Szoval néztük egymást el tudtam volna veszni ebben a szempárban, és örökre csak nézni őt. A borostáit a ráncait és a szemét. 'muszály válaszolnom' kérdeztem sután?
'NEm válaszolta. Majd ujra ránk zárta az ajtot.
'Veled szeretnék lenni mert ez az idő a mienk amit együtt töltünk. én az ágyon ültem ő egy széken egymással szemben. 'mesélsz magadról?
'átölelsz?
'tudom hogy az anyukád halála miatt szeretetre vágysz.
'igen talán azért is.
Befeküdtem az ágyba. Ö is befeküdt és csak bámultuk egymást. Elvesztem a szemeibe és megnyugodtam. Utolag elmondta hogy ő is akkkor nyugodott meg hosszu idő után, hogy néztük egymást. A jobb kezével megsimogatott.
'Jo veled suttogta. Majd egy ártatlannak tünő csokot lehelt a számra.
'Lehet repetát kérni?
'lehet. MAjd a sok puszibol egy csok lett. Az első hosszú közös csokunk. Nem votl nyálas vagy bármilyen, egy egyszerű kis csók volt ami boldoggá tett, ami a mienk volt, ami a mienk. A csokot ujabb csok követett és mint valami tinipár feküdtünk az ágyon és egymást simogatva csokoloztunk. Valahogy az az ágy volt a mi védőhelyünk, itt nem zavarhatott senki, itt nem volt anyu iránt érzett fájdalmam, ahol csak jo együtt ahol csak megcsokoljuk egymást ahol felvállaljuk egymást ahol csak meglátjuk egymást és szeretjük egymást. Ahol nincsen más csak ÉN és Ő, ahol nincsenek gondok csak mi vagyunk a mi zárt titkos bohoka szerelmünkkel amit ugyse érthet senki. Talán e olyan mint az ikreknél hogy ott se érti senki hogy miért van hogy két iker mindig jól ismeri és szereti egymást. Na nálunk ugyanez volt ez egy összekötő szerelem ami boldoggá tesz, ami megteremti a biztonságot a boldogságot mindent ami nekünk jó. Nem kellett szeretkezni vagy szexelni vagy bármit hogy ez igy legyen. Nyilván az is összejöt és jobban is. De vannak kapcsolatok amelyek az égben kötettek és van aki bármit megprobál ez ellen megtenni és mégse megy neki. Ez az élet.
Milyen egy egész délutánt végigcsokolozni milyen szinte egy szot esm szolni csak egymást bámulni? milyen ha együtt vagyunk és nem jön se kopogás semmi? ezt megélhettük és boldogok voltunk egymás mellett. A szivére tettem a kezem és dobogott, ő is a szivemre tette a kezét és dobogott. Mint két kisgyerek oké én nem volt olyan de elkezdtük a simogatáson át a a csokolozásig. Igen ez is egy árnyalat volt aztán jött egymás szexuális mélyebben való megismerése. De most csak hagy élvezzük hogy boldogok vagyunk és simogatjuk egymást és átölelhetjük egymást.
YOU ARE READING
A reverenda titkai
FantasyVivien anyukája meghal, ezért az édesapja egy vidéki piarista gimnáziumba iratja be. Az iskola bentlakásos, ahol hamar önállóvá váló lány megéli a szexuális fantáziáit a gimnázium melletti parókián dolgozó atyával. Tabudöntögető írás szerelemről, sz...