çaresiz...

343 52 2
                                    

Alara gelmişti sınıfa.Bizi yan yana görünce yüzü sinirden kıpkırmızı olmuştu.
-Hocam ders bitti farketmediniz galiba
Alara sinirle uzaklaştı sinıftan.Peşinden gittim kolundan  hafifçe çektim.
-Noldu Alara?
-Gerçekten soruyo musun bide ?Tolgayla niye hep yanyanasiniz hiç ayrilmiyosunuz maşallah!
-Geldi yanima oturdu ne var bunda.
-Ben onu seviyorum Hande ama o hep senin yanında.Bi süre konuşmayalim..
-ne yani sırf o gerizekali için  benimle konusmayacak misin?
Bişey demeden uzaklasti yanımdan.Yanima tolga geldi . Bişeyler dedi ama ben dinlemedim.Derslere girmeden eve gittim.Moralim alt üst olmuştu.Alarayı gercekten anlayamiyorum.uyuya kalmisim.Kalktiğimda saat baya geç olmuştu . Hemen hazirlanip evden çiktim.yine tolgayı gördüm ama selam bile vermeden ordan uzaklaştım.okula gelmiştim. Sinifta tolga
-noldu hande küsmüyüz
-hayır
-küçük bayan burnun uzadı galiba
Doğruyu söylediģine emin misin?
Gülmeye başladım.Tolgayla ne zaman konuşsam  artık yüzüm gülüyodu.Ders çıkışında kantine gittik .Yine o konuşurken yüzümde istemsiz bi gülümseme oluşuyodu.Noluyo bana ya.Bu sirada Alara geldi ve Tolga 'nın yanına oturdu.Benim söylediklerimi takmayarak tolgayla konuştu.Bende masadan kalktim ve sınıfa doğru yürümeye başladım.
-görüşürüz Alara bende gidiyim handeye bişey söylemem gerek.
-yaa gitme nereye tolgaa
Biraz sonra Tolga 'nın peşimden geldiğini gördüm.Küçük bayan burnunu unuttun dedi.Ben gülmeye başlarken Alara geldi yanimiza.Beni kolumdan çekti ve konuşmaya başladi.-tolgayla bidaha konuşmucaksin handee yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim.
Bişey demeyerek gittim.2 yıldır tanidigim samimi tatli Alara gitmisti.Ben artik onu taniyamiyorum.Bi yandan Tolgayla iyi anlaşmaya başlamıştık.Galiba bende biraz ondan hoşlanmaya başladım.Napıcam ben ??....Filmlerde dizilerde yaşanan o saçma boktan şey benim başımada gelmiştı....
*devami gelsin mi ?*

Iki Kez AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin