a mi kis titkunk

461 0 0
                                    

Zagyvaságokat gondoltam, hogy talán az egészet álmodtam, hogy nem is történt semmi, de az üres ágyamban egy cetli várt. "Nem akartalak felébreszteni de ténlyeg ne haragudj az egész miatt beszéljünk majd ma. Ha van kedved az esti mise után és ha jobban vagy ha nem akkor viszek neked levest. "

Hát nem nem álmodtam. A bugyimban tocsogott a vér. Igen ez két dolgot jelenthetett hogy elvesztettem a szüzességemet vagy ujabb piros betüs napok jönnek. Hamarosan kiderült hogy az utobbi. Igen voltak probálkozásaim fiukkal és ott véreztem de azt godnoltam hogy mivel mindig fájtak ezek az együttlétek hogy szüz maradtam. Hát nem csak egyszeruen nem tágultam vagy nem is tudom igazábol. Az én 162 magasságommal és 62 kilos na jo 63.5 kilos sulyommal hát nem vagyok, voltam soha valami nagy darab. 

Fél 12 volt harangoztak és nem voltam valami jól. Igazából kiderült néhány órával később hogy valami nem stimmelt a pénteki ételnél ezért többen hánytak a bent lakó növendékek között. 

Másnap első tanitási nap lett volna élén a nyelvórákkal az olasszal és az angollal de semmi kedvem nem volt hozzá. Olaszul soha nem tanultam igy muszály lesz felzárkoznom és igérték hogy lesz vagy kapok segitséget, a gyomrom is szarul volt ésnem volt egyáltalán kedvem semmit de semmit csinálni. Végül visszaaludtam és az osztályfőnőköm  Éva néni kopogott 2 körül hogy halotta hogy hánytam és nem vagyok jol és hogy hozott nekem levest és kekszet és hogy gyogyulgassak és hogy hát holnap lenne az első nap. Azután megjelent mögötte egy nagyon kedves arcú nő, aki bemutatkozott 'Szia én Nagy Klaudia vagyok és én leszek az olasz korrepetitorod jó? Ha jobban vagy délután kezdhetünk az olasszal. Na mit gondolsz. ? Klaudia egyébként az Atya huga, vele már találkoztál. 

'Oké köszönöm. NEm tudom elmondani mit éreztem, itt az egész család, ismernek még kedvesek is és erre a hőn szeretett atya rámcsavarodott. Na ebből mi lesz? 

Két orával később megkezdődtek az olasz óráim és a hoszu házasságom az olasz nyelvvel. 

' Kedves Niki te még nem tanultál olaszul ezért kezdjük az alapoknál van a személyes névmás kifejezése én vagyok io sono, te vagy tu sei, ő van attol főgg hogy nőnemü vagy himnemű van lei é vagy lui é. a mi vagyunk a noi siamo a ti vagytok voi siete az ők vannak a loro sono. 

Hogy mondod, hogy szia Niki vagyok? "Ciao sono Niki. 

Ügyes vagy nagyon. Te vagy Klaudia azaz nekem hogy mondod?

" Tu sei Klaudia. "- aztán igy ment tovább. Nem a haladás mennyisége volt a lényeg hanem a mélysége. Ez a Klaudia tanárnő nagyon kedves volt. 

Mikor a 'Di dove sei-nél tartottunk akkor kopogtatott az atya. 

"Klaudia itt vagy akkor Niki jó kezekben van. TEgnap este hányt és én találtam meg. 

Klaudia tisztelettel nézett a bátyjára láttam hogy jó tesok de egy férfi hogy lehet ilyen, hogy átgázol rajtam, hogy megkapjon engem hogy bennem legyen és 

'Niki hahoooo - Klaudia hangja zökkentett ki. Niki mára befejezzük és jönnek a nemzetiségek és számok lassan de biztosan fogunk haladni. 

Klaudia elment és az atya ott maradt. Leült mellém. 

Mélyet sohajtottam. Többen hánytak tegnap. 

Tudom és ne haragudj ez az egész helyzet a nap minden és nem tudom mi ütött belém és ennyire még nem voltam begőzőlve és itt vége van és rámnézett néztük egymást az én kék és az ő zöld szemei találkoztak. Találkoztak mintha ezer éve egymást bámulnánk. Csak néztük egymást és jo volt nem kellettek szavak semmi, megnyugodtunk egymás szemében. Megnyugodtam. Ő is. Szinte egyszerre lélegeztünk és közben a másik arcát néztük és mosolyogtunk. 

'Tényleg nem tudom mi ez , de csak annyira jovolt nézni téged, és boldognak lenni a tekintetedben. Megnyugodni. 

'Te meleg vagy? 

'szerintem bi vagyok azaz eddig laza kapcsolatim voltak férfiakkal, 

'és én? 

' te egy hosszu kapcsolat kezdete vagy egy nővel. 

' 'nem akarlak a fiu kalandjaidtól elvenni. én egy lány vagyok aki most itt van és anyu meghalt és ez történt és nekem ez sok. 

'én meg ilyen vagyok mindenkivel ha akarom ráugrok és hogy én legyek az alfahim. Amugy volt már barátnőm is és egy ilyen csalodás után lettem inkább férfipárti. 

'és ha engem megunsz jönnek a pasik?

'nem hiszem hogy megunjuk egymást, kacsintott rám pajzánul. meg felnősz leérettségizel és ez az egész csak egy kaland lesz neked, nekem meg sok szép emlék szeretnéd? 

'meleg futott át rajtam. de vannak itt fiuk is. 

'itt csak lány tanulok vannak Simon egy kivétel tudod jól , őt itt bujtatjuk ezzel tuti tisztában vagy. ha nem akarsz pasizni én itt lennék. és együtt lehetnénk 

'titokban

'részben de csak TE lennél. Szeretnéd? 



A reverenda titkaiWhere stories live. Discover now