❤💙💛

127 37 1
                                    

Yanına gittiğimde bana tokat attı. Bi tepki veremedim.
Alara
-sen benim arkadaşım falan değilsin.malmiyim ben anlamiyomuyum aranizdakileri.
-evet bende seviyorum napiyim.Ben kalbimim böylesine attiğini gormemiştim alara .Biliyomusun ben aranizdan çekilirim.sen mutlu ol yeter bana.
-iyi çekil aradan o zaman .onun seni sevmesine izin verme.
Çok halsizim hiç bişey yapmak gelmiyo içimden. Yattım uyudum.yastigim ıslanmıştı.sabah kalktiğımda baya geçti.Bende okula gitmedim.Gitsemde dinleyemezdim zaten.Sonra birden annemler geldi.
Annem
-handee (baya sinirli bi şekilde)
-Efendim anne
-dün yalnız mıydin?
-hayır keremle alara vardı(tolganın geldiğini söylesem kızardı.çünkü evlerine tanımadıği erkek birinin girmesini sevmezler geri kafalidirlar biraz.)
-bide yalan söylüyosun çık odana cezalısın .
Annem bunu nerden ögrenmiş olabilir.kerem söylemez ,tolga zaten annemleri tanımıyo.Alara neden yaptın bunu.Annemin bana kızacağıni bile bile.ben senin için sevdiğimden vazgeçerken yaptiklarına bak.
-anneee okulada mı gitmiyim.
-okula gidebilirsin.
hemen evden çıktım. Ilk derse giremedim.bari diğerlerine giriyim.sınıfta tolgayı gördüm.yanına çağırdı.Bende gittim tabiki.Alarayı düşünmek istemiyorum artık.
-hoşgeldin hande hiç gelmeseydin .nerdeydin?
-keremle birlikteydik(tepkisini ölçmek için)
-niye geldin gelmeseydin sevgilinin yanından.(sinirli bi şekilde)
-şaka yaptım ya jfjf
-ne yani sevgilin olduğunu kabul mu ediyosun?
-öff tolga eski arkadaşım ne sevgilisi.lisedeyken çıkmıştık en son.çok küçüktük.
-neyse beni ilgilendirmez ne yapıyosan yap.
-iyi tamam.
Ders bitti sonunda
-neyse ben gidiyorum tolga sen somurt burda.
-nereye ya dur bekle
- hani seni ilgilendirmezdi ne yapiyosan yap demedinmi.
-sinirle söyledim ben onlari.
-iyi tamam gel kantine gidiyorum.
Birden elimi tuttu.Allahım ölcem heycandan.
-hoop yavaş biz sevgilimiyiz?
-o kadar itiraflarımdan sonra hala arkadaş mıyız?
-ne itirafı sen bana bi itirafta bulunmadın maviş💙
-iyi bulununuruz o zaman.
Herkesin önünde bağırarak
-senii seviyorum benim tatli pinokyom.BENIMLE SEVGİLİ OLUR MUSUN?💙💛💙💛❤
-evettttttt
Sarıldık çok romantikti ya. Bu çocuk deli.Benimde akıllı olduğum söylenemez.
Artık alara şuanlık umrumda değil.

Iki Kez AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin