tabudöntögető írás szerelemről, sz...