a folytatás

511 0 0
                                    

Hányingerem volt az egésztől és mikor kiténferedtem a szobábol akkor éreztem hogy sugárban tudnék a wc-be hányni. Nem éreztem az élvezetet. Ahogy visszamentem a szobám felé elkaptam telibe a sarki szemetest. Alig vártam felállni és mikor szinte az egész vödröt magamhoz szoritottam és hánytam megjelent mellettem ő az Atya. 

'Hozok papirtörlőt és vizet várj meg. Elszaladt és hamarosan visszatért hogy segitsen. Ovatosan az ujjaival mosta le az arcomrol a maradékot. Vizet itatott. 

'Egy fasz vagyok tudom jól ésnem igy kellett volna lennie a dolgoknak. VIsszakisérlek a szobádba. Az egy emeelettel lejjebb volt útközben belefutottaunk az egyik tanárba de az atya jelezte neki hogy mi történt és elkisér a szobámig. Ott elkisért az ágyig. Ovatosan levetkőztetett és keresett a szekrényben egy polot. Rámadta. 

Majd miután látta hogy már nem vagyok fehér. Bezárta kulcsra az ajtot és befeküdt mellém az ágyba. Ne értsd félre hozzád akarok bujni hogy ...nem tudom mi ez az egész együtt velünk és miért vonzodom hozzád és miért szeretkeztem jo dugtunk együtt. De most át szeretnélek ölelni ha hagyod. Csak fekszünk és ölelkezünk jo?

'oké mondtam halkan. '

'jo hozzádbujni'

' jo hogy hozzámbujtál 

'érezlek és tudom hogy ez gyors volt és kijött belőled de nem tudom miért akarlak és ....el is aludtál. - mikor ezeket mondta már elaludtam a karjai között. Két nap alatt behuztam a papot, és most itt alszik velem. 

Ezen az éjjelen furcsa álmom volt. " Sétáltunk kézenfogva. Nagyon sok midnenen tul voltunk. Volt két kutyánk, és nagyon boldogok voltunk. Én egy cukrászdát vezettem, ő felhagyott a papsággal és elment tanárnak. 

'olyan jo Niki hogy megtanitottad az egomat használni, hogy végre nem az vagyok aki. Hogy a pillanatnyi sikereimet és a fényt megtanultam igazábol élvezni. Tudok tiszteletet kimutatni és hogy merek nemet mondani, merek végre boldog lenni egy nővel veled. Sok idő után és sok sok szenvedés után. Sajnálom hogy nem lesz gyerekünk. - itt volt a pnt amikor felriadtam. De két kéz átöllet 

'rosszat álmodtál? kérdezte. Itt vagyok veled átölellek és ugy érzem hogy haza érkeztem. 

'megerőszakoltál és aztán azt érzed hogy hazaérkeztél. nálad minden rendben van? vágtam a fejéhez. - de igazábol annyira zavart hogy még hányásszagunak éreztem magam és közben ő meg átölelt ebben a gyengeségemben. Nem értettem semmit. 

Tovább simogatta az arcomat. 'Aludj jo? majd hajnalban lelépek de addig akarom tudni hogy jol vagy és ma vasárnap hajnal van és benézek a mise után hozzád jo?No aludj még egy picit. 

És elaludtam álmodtam mindenfélét, boldogságot, reményt, hitet, valami jót hogy megszinesitse az életemet. Közben éreztem a két erős kart aki átölelt és nem tudtam, hogy neki is szüksége volt az ölelésre nem csak nekem. Hogy az ő szexuális gyengesége az neki is egy teher. 

Álmodtam vattacukorrol, gyerekkorol boldogságról, és 11 körül ébresztett a telefonom órája. 

A reverenda titkaiWhere stories live. Discover now